תפריט עמוד

שווייץ למשפחות: מגרש המשחקים של הטבע

מי צריך פארקי שעשועים כשהטבע מספק את השעשועים הכי טובים? שווייץ, עם אינספור אפשרויות לפעילוית בטבע, היא יעד נהדר לחופשה משפחתית. כל מה שצריך זה פשוט לצאת אל המרחבים הירוקים, האגמים הכחולים והפסגות המדהימות. שווייץ למשפחות - כמה המלצות

תשכחו מחופי ים עמוסים או פארקי שעשועים ענקיים, שווייץ מציעה למשפחות חובבות טבע ונוף גן עדן של ממש – מגרש משחקים טבעי הכי טוב שיש, עם אינספור אפשרויות לפעילויות שישמחו כל ילד וכל הורה. פארקי חבלים, מגלשות הרים, רכבלים שמטפסים לראשי הרים, מסלולי אופניים המתאימים גם לרוכבים צעירים, אגמים שאפשר לשוט עליהם, מפלים שוצפים, טירות מרשימות, וזאת רק ההתחלה. כל יום מביא עמו חוויות וריגושים חדשים, מקומות ונופים נפלאים, והכל עטוף בנוחות, בדייקנות, ביעילות ובשקט השוויצריים – בדיוק מה שצריך כדי להבטיח חופשה משפחתית מוצלחת.


שווייץ היא גן עדן למשפחות אוהבות טבע | צילומים בכתבה: swiss-image.ch

בניגוד לדעה הרווחת, כי שווייץ יקרה מאוד, תגלו שהיא משתלמת מבחינה כלכלית למשפחות. ילדים עד גיל 16 נוסעים בחינם בתחבורה ציבורית (בלוויית מבוגר) – לא רק באוטובוסים עירוניים אלא גם ברכבות ברחבי המדינה, והם נהנים מכניסה חינם או מהנחה משמעותית בכניסה למרבית האטרקציות.

אופציה נוחה במיוחד למשפחות מטיילות היא לינה בכפרי נופש, וכפרי הנופש של שווייץ ממוקמים בנופים נפלאים ומציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה. החדרים מרווחים ומאובזרים לפי הסטנדרט האירופאי הגבוה ביותר, אפשר לבשל ארוחות משותפות (סמוך לכפרי הנופש תמצאו מרכולים עם תוצרת טרייה וארוחות מוכנות במחירים נוחים), ואם אתם מטיילים עם פעוטות, תקבלו ללא תוספת תשלום עגלה, מנשא לתינוק ועוד.

כפרי הנופש השוויצרים מציעים מגוון גדול של פעילויות לילדים בכל הגילאים

בכפרי הנופש עצמם ניתן למצוא שפע של אפשרויות משחק והנאה לכל המשפחה – אולמות משחקים, פארק חבלים, מסלולי גולף, מגרשי ספורט, בריכה ועוד. ומחוץ לכפר מחכה לכם הטבע המדהים, שיגרום לכם לקרוא בהתפעלות בכל סיבוב ומעבר לכל פינה.

ברחבי שווייץ תמצאו פארקי חבלים מוצלחים

מרכז שווייץ: פסגות, אגמים ומפלים
כפרי הנופש של מרכז שווייץ נמצאים במרחק נסיעה נוח מציריך, לשם יש טיסות סדירות וישירות מישראל, והם מציעים נופים מהסוג שעד עכשיו חשבתם שהם נחלתן של גלויות שעברו עיבוד פוטושופ מאסיבי. המציאות בשווייץ, כך תגלו, יפה יותר מכל עיבוד מחשב.


כל יום מביא איתו חוויות חדשות ונופים נפלאים

במרכז שווייץ, בין אם ליד אינטרלקן או ליד אגם לוצרן, תוכלו לטייל ברגל ובאופניים בין אגמים, נחלים וכרי דשא על רקע פסגות מהמרשימות ברכס האלפים, לעלות ברכבלים אל נקודות תצפית מרהיבות, לטייל ברגל בקניונים שמקירותיהם שוצפים מטה מפלים, לשוט באגמים צלולים, לטפס ברכבת גלגלי שיניים במעלה ההר, לבקר במחלבות מקומיות ולטעום גבינות שהוכנו מהחלב המשובח של הפרות הרועות באחו (גם המפגש עם הפרות, שפעמונים כבדים על צווארן, מרגש ומשמח כל פעם מחדש). ואיזה ילד לא אוהב שוקולד? שווייץ, כידוע, היא ממלכת השוקולד ובמהלך חופשה משפחתית במרכז שווייץ תוכלו לשלב ביקור במפעל שוקולד כדי לראות כיצד מייצרים שוקולד וכמובן גם לטעום מהמתוק-המתוק הזה.


