תפריט עמוד

מלונות ומקומות לינה בסיציליה

Atelier sul Mar
מלון אמנותי ייחודי השוכן בטירת טוסה, מטרים אחדים מחוף הים , בסמוך לעיירה Cefalu. המלון מוגדר כמלון מוזיאון וכל אחד מחדריו מעוצב באופן שונה ויוצא דופן על ידי אמנים שונים. בנוסף לחדרי האמנות יש גם חדרים רגילים, זולים יותר, גם הם משקיפים לים ומעוטרים ביצירות אמנות.
מחיר: לינה וארוחת בוקר בחדר זוגי רגיל – 180-120 אירו, בהתאם לעונה. לינה וארוחת בוקר בחדר זוגי אמנותי – 220-160 אירו, בהתאם לעונה. כדאי לשים למבצעים מיוחדים.
אתר אינטרנט

Rigel Hotel, קטניה
מלון שלושה כוכבים קטן הממוקם בלב המרכז ההיסטורי של קטניה, בסמוך לתחנה המרכזית. המלון שוכן במבנה היסטורי ששופץ לאחרונה ובחדריו המרווחים והבהירים יש טלוויזיה, מזגן, אמבטיה, גישה לאינטרנט, מיני-בר וכספת. החדרים נגישים לנכים. זהו מלון ירוק שמשתמש באנרגיה סולארית לחימום ולחשמל. היחס של הצוות ידידותי וחם.
מחיר: 110-80 אירו ללילה וארוחת בוקר בחדר זוגי.
אתר אינטרנט

קלאב מד קמרינה
חובבי הנופש הפעיל יאהבו את קלאב מד קמרינה, שמציע את סגנון הנופש הידוע של רשת כפרי הנופש קלאב מד. בכפר הנופש מוצעות מגוון פעילויות לכל המשפחה, החל מטניס ושיט מפרשיות ועד לשיעורי קרקס. היתרון הבולט של המקום הוא שהוא מציע מסגרת מאורגנת לילדים מגיל שנתיים ומעלה, מה שמבטיח להורים אפשרות לנוח. המקום, השוכן בחוף הדרום-מערבי של סיציליה, מעוצב בסגנון כפר ים תיכוני, עם סמטאות צרות, כיכרות עטורות פרחים ועצי זית. יש כאן גם בריכה יפהפייה, הגדולה ביותר בקלאב מד.
אתר אינטרנט

Hotel Novecento
מלון אינטימי, לו שבעה חדרים בלבד, הממוקם בעיירת הבארוק הקטנה scicli בחוף הדרומי של האי. זהו מלון ארבעה כוכבים השוכן במבנה משופץ משנת 900. בחלק מהחדרים יש ציורי קיר מקוריים ואמבטיות מפוארות עם רצפת פסיפס, ובכולם יש פינוקים וניכרת הקפדה על הפרטים הקטנים. ארוחת הבוקר מוגשת ב-Caffe 900 האלגנטי. המקום יש מסעדה שמגישות ארוחות מהמטבח הסיציליאני. במרחק 10 קילומטר מהעיירה יש חופים נפלאים.
אתר אינטרנט

Hotel Villa Ducale, טאורמינה
מלון בוטיק קטן השוכן במיקום מבודד בצוקים הירוקים של טאורמינה, במרחק רבע שעת הליכה ממרכז טאורמינה. בכל חדרי המלון יש מרפסות שמשקיפות לנוף נפלא של חופי הים התיכון והר האתנה. בלילה ניתן לראות מהם את האורות המנצנצים של טאורמינה. נוף נפלא נשקף גם מהטרסה בה מוגשות ארוחות בוקר סיציליאניות ובה אפשר ליהנות מקוקטייל בשקיעה. בריכת ג'קוזי גדולה ממוקמת בגן הים תיכוני של המלון. אורחי המלון יכולים ליהנות מהסעות חינם למרכז טאורמינה ולחוף הפרטי של המלון.
אתר אינטרנט

בחלק מהחדרים במלון Algila יש מרפסת עם ג'קוזי ופינת ישיבה הצופה לים

Algila – Ortigia Charme Hotel, סירקוזה
מלון מקסים הממוקם ברובע אורטיגיה, במרכז ההיסטורי של סירקוזה. חדרי המלון מעוצבים בסגנון ייחודי ומרוהטים בריהוט עתיק, ומרפסותיהם משקיפות אל הים או לחצר פנימית יפה. בחלק מהחדרים יש מרפסת עם ג'קוזי ופינת ישיבה הצופה לים. מסעדת המלון מגישה אוכל ים תיכוני ובינלאומי.
אתר אינטרנט

