תפריט עמוד

מלונות בפריז: לינה לכל כיס

בפריז יש יותר מ-1,500 בתי מלון, חלקם פשוטים, נעימים וזולים, אחרים מלונות בוטיק מעוצבים ויקרים. הנה המלצות לכמה מלונות בעיר האורות, שיתאימו כמעט לכל תקציב

עד 100 אירו

Hotel du Nord : חוויה צרפתית משפחתית
לא רחוק מכיכר הרפובליק וקצת לפני קנאל סן מרטן, ברחוב קטן שאין ממש סיבה להגיע אליו, נמצא אחד מבתי המלון המקסימים בעיר.  בבניין של שש  קומות מהמאה ה־18, שהיה בעבר מנזר, שרד את חידוש האזור בתקופת הוסמן (המאה ה־19) ונשאר מקורי, מצויים 24 חדרים שכל אחד שופץ ועוצב באופן שונה ורוהט ברהיטים עתיקים. מדרגות עץ מפותלות מובילות למטה אל חדר האוכל, שבו מוגשת ארוחת בוקר צרפתית הכוללת ריבות תוצרת בית בטעמים שונים (תותים, אגסים ומשמשים).

האווירה במלון אינה רשמית כי אם פתוחה וחמימה מאוד. בלובי הקטן, צפוף העציצים, יושב ומקבל את פני הבאים פלוטו – כלב רחוב לשעבר, שאומץ על ידי הבעלים. הכניסה למלון נעולה, ולכל אורח יש מפתח לצאת ולבוא כרצונו. עשרה זוגות אופניים עומדים לרשות המעוניינים לגלות את פריז על גלגלים, ומפעילי המקום אינם חוסכים בהמלצות לאן כדאי ללכת ואיך להגיע.

למרות המיקום החבוי והפרסום המועט חדרי המלון נמצאים בתפוסה מלאה רוב הזמן. השמועה על המקום עוברת מפה לאוזן, ולא מעט קופצים על ההזדמנות לחוויה צרפתית משפחתית וייחודית במחירים אטרקטיביים מאוד.

Hotel du Nord
כתובת: 47, rue Albert Thomas
טלפון: 42016600־1־33
תחנת מטרו: Jacques Bonsergent
אתר אינטרנט

כתבה: זוהר וידן

Hotel Tourisme: מלון נעים במיקום מצוין
משמו של המלון אפשר להבין שאין לו יומרות גדולות. הוא בסך הכל בא לענות על הצורך הבסיסי של התייר הממוצע בעיר זרה: למצוא מקום זול, נעים ונקי בעיר זרה לנוח בו בסוף יום של טיולים. בנוסף ליתרונות הללו, המלון נמצא במיקום מצוין, במרחק הליכה ממגדל אייפל ופארק שמפ מארס. ממש מול פתח המלון יש תחנת מטרו שתביא אתכם בקלות לכל מקום בעיר. הצוות ידידותי ודובר אנגלית שוטפת, נתון שאין לזלזל בו בפריז. בכל החדרים יש שירותים ומקלחת צמודים, טלוויזיה, מיזוג אוויר וחיבור לאינטרנט מהיר.

Hotel Tourisme
כתובת: 66 avenue de la Motte Picque
טלפון: 33-1-47342801טלפון: 33(0)1 47 34 28 01
אתר אינטרנט

Hotel Tourisme. נקי ונעים

200-100 אירו

Hotel Valadon : עיצוב שיקי במיקום מרכזי
מלון קטן, 12 חדרים בסה"כ, ממש במרכז פריז, במרחק הליכה קצרה ממגדל אייפל, שאנז אליזה והאינווליד. סביב המלון יש מסעדות, בתי קפה וחנויות. גם השוק של רחוב קלר נמצא במרחק הליכה קצרה ומאפשר לרכוש תוצרת טרייה ולעשות פיקניק במרפסת השמש הנעימה של המלון. החדרים שיקיים ומעוצבים בעיצוב מודרני שהצבעים שחור-לבן-אדום שולטים בו. הם כוללים מקלחת ושירותים צמודים, טלפון, חיבור לאינטרנט ומיזוג אוויר.

Hotel Valadon
כתובת: 16, rue Valadon
טלפון: 33-1-47538985
אתר אינטרנט

Hotel Lenox: במיטה של מן ריי
מלון מקסים בבניין יפהפה בלב המונפרנס, במרחק הליכה מגני לוקסמבורג. במלון 52 חדרים נעימים ונוחים, חלקם משקיפים לרחוב וחלקם לחצר הפנימית. לחובבי הצילום כדאי לבקש את חדר 37 שם התארח בעבר הצלם והאמן מן ריי. כל החדרים ממוזגים, מעוצבים בטוב טעם וכוללים מקלחת או אמבטיה ושירותים צמודים, מיטה נוחה במיוחד, כספת, מיני בר, חיבור לאינטרנט מהיר וטלוויזיה במסך שטוח. בבר של המלון אפשר ליהנות מקוקטיילים מיוחדים, מוזיקת ג'אז וערבי ספרות.
המחיר: החל ממאה אירו ללילה, כולל מזנון ארוחת בוקר.