באזור אינטרלקן מומלץ לנסוע ברכבת הקטנה המחברת בין אגם ברינץ לפסגת הרותהורן

דרום שווייץ: קפיצה קטנה לאיטליה
עוד אזור נהדר למשפחות הוא טיצ'ינו, בדרום שווייץ, סמוך לגבול האיטלקי. יש כאן כפרי נופש ודירות מקסימות שאפשר לשכור לשבוע או יותר במחירים נוחים. בעונה שבה באזורים אחרים של שווייץ מתחיל להתקרר, בטיצ'ינו מזג האוויר עדיין חמים ונעים ובימים מסוימים, אפילו בחודש אוקטובר, עדיין אפשר לטבול באגמים.

הקרבה לאיטליה באה לידי ביטוי, בין השאר, במטבח המקומי, השופע מנות איטלקיות אהובות וכמובן באפשרות לצאת לטיולי כוכב בשתי המדינות – תארו לעצמכם את השמחה של הילדים על שאפשר לנסוע לחו"ל בזמן החופשה בחו"ל…

פיקניק משפחתי: כשבשאר חלקיה של שווייץ כבר קר, באזור טיצ'ינו עדיין חמים ונעים

באזור טיצ'ינו יש שני אגמים גדולים – לוגאנו ומאג'ורה, שאפשר לשוט עליהם, וכמה ערים מקסימות, כמו אסקונה ולוקרנו, שבהן כדאי לשוטט בסמטאות עתיקות, לטייל לאורך הטיילת ולקנח בעוגה או פיצה בית קפה המשקיף על המים.

אגם מאג'ורה. המתמקמים בטיצ'ינו יכולים לצאת לטיולי כוכב בשווייץ ובאיטליה

מעבר לאגמים ולערים שלידם, מומלץ לצאת לטיול הליכה בעמק ורסצקה עם הטבע הפראי, בין סלעים, נחלים וכפרים קטנים עם בתי אבן מסורתיים. בבירת האזור, בלינצ'נה, תגלו כמה מבצרים מרשימים, עם חומות עבות, מגדלים וצריחים, ממש כמו בסיפורי אבירים. וגם הרים, כמובן, תמצאו בטיצ'ינו. הר טמרו, למשל, הוא גן עדן לילדים עם גן משחקים, פארק חבלים ומזחלות הרים ובהר ברה תוכלו לטייל ברגל בנופים נפלאים.

 

שוויץ שלא הכרתם - מרחצאות וספא

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות משווייץ

ממתק שוויצרי: לוצרן
ממתק שוויצרי: לוצרן

עידית אלנתן ביקרה בלוצרן וגילתה שגם בעיר הזאת, בירתו של קנטון לוצרן השוכנת במרכז שווייץ, הכול מתוזמר בצורה מושלמת – נופים גלוייתיים של אגם תכלת והרים אלפיניים, אדריכלות עתיקה המשומרת להפליא, תחבורה ציבורית שאפשר לחלום עליה ומוזיאונים ופסטיבלים ...

קרנבל באזל – הפאסנאכט: 72 שעות ללא הפסקה
קרנבל באזל – הפאסנאכט: 72 שעות ללא הפסקה

"שלושת הימים הטובים ביותר של השנה" כך מכנים תושבי באזל את ימי הקרנבל השנתי הנחגג בסוף פברואר במהלכו  העיר הידועה ברוחה התרבותית זונחת לשלושה ימים את השגרה האלגנטית והמאופקת ומגלה פן שונה  של הומור משוחרר ושמחה מתפרצת באמצעות, ...

שווייץ: טיול בין אגמים והרים ברכבת חדשנית
שווייץ: טיול בין אגמים והרים ברכבת חדשנית

אפשר לסמוך על השוויצרים שלא רק יספקו למטיילים נופים יפים להפליא, אלא גם ידעו לשלב בתוכם רכבת שיכולה לעבור באופן חלק ומהיר בין מסילה צרה למסילה ברוחב סטנדרטי, בלי שהנוסעים ירגישו בכך. שליחת מסע אחר אונליין הצטרפה לנסיעת ...