תפריט עמוד

סמוך על סול: המלון התל אביבי הנכון

סול, מלון בוטיק חדש בלב תל אביב, מגלם באופן מושלם את העיר: חברותי, טרנדי, נונשלנטי ועם זאת מוקפד. למרות שרב הפיתוי להישאר קרוב לחדר, עם ספר טוב בפינת הישיבה או כריך מושקע בסנדוויצ'יה הכי מדוברת בעיר, כל מה שטוב ומזמין ומרגש בתל אביב נמצא ממש מעבר לפינה

ברחוב צדדי במרכז של המרכז ממוקם מלון בוטיק מקסים – מלון SAUL, בדיוק מה שמדמיינים כשחושבים על פאוזה תל אביבית מהילדים, מהעבודה, מהחיים. הוא מרכזי לחלוטין (טשרניחובסקי 17, יריקה משינקין, קינג ג'ורג', אלנבי וידידיהם) ומגלם בתוכו את כל המהות של תל אביב: חברתית וחברותית, טרנדית ואינטימית, נונשלנטית אבל מוקפדת. המלון פועל מאפריל 2018, ומרגיש כאילו היה שם מעולם: צוות חייכני, אדיב ויעיל, חדרים מוקפדים ברמה גבוהה וחמימות אורבנית שלא תשיגו במלונות הגדולים.

במבט ראשון סביר שלא תבחינו בו בכלל, וזה חלק מהקסם שלו. הכניסה למלון SAUL עוברת דרך מסעדת ברווזי, הסנדוויצ'יה המהוללת של רז רהב. בעברו השני של החלל יש פינת ישיבה, ואוי ואבוי אם תקראו לה לובי: ספת וינטג' מוקפת כונניות ספרים, משחקי קופסה וקלפים. ב-SAUL אוהבים את הקטע החברתי, ומציעים לאורחים תפריט משחקים אותם ניתן להזמין דרך הקבלה.

Saul, מרכזי אך אינטימי, נינוח אבל מוקפד | צילום: בעז לביא

Saul, מרכזי אך אינטימי, נינוח אבל מוקפד | צילום: בעז לביא

גם דלפק הקבלה, אגב, לא מרגיש כמו של מלון סטנדרטי. קטן ונחבא מאחורי אחד ממדפי הספרים (אל תפספסו את מדריך הברים המעולה "where bartenders drink"), ומאפשר ללקוחות לשוחח בנוחיות ובפרטיות עם הצוות האדיב. הם, אגב, לא יהססו להציע לכם מקומות בילוי סודיים ושווים שחורגים מהמסלול החרוש של תל אביב.

מדפי ספרים בפינת הישיבה של המלון | צילום: רתם אלתר

מדפי ספרים בפינת הישיבה של המלון | צילום: רתם אלתר

ואחרי כל ההקדמה, הסיבה לשמה התכנסנו. במלון 34 חדרים המתחלקים לחמש קטגוריות: חדרי SHOEBOX קומפקטיים המתאימים לשהות קצרה לבודדים או לזוגות; חדרי COZY, מעט גדולים מקודמיהם ועם מיטת קינג סייז מפנקת; חדרי ROOMY נוחים אליהם ניתן להכניס גם עריסה; חדרי DELUXE BALCONY מרווחים עם מרפסת הפונה לרחוב טשרניחובסקי, מתאים לעד 3 אורחים ותינוק וחדרי PATIO שטופי שמש עם מיטת קינג סייז ופטיו מושלם לקפה של בוקר או כוס יין של אחר הצהריים.

חדר במלון Saul. סגנון אורבני על גבול התעשייתי | צילום: בעז לביא

חדר במלון Saul. סגנון אורבני על גבול התעשייתי | צילום: בעז לביא

כל החדרים מעוצבים בסגנון אורבני על גבול התעשייתי: הרבה מתכת ובטון חשוף המשתלבים באופן מושלם עם ריהוט בהשראה נורדית מודרנית – שולחנות מעץ אגוז, פאנלים לבנים "של פעם", ושטיחים גאומטריים בגוונים עדינים של תכלת, צהוב ובז'. זוהי התגלמות היופי והאופי של תל אביב – מודרני מול נוסטלגי, ערבובייה הרמונית של חדש וישן. המצעים יגרמו לכם לא לרצות לקום מהמיטה לעולם. פשוט ככה. אחרי המגע המלטף הזה, החזרה לכותנה הפשוטה של הבית פשוט מדכאת.

בכל החדרים יש טלויזיות חכמות (כולל נטפליקס ושלל תכנים אחרים, כולם כלולים במחיר החדר), ומכונת נספרסו למי שלא יכול לזוז מהמיטה בלי מנת הקפאין. המקלחות מרווחות ומצויידות בסבון, שמפו וקונדישינר ארטיזנליים של "המעפילים" המיוצרים באופן בלעדי למלון.

חדר רחצה במלון. ערבובייה הרמונית של חדש וישן

חדר רחצה במלון. ערבובייה הרמונית של חדש וישן | צילום בעז לביא

בקרוב, כך מספרים, ייפתח בקומה הרביעית חלל עבודה ופנאי, וכן גג שייספק תצפית מצויינת על העיר האהובה. אתם מוזמנים לארוחת בוקר מעולה בברווזי, מעוז הסנדוויץ'-גורמה בשילובים שיגרמו לכם לשכוח את כל מה שידעתם על סנדוויצ'ים. קוויאר, סינטת חזיר, ואפילו סנדוויץ' מק-אנד-צ'יז.

מלון SAUL הוא מלון מסוג אחר. לא פאר של 200 חדרים, אלא שקט עדין וחברותי-אך-מדויק בלב העיר. זה המקום אליו הולכים לנוח כמו שצריך. להתרחק מהמציאות ליום או יומיים, להשאיר את העולם מאחור ולהתנתק מהכל. החדרים כמו מתחננים שלא תצאו מהם לאורך כל השהות (ובאמת, היה קשה להפרד). מי שבכל זאת רוצה להתרחק מהסתלבט המפנק ימצא את עצמו במרכז העיר, מרחק הליכה מרבבות בתי קפה, מסעדות, ברים וחנויות עצמאיות וביניהן בגדים וספרי יד שנייה, בוטיקים, עתיקות ועוד שביחד מגלמים את "העיר העברית הראשונה" כמו שתמיד מדמיינים אותה – חיה ופועמת, מסתורית ומזמינה. גן מאיר הסמוך מזמין לשיטוט של בוקר או ערב (ניתן לקחת כדורסל מהמלון, רק אל תשכחו להחזיר), ושוחרי התרבות מוזמנים לבקר בבית ביאליק ובמוזיאון רובין, שניהם כדקת הליכה מהמלון.

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...