תפריט עמוד

מלונות באיי יוון: לחלום ביוונית

מלונות פאר, וילות מסורתיות, צימרים או דירות להשכרה - איי יוון מציעים אפשרויות לינה מגוונות, בכל הרמות ולכל כיס. הנה כמה הצעות למקומות שינעימו לכם את הימים והלילות

כרתים 1: להתפנק בסטייל (ולשלם את המחיר)
מלון אלונדה מר הוא אחד המלונות הטובים בכרתים, ויש האומרים בכל יוון. זהו מלון חמישה כוכבים אלגנטי מרשת רלה שאטו (שגם מצפה הימים שלנו משתייך אליה). החדרים המרווחים מרוהטים בחן רב ובכולם יש מרפסת המשקיפה למפרץ אלונדה היפהפה. וזאת רק ההתחלה: תמורת מחיר מסחרר תוכלו לקבל סוויטה מפוארת עם רצפת פרקט, חדר אמבטיה שעושה חשק לעבור לגור בו וחלון פנורמי שנפתח לבריכה פרטית משלכם, ממנה נשקף נוף מרהיב של ים כחול. יקר מעט פחות אבל מפנק בהחלט הוא בונגלו שמשתרע על 90 מטרים רבועים, עם אח שנעים להתכרבל לצדה בימים קרירים וגינה פרטית עם בריכה שמזמינה טבילה בקיץ. עם כל היופי הזה יש סיכוי טוב שלא תרצו לצאת מהחדר, אבל אל תוותרו על ביקור בספא המעוצב להפליא שמציע מגוון טיפולים הוליסטיים, חלקם עם ניחוחות ים תיכוניים, כמו פילינג עם חרצני זיתים או טיפול פנים בעגבניות ושמן זית אורגני. שמן הזית האורגני צץ בנדיבות גם במנות הים תיכוניות המשובחות המוגשות במסעדת המלון, ואת השקיעה מומלץ לקבל בבר בבניין המרכזי, כוס יין ביד והים שנצבע בוורוד וכתום משתרע ממול.

Elounda Mare Hotel
כתובת: Elounda Bay; כ-70 קילומטר משדה התעופה באירקליו.
מחיר (ללילה לזוג): חדר רגיל – 425 אירו; בונגלו – 840 אירו; סוויטה – 1,950 אירו. המחירים הנקובים הם לחודש אוגוסט, בחודשים אחרים המחירים נמוכים יותר; יש חדרים, סוויטות ובונגלוס גדולים יותר במחירים גבוהים בהרבה.
אתר אינטרנט

סוויטה במלון אלונדה מר בכרתים. חלון פנורמי שנפתח לבריכה פרטית משלכם, ממנה נשקף נוף מרהיב של ים כחול

כרתים 2: וילה בכפר
וילה יכולה להיות פתרון מצוין לקבוצת חברים שמטיילים יחד, למשפחות עם ילדים וגם לזוגות שאוהבים להתרווח ביותר מחדר מלון, נאה ככל שיהיה. היתרונות ברורים: אתם מקבלים בית עם כמה חדרי שינה, מטבח מאובזר שאפשר להכין בו ארוחות קלות, גינה ופעמים רבות גם בריכת שחייה קטנה. אפילו המחיר הלא בדיוק צנוע הופך הגיוני כשמחלקים אותו במספר הלנים. כרתים מציעה כמות מסחררת של וילות להשכרה לתקופות של שבוע ויותר. אופציה טובה להתחיל בה היא חברת תיירות מקומית המשכירה שש וילות נאות ומרווחות בכפר איה טריאדה (Agia Triada), כעשרה קילומטרים מהעיר היפה רת'ימנון (Rethymnon) וחמישה קילומטרים מהחוף הקרוב. הווילות הן בנות כמה שנים, בנויות מאבן מקומית ולכל אחת מהן יש שתי קומות, מרפסות שמשקיפות על גבעות ירוקות, חצר ובריכת שחייה עם כורסאות שיזוף.

