תפריט עמוד

קידום אתרי תיירות: טיפים חשובים

בשל הביקוש הרב אחר יעדי חופשה, ישנם לא מעט אתרי תיירות באינטרנט אשר מתחרים על לב הלקוח, בעוד שתחרות זאת נעשית גם על ידי קידום אתרים. באמצעות קישורים, תוכן איכותי, אפיון אתר ושאר שיטות - אפשר לקדם את האתר בצורה אורגנית או באמצעות קידום ממומן. אז כיצד מקדמים אתרי תיירות? הנה כמה טיפים טובים

במדינת ישראל ישנם בכל שנה מיליוני תיירים שמחפשים את החופשה הבאה שלהם, בעוד שחופשות הקיץ, החגים והפגרות, כמו גם שאר מועדים וסיבות – מובילות ישראלים לבחור יעדי חופשה בכל רחבי העולם.

בשל הביקוש אחר יעדים כאלה ואחרים, ישנם לא מעט אתרי תיירות אשר מתחרים על לב הלקוח, בעוד שתחרות זאת נעשית גם על ידי קידום אתרים. קידום זה כידוע הוא דרך טכנית להגדיל את הכניסות לאתר, בעוד שבאמצעות קישורים, תוכן איכותי, אפיון אתר ושאר שיטות – אפשר לקדם את האתר בצורה אורגנית או באמצעות קידום ממומן. אז כיצד מקדמים אתרי תיירות? הנה כמה טיפים טובים:

בחירת שיטת הקידום

לפני שתתחילו בפעילות, רצוי לבחור את שיטת הקידום שמתאימה לכם בעוד שכיום כפי שהזכרנו, אפשר לבצע קידום ממומן או אורגני. השיטה האורגנית עובדת על ידי תכנים נכונים ואיכותיים באתר, על עיצוב נכון, בניית אסטרטגיה שיווקית ושאר שיטות שבאופן טבעי יקדמו את האתר מעלה במנועי החיפוש.

באמצעות קידום ממומן, משלם בעל האתר כסף בכל זמן שגולשים נכנסים לאתר, בזמן שבאמצעות חברות קידום טובות האתר יגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש, ובכך הוא יצבור יותר גולשים ותאוצה.

מי ש"חושש" לעשות זאת בעצמו יכול להיעזר בשירות של חברה לקידום אתרים, במיוחד כזו עם ניסיון בקידום תחומים תחרותיים – שכן תחום התיירות הוא כנראה אחד התחרותיים ביותר בארץ ובעולם.

הכרות עם קהל היעד שלכם

אנשים שנוסעים לחו"ל יכולים להיות מטיילים ותיירים מכל מיני סוגים, החל מצעירים אחרי צבא, עד גמלאים, משפחות, בני נוער וכדומה. לכן חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם ולהבין עבור מי הוא מתאים. בכך למשל, אתרים שעוסקים במסעות בהודו או בתאילנד: יתאימו לאנשים אחרי צבא, בעוד שאתר שעוסק בשייט בספינות פאר – יתאים לגמלאים או למשפחות. לכן חשוב להבין מה מטרתה של חברת הנסיעות.

ביצוע אפיון אתר

לאחר שבחרתם את השיטה ובמידה שבחרתם בשיטה האורגנית (אשר נחשבת יעילה ואיכותית יותר), מומלץ לבצע אפיון נכון. אפיון זה נעשה על ידי קביעת עיצוב הפלטפורמה, כיוונון התכנים אל קהל היעד, בחירת סוג האתר והאיכות שלו, עיצוב חווית מהמשתמש, יצירת שפה שתתאים לגולשים וכדומה. את האפיון מבצעים מקדמים מקצועיים.

זיהוי יעדי נסיעות פופולאריים

נסו להבין לאן קהל היעד שלכם נוסע ומתוך כך התאימו את התכנים שיהיו בו. אם למשל אתם בונים פלטפורמה עבור אנשים שטסים לטיול אחרי הצבא, התמקדו ביעדים כמו ארה"ב, הודו, תאילנד, דרום אמריקה וכדומה. התכנים והאינפורמציה שתונגש לגולשים, חייבת להיות מתאימה לחיפושים שלהם ולדרישות של הגולש.

מחקר מילות מפתח

כעת יש להבין מהן מילות המפתח שמתאימות עבור הקידום. כיום, באמצעות תוכנות חיפוש מיוחדות, אפשר להבין מהן המילים הפופולאריות ביותר אותן מחפשים מטיילים בזמן שהם רוצים להזמין חופשה בחו"ל. בכך למשל, אם קהל היעד שלכם הוא משפחות, תוכלו למצוא צירופי מילים כמו "יעדים מומלצים למשפחות", "המלצות לחופשה משפחתית" ועוד. נסו למקד את המילים המתאימות גם לפי קהל היעד וגם על פי השירותים שאתם רוצים למכור.

רצוי לחקור אודות הדרך לבצע ניהול מוניטין לאתר, כך שבמידה וישנן ביקורות רעות על חברת הנסיעות, או חוות דעת שליליות, תוכלו באמצעות הזנת תכנים חיוביים באינטרנט, להדוף מטה את הביקורת השלילית.

תכנים אינפורמטיביים

כעת יש להכניס לאתר תוכן אינפורמטיבי שימושי עבור הגולש. בעולם הקידום ישנן שתי דרכים לקדם אתרים באמצעות תוכן. האחת היא יצירת תוכן אינפורמטיבי שיש בו משמעות ממשית לגולש (תכנים כאלה הם גם שיווקיים שמקנים יותר איכות והנעה לפעולה), או שניתן לבחור תכני SEO שנועדו רק כדי לקדם את האתר על ידי שתילת קישורים ומילות מפתח. בחרו בדרך המתאימה למטרות שלכם וכמובן לתקציב הנתון.

שימוש בקישורים

אחד מכלי העבודה החשובים של מקדמים הם קישורים. קישורים משמשים למעבר לעמודי יצירת קשר, מעבר לאתרי מכירה, ואל מוצרים שונים, כאשר במקרה של אתר תיירות הקישור ישמש דרך מעבר ליעדים מובילים ואל טפסי הזמנת טיסות וחופשות לחו"ל.

את הקישורים שותלים בתוך מילות המפתח אותן הזכרנו קודם, כאשר ישנם אתרי תשתית שכדאי לבנות על מנת לאפשר מעבר נכון יותר אל הקישור. בכל מקרה, כדאי לבחון סרטונים והרצאות שמדברות על שתילת קישורים (ביוטיוב לא חסרים הסברים מעשיים וטכניים אודות הפעולה).

הקניית ערך לגולש

לבסוף יש לתת ערך אמיתי לגולש. ערך זה מגיע באמצעות ניווט קל בין דף לדף, הקניית אינפורמציה חשובה למטייל, קבלת טיפים טובים, כמו גם ביצוע השוואת מחירים בין טיסות וחבילות נופש.

לסיכום, באמצעות חברות קידום טובות, ומעט ידע על קידום נכון, תוכלו לקדם אתרים תיירות בקלות ובאפקטיביות.

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.