תפריט עמוד

מלונות היסטוריים בווינה

בווינה, כשכל כך הרבה בניינים היסטוריים מקיפים אתכם מכל עבר, הרשו לעצמכם לילה או שניים באחד המלון המהודרים מהמאה ה-19, עם כל הפאר והקישוטים המוגזמים של פעם. והמחיר? לא בהכרח בשמיים

בווינה, עם כל ההדר וההיסטוריה מסביב, מתבקש לשדרג את חווית הלינה בהתאם. כמובן שאם אתם מטיילים בתקציב מוגבל או מחפשים מלון משפחתי קטן תמצאו את מבוקשכם בקלות, אבל אם אתם רוצים להשתלב באווירה הווינאית המכופתרת, יש לנו הצעות לכמה מלונות היסטוריים מצוינים. באופן מפתיע, חלקם אפילו לא יקרים מאוד וכולם נמצאים במיקומים מצוינים ליד האטרקציות המרכזיות של העיר.

מלון זאכר
ב-1832 הוטל על פרנץ זאכר, עוזר אופה בן 16 שעבד במטבח של הנסיך קלמנס מטרניך, לאפות עוגה עבור אורחיו של הנסיך. היצירה המתוקה שיצאה מתחת לידיו ואשר הכילה שכבות של שוקולד, ריבת משמשים וקצפת, זכתה להצלחה רבה וזיכתה את האופה הצעיר בתהילת עולם. עוגת זאכר (Sacher Torte) הפכה את משפחת זאכר לשם דבר בווינה. כארבעה עשורים אחרי הולדת העוגה המפורסמת פתחה המשפחה מלון הנושא את שמה. לקראת סוף המאה ה-19 מלון זאכר (Sacher Hotel) היה אחד המפוארים בעיר. לאורך השנים התארחו בו בני אצולה, פוליטיקאים ושחקנים הוליוודיים. מעבר להיסטוריה המשפחתית ארוכת השנים, זהו מלון נעים ונוח, במיקום מרכזי מאוד, מסעדה טובה, בית קפה אייקוני שבו תוכלו לטעום את היצירה שהתחילה את כל הסיפור וספא מצוין.
כתובת: Philharmonikerstrasse 4
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

סוויטה במלון זאכר. משפחת זאכר עשתה את הונה בזכות עוגה אחת | באדיבות Sacher Hotel ©

מלון בריסטול
הבריסטול (Bristol Hotel) נוסד ב-1982 במיקום שקשה להתחרות בו – צמוד לבית האופרה המפורסם. החדרים, ששופצו לפני שנים אחדות, מרוהטים בהידור ומאחדים מהם אפשר להשקיף על בית האופרה. הסוויטה המפוארת ביותר נקראת על שמו של אדוארד השמיני, שנהג להתארח כאן באופן קבוע עוד כשהיה הנסיך מוויילס, המשיך גם לאחר שהוכתר למלך אנגליה ולא חדל ממנהגו לאחר שנישא לאהובת לבו הגרושה וויתר למענה על המלוכה. הסוויטה, למקרה שתהיתם, משתרעת על שטח עצום של 300 מ"ר עם שלושה חדרי שינה, ספרייה, חדר כושר פרטי וסאונה. המחיר ללילה? מעל 5,000 אירו… פי 20 ממחיר חדר רגיל.
כתובת: Kärntner Ring 1
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

הלאונג' במלון בריסטול 

הסוויטה החביבה על המלך האנגלי אדוארד השמיני | הצילומים באדיבות באדיבות Bristol Hotel ©

מלון אימפריאל
המבנה רב הרושם הושלם ב-1863 כארמונו של הנסיך למשפחת וורטמברג אך עשור לאחר מכן הוסב למלון לקראת היריד הבינלאומי שהתקיים בווינה ב-1873. מיקומו של מלון אימפריאל (Hotel Imperial), סמוך למוזיקפראיין, אולם הקונצרטים הנודע של וינה שנפתח בערך באותה תקופה, הפך אותו לחביבם של מלחינים, מנצחים ונגנים כמו גם חובבי מוזיקה המגיעים לעיר לקונצרט. החדרים מרוהטים בפריטים היסטוריים כשגולת הכותרת הן הסוויטות שנעות בין 50 ל-150 מ"ר והמתארחים בהן נהנים משירותיו של באטלר פרטי.
כתובת: Kärntner Ring 16
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

סוויטה במלון אימפריאל שנבנה במקור כארמון לנסיך | באדיבות Hotel Imperial ©

אימפריאל ריידינג סקול
מה שהתחיל במחצית המאה ה-19 כבית ספר לרכיבה של הצבא האוסטרי הפך למלון יוקרתי ומוקפד. אימפריאל ריידינג סקול, או בשמו המלא Imperial Riding School Renaissance Vienna Hotel, נמצא במרחק הליכה קצר מארמון בלוואדיר. המלון מוקף בגן מקסים וכולל בריכה מקורה, סאונה ומסעדה נחשבת עם מרפסת לישיבה בחוץ. הלובי מהודר ושומר על האווירה והעיצוב מהעבר, החדרים לעומת זאת מעוצבים בקווים נקיים וברהיטים מודרניים, כמצופה ממלון שכיום מנוהל על ידי רשת מריוט.
כתובת: Ungargasse 60
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>

הלובי במלון אימפריאל ריידינג סקול | באדיבות Imperial Riding School Renaissance Vienna Hotel ©

מלון אמבסדור
למלון אמבסדור (Ambassador Hotel) יש עבר מכובד ובגלגולו המקורי התארחו בו מלחינים מהשורה הראשונה, כמו מוצרט ובטהובן, שאף ניגנו באולם הקונצרטים שלו. המבנה המקורי נהרס במאה ה-19 ובמקומו נפתח המלון הנוכחי, שנהנה ממיקום מושלם במרכז העיר, במרחק קצרצר מאזורי קניות ומבניין האופרה. מלבד חדרים סטנדרטיים יש גם חדרים בעיצוב היסטורי, סוויטות וארבע דירות המתאימות לאירוח משפחתי.
כתובת: Kärntner Strasse 22
להשוואת מחירים במלון זה לחצו כאן >>


הבר של מלון אמבסדור | באדיבות Ambassador Hotel ©


בתמונה הפותחת: סוויטה במלון בריסטול. מהחלון אפשר לראות את בית האופרה המפורסם של וינה

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.