Hotel Lenox
כתובת: 15 rue Delambre
טלפון: 33-1-43353450
אתר אינטרנט

Hotel Design de la Sorbonne: עיצוב, עיצוב, עיצוב
אחד הטרנדים המובילים בעולם המלונאות בשנים האחרונות הוא מלונות מעוצבים. בדרך כלל צריך לא מעט כסף בשביל ליהנות מהטרנד הזה, אבל במלון Hotel Design de la Sorbonne אפשר ליהנות ממנו במחירים סבירים לחלוטין. המלון נמצא בגדה השמאלית, ממש בסמוך לאוניברסיטת הסורבון ומספיק קרוב לבוטיקים ולמועדוני הג'אז של רובע סט. ג'רמן. המלון עבר לאחרונה שיפוץ מקיף, ועכשיו אפשר ליהנות מלובי גדול ובהיר, תערוכת תמונות של אמנים צעירים ומבטיחים בכל קומה ואזור ארוחת בוקר חדש. 38 חדרי המלון שופצו גם הם. כולם שונים זה מזה ובכולם ניכרת הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. אריחים צבעוניים, טפטים מעוצבים ויפים, חדרי אמבטיה חדישים, ציטוטים ממיטב הספרות הצרפתית על השטיחים הם רק חלק ממה שתמצאו כאן. בונוס נוסף: iMac בכל חדר, מה שמאפשר לצפות בטלוויזיה ובד.וי.די, להאזין למוזיקה ולגלוש באינטרנט.
המחיר: החל מ-100 אירו ללילה, לא כולל ארוחת בוקר. המחירים מגיעים עד ל-350 אירו ללילה, תלוי בסוג החדר ובעונה.

Hotel Design de la Sorbonne
כתובת: 6, rue Victor Cousin
טלפון: 33-1-43545808
אתר אינטרנט

Hotel valadon. עיצוב מודרני בגווני שחור-לבן-אדום

300-200 אירו

Hotel Chaplain Rive Gauche: אלגנטיות פריזאית
טרנד העיצוב לא פסח גם על המלון הזה, שהקירות של 25 חדריו מעוטרים בחיוכיהן של דמויות מפורסמות, ממרלין מונרו ועד למונה ליזה. לאיורים אחראי האמן פביאן סנטרו דה קורייה ואילו לעיצוב האלגנטי של המלון, שעבר שיפוץ מקיף ב-2008, אחראי האדריכל מישל ג'ואנה. את ארוחת הבוקר המצוינת אפשר לאכול בלאונג' המזמין או בפטיו המקסים שבליבו עץ זית. שם גם מוגש בכל יום התה של אחה"צ. בכל החדרים יש שירותים ואמבטיה צמודים, מיני בר, כספת וטלוויזיה במסך שטוח. בנוסף על כל מעלותיו, המלון נהנה גם ממיקום מצוין, במרחק דקות הליכה אחדות מגני לוקסמבורג, מונפרנס, סנט. ג'רמן וגלרי לאפייט.

Hotel Chaplain Rive Gauche
כתובת: 11 bis, rue Jules Chaplain
טלפון: 33-1-43264764
אתר אינטרנט

Hotel Chaplain Rive Gauche. את ארוחת הבוקר אפשר לאכול בפטיו המקסים  שבליבו עץ זית

מעל 300 אירו

Hotel Daniel : מזרח ומערב
אם במלונות רבים ברשימה הזו שולט עיצוב מודרני, הרי שמלון דניאל משלב אווירה יוקרתית של צרפת במאה ה-18 יחד עם השפעות סיניות, כמו טפטים יפהפיים המצוירים בעבודת יד ופרטי ריהוט עתיק. המלון, שמשתייך לרשת בתי המלון היוקרתית "רלה שאטו", משלב אינטימיות של בית פרטי בעיר יחד עם התחכום של מלון בינלאומי. כל פריט במלון משדר אלגנטיות ויוקרה, מהמשי והקטיפה שמרפדים את הספות ועד לתיבות העץ הסיניות שבחדרים. בכל החדרים יש אמבטיות שיש, מיני בר, כספת, טלוויזיית LCD, תמרוקים משובחים ואפילו מלחי אמבט מים המלח. החדרים בקומה השנייה ובקומה השישית נהנים גם ממרפסת. המלון נהנה ממיקום מצוין בסמוך לשאנז אליזה, ובמרחק הליכה קצרה מהלובר ומגני טיולרי, אך אם לא תרצו לצאת מהמלון, תוכלו לסעוד במסעדת הגורמה של המלון שמתמחה במטבח צרפתי מסורתי. ארוחת הבוקר המצוינת מוגשת בלאונג' לאורך כל שעות היום.

Hotel Daniel
כתובת: 8 rue Frédéric Bastiat – Champs Elysées
טלפון: 33-1-42561700
אתר אינטרנט

טירת הנשרים בדרום צרפת

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מפריז

פאריס הפחות מוכרת: הגדה הימנית
פאריס הפחות מוכרת: הגדה הימנית

הפעם אביטל ענבר מציג אתרים לא מאוד מוכרים בפאריס השוכנים על הגדה הימנית של הסן. הואיל והנהר זורם מערבה, במפה היא "מעל" הנהר. מתחיל באתרים שבמרכז העיר, ומרחיק קילומטרים שבגבול פאריס. בצפון מערב, פרבר סן-דני. בדרום-מערב, בולוניה-ביאנקור

פאריס הפחות מוכרת, הגדה השמאלית
פאריס הפחות מוכרת, הגדה השמאלית

בספרו החדש, פאריס של כולנו, מספר הסופר אביטל ענבר על פאריס שהוא מכיר זה 65 שנה. במסע אחר הוא בחר להציג פנים מוכרות פחות של העיר, מקומות שרוב התיירים אינם מכירים. כאן התמקד בגדה השמאלית, כלומר, פאריס שמדרום, ...

טיול קולינרי בפריז
טיול קולינרי בפריז

הפריזאים מתייחסים לאוכל ברצינות רבה, בין אם זאת ארוחה עם חברים, קניות בשוק מקומי או פיקניק בסוף שבוע. וגם אם אין לכם חברים מקומיים שיזמינו אתכם לארוחה ביתית, תוכלו לאכול ולשתות טוב במסעדות יוקרתיות, בבתי קפה מיתולוגיים, במסעדות ...