Hotel Porta Felice, פלרמו
המלון, שנבנה על יסודות בניין מהמאה ה-18, שוכן במרכז ההיסטורי של פלרמו , במרחק של עד 5 דקות הליכה מכל האתרים המעניינים של העיר. בכל 33 החדרים יש אמבטיה, טלוויזיה עם מסך LCD, כספת, מיני בר, מיזוג ומרפסת. עוד יש במלון חדר כוש וספא עם ג'קוזי, חמאם תורכי ומגוון טיפולים.
אתר אינטרנט

Fattoria Mose, אגריג'נטו
בית חווה השוכן במרחק ארבעה קילומטרים מ"עמק המקדשים" ושלושה קילומטרים מהים. בחווה האורגנית מגדלים תפוזים, שקדים, פיסטוקים, פירות, ירקות, חיטה ושמן זית. ב-1995 פתחו את המקום לאירוח. החדרים פשוטים ולא ממוזגים אבל נשקף מהם נוף נהדר. בנוסף, אפשר ליהנות מבריכת שחייה. ארוחת הבוקר נהדרת והיחס אישי וחם.
אתר אינטרנט

La Casa Sulla Collina d'oro, פיאמה ארמרינה
בד אנד ברקפסט הממוקם במרחק כמה מאות מטרים מהמרכז העתיק של פיאצה ארמרינה, במבנה כפרי מהמאה ה-19. פירוש שמו של המקום הוא "הבית על גבעת הזהב", והנוף הנשקף ממנו נהדר. בכל החדרים יש מיזוג ואמבטיה צמודה. החללים המשותפים כוללים שני חדרי מגורים רחבי ידיים, טרסות פנורמיות וגן גדול. ארוחת הבוקר נהדרת וכוללת גבינות, מאפים, ריבות ונקניקים תוצרת בית.
מחיר: 100 אירו לזוג ללינה וארוחת בוקר.
אתר אינטרנט

Hotel Condor, טאורמינה
מלון שני כוכבים משפחתי המרוחק 200 מטר בלבד מהמרכז ההיסטורי של העיר. כל האתרים המעניינים של העיר נמצאים במרחק דקות הליכה אחדות מהמלון. החדרים נוחים, עם שירותים ומקלחת צמודים, חלונות גדולים, מיזוג אוויר, טלוויזיה וכספת. חלק מהחדרים פונים לים ובחלקם יש מרפסת. מהטרסה של המלון נשקף נוף נפלא ובימים יפים אפשר לאכול בה את ארוחת הבוקר. בקומה השנייה של המלון יש סולריום עם מיטות שיזוף. הצוות ידידותי ושמח לעזור בארגון טיולים באי.
מחיר: החל מ-74 אירו לזוג ללילה וארוחת בוקר, המחיר עולה בהתאם לסוג החדר.
אתר אינטרנט

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מסיציליה

סיציליה: טיול בעקבות המאפיה הסיציליאנית
סיציליה: טיול בעקבות המאפיה הסיציליאנית

המאפיה הסיציליאנית זכתה לפרסום עולמי בשל הספר "הסנדק" והסרט שנעשה בעקבותיו, אבל המציאות מפתיעה אפילו יותר. בוקי נאה מוביל סיור מרתק בין שני חלקיו של האי סיציליה: הכפרים באזור קטניה, שם צולם הסרט, ופולרמו והסביבה, מחוז השליטה של ...

אטרקציות מובילות בפלרמו
אטרקציות מובילות בפלרמו

פלרמו, בירת סיציליה, היא אמנם עיר היסטורית, עמוסה בארמונות, כנסיות ומבנים מרשימים מתקופות שונות, אבל היא בהחלט לא חיה בעבר. לצד האתרים ההיסטוריים המרשימים תמצאו כאן שווקים תוססים, אווירה עליזה ואוכל משובח. הנה כמה מהמקומות שלא כדאי להחמיץ ...

סיציליה: מסלול של שבוע באי
סיציליה: מסלול של שבוע באי

מסלול טיול מעגלי, שמתחיל ומסתיים בקטניה, נותן הצצה לכל הטוב של סיציליה: עיירות מקסימות ומלאות אווירה, מקדשים עתיקים, עמקים ירוקים, חופים יפים, כשמעל הכל חולש הר הגעש אטנה