תפריט עמוד
Reykjavik City Hostel, רייקיאוויק
ההוסטל, שנחשב לאחד מהטובים בריקיאוויק, ממוקם באזור הירוק של העיר, בפארק לוגרדרול, בסמיכות לגנים הבוטניים ובמרחק 10 דקות נסיעה ממרכז העיר (יש אוטובוס שעוצר בפתח ההוסטל). בהוסטל ישמחו לארגן לכם הסעה ל/משדה התעופה ולהזמין עבורכם טיולים וכרטיסים לאוטובוסים ולסייע בשכירת רכב. ההוסטל מציע חדרים המתאימים לזוג, לארבעה או לשישה אנשים, כאשר בשניים הראשונים יש מקלחת ושירותים צמודים. אפשר ליהנות בו מגלישה באינטרנט ומערבי קולנוע ולשימוש האורחים עומדים שלושה מטבחים מצוידים ומכבסה. מטיילים שביקרו בהוסטל מדווחים כי הוא נקי, בטוח, והצוות בו ידידותי להפליא ושמח לעזור.
כתובת: Sundlaugavegur 34, ריקיאוויק
להשוואת מחירים למלון זה >>

Storholt Youth Hostel Akuryeri
אקוריירי היא העיר השנייה בגודלה באיסלנד ובסיס מצוין לטיולים בצפון האי, מה שמושך אליה מטיילים רבים. אחד המקומות הזולים ללינה בעיר הוא ההוסטל הזה, שממוקם במרכז העיר. 18 חדרי ההוסטל מתאימים ליחידים ועד לחמישה אנשים בחדר. במקום יש שלושה מטבחים, לאונג' עם ספרייה וטלוויזיה, מכבסה וחנייה. מה שהופך את ההוסטל לייחודי הוא היחס הידידותי של הצוות והפרטים הקטנים: מגבות נקיות בכל מקום, מיטות רחבות ונוחות, מנורות לצד המיטה וציורים על הקירות.
כתובת: Stórholt 1, אקוריירי
להשוואת מחירים למלונות באקוריירי >>

Castel House Luxury Apartments, רייקיאוויק
דירות אירוח בשכונת מגורים שקטה במרכז ריקיאוויק, בסמוך למוזיאון הלאומי לאמנות. בבניין היפהפה מוצעות דירות נעימות במבחר גדלים, בכולן מטבחון מצוייד עם מקרר, מיקרוגל, מכונת קפה, כלי אוכל וכל מה שצריך כדי לבשל ארוחה ולחסוך בעלויות של הארוחות היקרות במסעדות העיר. עוד יש בדירות אמבטיה ושירותים צמודים, טלוויזיה ודי.וי.די וחיבור לאינטרנט. בחלק מהדירות יש מרפסת שמשקיפה לבית העירייה ולאגם.
כתובת: Skálholtsstígur 2a and Garðastræti 40
להשוואת מחירים למלון זה >>

Kaldbaks-Kot Cottages, הוסאוויק
כפר הדייגים הוסאוויק הוא נקודת מוצא מצוינת לטיול באזור אגם מיבטן ואחד היעדים המועדפים באיסלנד לשיט לווייתנים. הקוטג'ים נמצאים במרחק 1,200 מטר ממרכז הוסאוויק ומציעים נוף שאין לו מתחרים. במקום 12 קוטג'ים הבנויים מבולי עץ , בכולם מקלחת ושירותים, מטבח מאובזר, טלוויזיה ובעיקר מרפסת גדולה שפונה לאגם ולהרים.
מחיר ביולי – אוגוסט: החל מ-139 אירו. בשאר חודשי השנה המחירים זולים באופן משמעותי.
להשוואת מחירים למלון זה >>

Hunkubakkar, דרום איסלנד
בית חווה במיקום מצוין, באזור מכתשי לקאגינר, הפארק הלאומי סקפטאפטל והלגונה הקרחונית יוקולסארלון. הלינה היא בבית החווה או בבקתות בנות שני חדרים, ברובן יש אפשרות לבישול, הפזורות ברחבי חוות הכבשים. המסעדה שבמקום מגישה ארוחות בוקר וערב.
להשוואת מחירים למלון זה >>

Smyrlabjorg, כביש מס' 1
חוות אירוח מסורתית עם פרות, כבשים, סוסים ותרנגולות. החווה ממוקמת על כביש מס' 1, במרחק נסיעה קצרה מהופן ומהפארק הלאומי סקפטאפטל. מהחווה יוצאים מדי יום טיולים לקרחון סקאפטאפטל, שנמצא במרחק 2 ק"מ מהחווה. עוד באזור אפשרות לדיג ושפע של מסלולי הליכה. במקום 45 חדרים, בכולם מקלחת ושירותים צמודים וטלוויזיה. בחדר האוכל מוגשות במהלך הקיץ ארוחות בוקר, צהריים וערב עם דגש על המטבח האיסלנדי.
כתובת: 781 Höfn í Hornafirði
להשוואת מחירים למלון זה >>