Cretan Exclusive Villas
כתובת המשרד: 25 Paleologou st, Rethymnon
דואר אלקטרוני: info@villaincrete.com
מחיר: וילה בת שניים או שלושה חדרי שינה המתאימה לעד שישה אנשים עולה 550-280 אירו ללילה (המחירים משתנים בהתאם לסוג הווילה ולעונות השנה).

אתר אינטרנט

וילה בכרתים. פתרון מצוין לקבוצת חברים שמטיילים יחד ולמשפחות עם ילדים

כרתים 3: להתחבר לטבע ולשקט
על גבעה ירוקה בקצה המערבי של כרתים, בבית אבן ממאה ה-16, תמצאו את מיליה – קומפלקס אורגני הכולל חווה פעילה, מסעדה מצוינת ו-13 חדרי אירוח מקסימים. בעלי המקום מקפידים על אורח חיים טבעי, עם דגש על שימור הסביבה ומִחזור. חדרי האירוח הנעימים בנויים מאבן מקומית אפורה, האוכל שמוגש במסעדה הוא על טהרת גידולים שזה עתה נקטפו בגינה או נאספו בשדה. על היעדרם של פינוקים מודרניים מפצים המבנים העתיקים היפהפיים, הסביבה הירוקה, הנופים המפעימים והאירוח הלבבי. בלילה רק הכוכבים והירח יאירו לכם את הדרך, אבל כל האקולוגיה הזאת לא אומרת שאתם צריכים לוותר על תענוגות הגוף. במסעדה הצמודה תוכלו ליהנות מתבשילי גורמה אורגניים (אבל לא בהכרח צמחוניים) – התפריט הקטן אך המסקרן מציע דברים כמו תבשיל תפוחי אדמה עם ערמונים ובצל וארנב אפוי ממולא בגבינת צאן מקומית. בבקרים אפשר לצאת לטיולים רגליים בשבילי ההליכה היוצאים מהחווה, להשתתף בשיעור בישול או בטעימת יינות, ואפשר פשוט לשבת על המרפסת ולקרוא ספר, תענוג שרובנו לא מתפנים לו בשגרה.

Milia Mountain Retreat
כתובת: ליד הכפר Vlatos, כ-20 קילומטרים מ-Kissamos במערב כרתים. דואר אלקטרוני: info@milia.gr
מחיר: 60 עד 120 אירו ללילה

מיליה במערב כרתים. על היעדר הפינוקים המודרנים מפצים בתי האבן העתיקים, הסביבה הירוקה, האירוח הלבבי והאוכל האורגני המצוין

רודוס 1: בין החומות
מרבית הנופשים ברודוס מעדיפים לבלות את חופשתם בחוף הצמוד למלון, ולהסתפק בגיחה לבירה ובטיול ההכרחי ללינדוס. אבל גם לעיר רודוס יש מה להציע לתיירים, במיוחד אם אתם מתעניינים בעיקר בטיולים ולא בבטן גב, מעדיפים סיור בסמטאות ציוריות על רביצה בחוף, או פשוט אם הגעתם מחוץ לעונת התיירות, כשמזג האוויר עדיין לא אופטימלי לבגד ים. מלון הבוטיק Spirit Of The Knights מתאים למי שרוצה לטעום קצת יותר מרודוס, ויחד עם זאת ללון במלון עם הרבה אווירה, אופי וגם פינוקים. המלון ממוקם ממש בלב בעיר העתיקה של רודוס, בין החומות, בבניין ששומר בשיתוף עם המחלקה לארכיאולוגיה של רודוס. המלון חבוי בין הסמטאות בנקודה הגבוהה ביותר בעיר, במרחק דקות הליכה ספורות מהמסגד הסולימני וממגוון עצום של מסעדות, חנויות וברים. במלון הקטן יש בסך הכל שש סוויטות, הנבדלות ביניהן בגודל ובעיצוב, כולן משובצות בפריטים ארכיטקטוניים מיוחדים מיוון, מרוקו, תורכיה, פרס והמזרח הרחוק. אמנם אין למלון חוף או בריכת שחייה, אבל יש ג'קוזי גדול בליבה של חצר מקסימה, וסביבו מיטות שיזוף.

