תפריט עמוד

קוסטה נברינו: חופשה יוקרתית בדרום יוון

חופים בתוליים, אתרי טבע מרהיבים ומלונות יוקרתיים עם מסעדות משובחות ומרכזי ספא מפנקים - כל אלה מחכים לנופשים בקוסטה נברינו שבחצי האי פלופונס בדרום יוון

בדרום-מערב חצי האי פלופונס, לחופי הים היוני, נמצא אזור הנופש היוקרתי קוסטה נברינו (Costa Navarino), עם רצועת חוף יפהפייה, אתרי טבע מרהיבים ומלונות שמציבים סטנדרט חדש וגבוה במיוחד למילים יוקרה ופינוק. מי שמחפש חופשה שלווה, שמשלבת מנוחה בחופים, טיולים בטבע, פעילויות ספורט ימי, ארוחות גורמה ופינוקי ספא, ימצא כאן את כל אלה, והרבה יותר.

לחופשה יוקרתית ומפנקת בקוסטה נברינו לחצו כאן >>


רגיעה מבורכת על רצועת חוף בתולית בקוסטה נברינו

מתחם הנופש קוסטה נברינו נמצא באזור מסיניה (Messinia) שבדרום הפלופונס, במרחק שעת נסיעה מקלמטה, העיר השנייה בגודלה בפלופונס, שמפורסמת במטעי הזיתים העצומים שבסביבתה. מטעי הזיתים הם חלק בלתי נפרד מהנוף של מסיניה, כשלצידם אפשר לראות באזור גבעות עגולות וירוקות, כרמים, חופים בתוליים, יערות אורנים, מפרצים מבודדים, נהרות ומפלים.


האזור מצוין לטיולי אופניים

פינוקים מקיר לקיר
קוסטה נברינו הוא מתחם נופש גדול מאוד, שנבנה בהשקעה של מאות מליוני אירו, ומאז נפתח ב-2010 הוא מארח רבים מעשירי העולם, בהם שחקני קולנוע וסלבריטאים ידועי שם. המתחם מורכב משני מלונות (מלונות נוספים ייפתחו בהמשך) – The Westin Resort שמכוון בעיקר למשפחות, למרות שהאווירה בו שקטה ושלווה, ו-The Romanos עטור השבחים שמתאים יותר לזוגות. שני המלונות סמוכים זה לזה ואפשר לעבור ביניהם בחופשיות. המלונות שוכנים על רצועת חוף חולי יפהפייה ובנויים כמקבצי וילות שמשתלבים יפה בסביבה מבלי לפגוע בנוף.
בשל השטח העצום של המתחם, ההתניידות בו נעשית ברכבי גולף ממונעים.


חדר עם בריכה פרטית המשקיפה אל הים. מקום הנופש החביב על עשירי אירופה

החדרים מודרניים, מעוצבים ומוקפדים עד אחרון הפרטים, ומרביתם כוללים בריכה פרטית שממנה נשקף נוף עוצר נשימה של הים. ולמרות שהפרידה מהחדרים קשה, יש הרבה מה לעשות בחוץ. אפשר לבלות באחת הבריכות היפות, לשחק גולף במגרש הגדול ביותר ביוון, לעשות ספורט ימי או לעסוק בפעילויות ספורט אחרות, כגון סקווש, טניס, כדורסל, באולינג ועוד.


אפשר לנוח בשלווה על החוף או לצאת לשייט מפרשיות בים הכחול

למרות האווירה השקטה והרומנטית שבמתחם, הוא מאוד ידידותי למשפחות וכולל כמה מועדוני ילדים מושקעים ומעוצבים – אחד מהם, למשל, מעוצב כטירת חול מרהיבה. מלבד הפעילויות במועדונים, לרשותם של הילדים עומדים גם פארק מים קטן, מוזיאון טבע אינטראקטיבי, קירות טיפוס, שיעורי טניס ועוד. ובזמן שהילדים מבלים, ההורים יכולים להתפנק במתחם הספא המפואר, הכולל בריכות שבהן ניתנים טיפולי מים, סאונות, מערות קרח ומקלחות ערפילים. בספא מוצע מגוון רחב מאוד של טיפולים ועיסויים יחודיים, בהם כאלה המבוססים על שמן זית.


גם האורחים הצעירים ביותר נהנים ממגוון פינוקים ושירותים ייחודיים להם

לבו של המתחם הוא באגורה, שמעוצבת ככיכר שוק טיפוסית ביוון, ויש בה אמפיתיאטרון, מסעדות, בתי קפה וחנויות המציעות תכשיטים, עבודות יד, קוסמטיקה וספרים. בנוסף למסעדות באגורה, שמציעות מטבחים שונים – טברנה יוונית, מסעדה איטלקית, מסעדה אסייתית ועוד, בכל אחד מהמלונות יש היצע רחב של מסעדות גורמה לצד ברים רומנטיים.


מפרץ מושלם עם חול רך ומים צלולים, מתענוגות הנופש בקוסטה נברינו

מה אפשר לעשות באזור?
הנטייה הראשונה של הנופשים כאן היא פשוט להישאר במתחם, לצד הבריכה הפרטית בחדר, על שפת אחת הבריכות המקסימות של המלון או בחוף הים החולי אל הים הכחול להפליא. אבל חבל לוותר על מה שהאזור היפה מציע. הנה כמה דברים שכדאי לעשות במהלך חופשה בקוסטה נברינו:

לבקר בקלמטה, הבירה מלאת החיים של האזור.

לטייל בין מטעי הזיתים והכפרים הייחודיים של חבל מאני, עם מגדלי האבן האפורים האופייניים.

לנסוע ברכב שטח או לטייל ברגל ברכס טאייטוס, בין יערות ים תיכוניים ואלפיניים, כפרים, מנזרים ומעיינות.

לטבול בבריכות הסלע ובמפלים היפים בפולילימניה (Polylimnia), ממערב לקלמטה.


מפלי פולילימניה, אחד מיעדי הטיול בסמוכים למתחם הנופש

לטייל בקניון וירוס (Viros), במסלול הליכה מעגלי שיוצא מקרדמילי ונמשך כשש שעות.

לסייר בכפרים הציוריים של האזור, דוגמת הכפר העתיק קרדמילי (Kardamili).

לבקר בלגונה גיאלובה (Gialova) היפה שמושכת אליה יותר מ-270 מינים של ציפורים.

לנפוש בחופים היפים, כמו חוף ווידוקיליה (Voidokilia), אחד מהחופים היפים ביוון.

לצאת לטיול אופניים באחד המסלולים הרבים באזור.

לעסוק בספורט ימי – משייט קיאקים, דרך קייט סרפינג וגלישה ועד לצלילה ושנירקול.

לחופשה יוקרתית ומפנקת בקוסטה נברינו לחצו כאן >>

 

 

המנזרים התלויים של מטאורה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.