Hotel Ranga
מלון בוטיק הממוקם בסמוך לעיירה הטלה (Hella) שבדרום איסלנד, מרחק של שעה נסיעה מריקיאוויק. המלון חביב במיוחד על סלבריטאים מקומיים וזוגות בירח דבש, בשל מיקומו על גדות נהר, האווירה הנעימה והאוכל המצוין המוגש במסעדת הגורמה של המלון. במלון 51 חדרים הצופים כולם לנהר או להר הגעש הקלה. 7 הסוויטות מעוצבות ומפנקות במיוחד, וכוללות בין היתר ג'קוזי, מסכי פלזמה, חלוקי רחצה וארוחת בוקר לחדר. במלון שלושה הוט טאבס (אמבט מים חמים עשוי עץ שנראה כמו חבית יין גדולה). כולם ממוקמים בחוץ ופונים לנהר ומהווים פינוק נפלא אחרי יום של טיולים. האזור בו שוכן המלון נחשב לאחד הטובים והמומלצים באיסלנד לצפייה בזוהר הצפוני.
מחיר: המחיר לחדר זוגי רגיל בעונת הקיץ מתחיל ב-234 אירו ללילה. בשאר חודשי השנה המחירים זולים באופן משמעותי.
להשוואת מחירים למלון זה >>

Glymur Resort
מלון בוטיק מעוצב המשקיף אל מפרץ הלווייתנים, במרחק כ-45 דקות נסיעה ממרכז ריקיאוויק. במלון 22 חדרים, כולם משתרעים על שתי קומות כאשר בקומה התחתונה נמצאים חדר הרחצה והאמבטיה ובקומה העליונה נמצא אזור השינה. הכל החדרים יש אפשרות גלישה באינטרנט אלחוטי מהיר, טלוויזיה עם מסך שטוח, מכונת קפה ומיני בר. החזרים משובצים ביצירות אמנות ומשקיפים על הפיורד או על ההרים. במלון יש מסעדה מצוינת, בריכת שחייה, ספריה, גלריה, ספא עם מגוון טיפולים והוט טאבס. מסביב למלון יש הרבה מסלולי הליכה ביערות ובגבעות, ובסביבה הקרובה יש אפשרות לצפות בלווייתנים, לשוט בקייאקים, לרכב על סוסים ולצאת לטיולים על קרחונים.
מחיר: החל מ-245 אירו ללילה בחדר זוגי בעונת הקיץ, כולל ארוחת בוקר.
להשוואת מחירים למלון זה >>

Home Apartments, רייקיאוויק
המלון הזה, בעל 5 הדירות, של האדריכל האיסלנדי אגנר אגנרסון שוכן בקרבת רחוב Laugavegur, מדרחוב הקניות והבילויים המרכזי של רייקיאוויק, והוא חלומו של כל חובב עיצוב. העיצוב הפנימי הוא שילוב נהדר של חומרי אדמה כמו רצפות אבן וקירות מצופים עץ ומיטב הטכנולוגיה עם מערכות סאונד מתוחכמות ותצוגת יצירות אמנות מתחלפת על הקירות. לכל דירה כניסה משלה, חנייה פרטית, מטבח מאובזר, טלוויזיה במסך שטוח ומבחר יינות.
מחיר: 24,000 קרונות (כ-750 ₪) לדירה בעונת הקיץ.
כתובת: Skólastræti 1
להשוואת מחירים למלון זה >>

Hotel Budir
מלון בודיר נמצא בחצי האי סנייפלסנס, בצלו של הר הגעש סנייפלסיוקוטל, כשעתיים נסיעה מריקיאוויק. חדרי המלון מצוידים, באמבטיה, טלוויזיה ודי.וי.די ומכולם נשקף נוף נפלא. מסעדת המלון נחשבת לאחת מהטובות באיסלנד. צוות המלון שמח לעזור בארגון טיולים בסביבה. המלון נבחר לאחד מבתי מלון ליד חוף הטובים בעולם.
להשוואת מחירים למלון זה >>

למנוע השוואת מחירי מלונות >>

עוד על טיול לאיסלנד

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מאיסלנד

טיול לאיסלנד לפני גיוס: אימא ובן
טיול לאיסלנד לפני גיוס: אימא ובן

מסע של אימא ובן לפני גיוס: "איסלנד לא דומה לשום מדינה אחרת בה טיילנו עד כה. משהו דינמי קורה פה. הנופים מתפסלים, נבנים, מתעצבים ומכלים את עצמם ללא הרף... אי בו נפגשות תופעות טבע עוצמתיות יותר מכל מקום ...

טרק באיסלנד: הרחק מההמון הסואן
טרק באיסלנד: הרחק מההמון הסואן

רבים מאתריה המפורסמים של איסלנד נמצאים סמוך לכביש הטבעתי המקיף את האי, ולכן הם עמוסים כל כך במטיילים. אבל הרי לא הגעתם עד איסלנד כדי שיסתירו לכם את הנוף... יזהר דמטר, חובב טרקים מושבע, מספר על היופי הפראי ...

טיול באיסלנד – תמונות מארץ בלתי נשכחת
טיול באיסלנד – תמונות מארץ בלתי נשכחת

במהלך טיול באיסלנד המצלמה לא נחה לרגע. בכל פינה מחכה הפתעה חדשה: מפלים אדירים, גייזרים מתפרצים, בריכות תרמיות תכולות, קרחונים, שדות לבה, הזוהר הצפוני. רותם פריפר חזרה נפעמת מטיול בארץ האש והקרח והביאה איתה אינספור צילומים. הנה אוסף ...