Spirit Of The Knights
כתובת:
14 Alexandridou
מחיר (ללילה לזוג): 350-105 אירו, בהתאם לסוויטה ולעונות השנה
אתר אינטרנט

רודוס 2: על החוף
ואם אם בכל זאת לא יכולים בלי חוף, כדאי לנפוש באחד מן האזורים היפים ביותר ביוון, באזור לינדוס. כך תוכלו לשלב בטלה בחוף עם ביקור בעיירה היפה והציורית לינדוס, אחד ממוקדי המשיכה העיקריים באי. מלון Lindos Mare שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף, שוכן במרחק 2.5 קילומטרים מלינדוס. המלון בנוי בכמה מפלסים על גבעה ממנה נשקף נוף יפהפה של מפרץ וליכה. מערכת של מעליות ורכבל מקשרת את המלון עם חוף הים הצמוד, שזכה בתואר "הדגל הכחול" שמוענק לחופים שעומדים בסטנדרטים גבוהים של איכות הסביבה, ניקיון ונגישות. בחוף ניתן לעסוק במגוון פעילויות של ספורט מים. בנוסף לחוף, יש במלון שתי בריכות שחייה יפות וכן בריכת ילדים. ילדים יוכלו לבלות גם במגרש המשחקים ובמועדון הילדים. החדרים מרווחים ונעימים, עם טלפון, חיבור לאינטרנט, מקרר, ומרפסת שמשקיפה לנוף מדהים. עוד במלון: ספא עם מגוון טיפולים, שתי מסעדות וברים.

Lindos Mare Hotel
כתובת: Lindos
מחיר (ללילה לזוג):
320-120 אירו, בהתאם לחדר ולעונות השנה
אתר אינטרנט

אנסטסיס אפרטמנטס בסנטוריני. הבריכה בנויה על שפת המצוק

סנטוריני 1: בבריכה מול השקיעה
האי סנטוריני נחשב לאחד מהרומנטיים ביותר ביוון אם לא בעולם כולו. יש לזה לא מעט סיבות: הכפרים הציוריים עם הבתים הלבנים, הנוף של לוע הר הגעש הכבוי, מי הים האגאי וכמובן השקיעות המרהיבות. מכל אלה ניתן ליהנות במהלך השהייה ב-Anastasis Apartments, אחד המלונות הרומנטיים ביותר באי. המלון ממוקם על קצה המצוק בכפר אימברוביגלי, בגובה של 600 מטר מעל פני הים. במלון יש כמה סוגים של דירות, אך לכולן יש מרפסת ממנה נשקף נוף נפלא של הים ולוע הר הגעש הכבוי. אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, כדאי לבחור בסוויטה הלבנה, שכפי שניתן להבין משמה, צבועה כולה בצבע הלבן האופייני לאיים הקיקלדיים. בכל מקרה, בכל אחד מן החדרים ההנאה מובטחת, ובכולם יש מטבחון, טלוויזיה, כספת ומרפסת לנוף. אם תרצו לצאת מהחדר, תוכלו להשקיף על הנוף מהבריכה שבנויה על שפת המצוק ונדמה שהיא ממשיכה לתוך הים, או להתפרקד בג'קוזי הגדול שבחוץ בשעת שקיעה. לאלה יש להוסיף חדרים נקיים ללא רבב, שירות מקצועי ויחס חם שהופכים את החופשה במקום למושלמת ומסבירים מדוע המקום חביב כל כך על זוגות בירח דבש.

Anastasis Apartnents
כתובת: Imerovigli
מחיר (ללילה לזוג): 360-180 אירו, בהתאם לחדר ולעונה
אתר אינטרנט

הסוויטה הלבנה באנסטסיס אפרטמנטס. המקום חביב על זוגות בירח דבש

סנטוריני 2: נוף בלי סוף
הכפר איה (Oia) הוא אחד הכפרים הפופולאריים ביותר בסנטוריני. מדי ערב צובאים על הכפר הקטן גדודי תיירים שרוצים לצלם את השקיעות הנפלאות ביותר ביוון ואולי בעולם כולו. בכפר יש המון מלונות קטנים ומצוינים שמציעים נוף נפלא, והבחירה ביניהם קשה. רבים מהמלונות הטובים באיה יקרים להפליא וייאלצו אתכם להיפרד מכמה מאות אירו ללילה, לפחות. יחד עם זאת יש באיה גם מלונות מעט יותר זולים ולא פחות טובים. Chelidonia Villas הוא בחירה מצוינת, שתתאים גם למשפחות. במלון אין פינוקים מיוחדים כמו בריכה או ג'קוזי, והנוף הוא השחקן הראשי כאן. אמנם את השקיעה אי אפשר לראות מכאן, אבל הים ולוע הר הגעש נראים כאן במלוא הדרם. למעשה לא מדובר במלון  אלא בכמה מבנים היסטוריים ששומרו, ברחוב צר ומרוצף אבן, במרחק שתי דקות הליכה מהכיכר הראשית של איה. למרות המיקום המרכזי, בשלידוניה תמצאו המון פרטיות ושקט. כל הדירות והווילות מעוצבים בסגנון קיקלדי מסורתי, כשהגוון הלבן שולט. פשטות היא שם המשחק, ופנים הדירות חמים ונעים. לכל דירה, יש, כמובן, מרפסת פרטית שמשקיפה לנוף. טיפ של בעלי המקום: כדי ליהנות מהשקיעה המפורסמת, בשקט ובלי המוני תיירים מסביב, כדי ללכת לטברנה בנמל הדייגים של אמודי.

Chelidonia Villas
כתובת: Oia
מחיר: 220-140 אירו ללילה, תלוי בחדר ובעונה
אתר אינטרנט

מיקונוס: פשטות נעימה
בתים לבנים עם דלתות וחלונות בכחול, בחזיתם מרפסת קטנה ועל קירותיהם מטפסות גפנים, מסודרים בכמה מפלסים בראש גבעה הצופה לכחול הכחול של הים האגאי. זהו מלון Tagoo במיקונוס, אשר מעוצב ככפר מסורתי טיפוסי באיים הקיקלדיים. קסמו של המקום הוא בפשטותו, אך למרות זאת לא חסכו כאן בפינוקים, ובראשם בריכת השחייה שמממוקמת במרפסת גג מקסימה ומשקיפה לנוף מרהיב של הים שנמצא ממש מתחת. ההנאה הגדולה ביותר היא לשכב על מיטות השיזוף שמסביב לבריכה, בשעת שקיעה, תוך לגימה של קוקטייל מהבר הצמוד, שמציע גם ארוחות קלות. החדרים מרוהטים גם הם בפשטות נעימה, מצוידים במקרר, טלוויזיה וכספת, ולרובם מרפסת קטנה שמשקיפה לים. אם תמאסו בכל השלווה הזו, עיר הבירה התוססת מיקונוס נמצאת במרחק הליכה קצרה מהמלון. חוף הים הקרוב נמצא במרחק 700 מטר מהמלון.

Tagoo Hotel
כתובת: Mykonos
אתר אינטרנט

מלון טגו במיקונוס. מעוצב כמו כפר מסורתי באיים הקיקלדיים

קורפו: איזו מן שלווה
קורפו הוא אחד מהאיים הירוקים ביותר ביוון. מן הירוק הזה ניתן ליהנות מהמרפסות של Kalisto Resorts, קומפלקס של וילות ודירות להשכרה שניצב בראש גבעה ממש מעל הכפר פלאקאס, בצד המערבי של כרתים, 12 ק"מ מעיר הבירה של קורפו. באזור הזה נמצאים החופים ביותר של קורפו, וחוף פלאקאס היפהפה נמצא במרחק של 200 מטר בלבד מהמלון. הוילות והדירות מכילות בין 3-1 חדרי שינה ובשל גודלן (12-65 מ"ר) הן מתאימות במיוחד למשפחות. בכל היחידות טלוויזיה ודי.וי.די, חיבור לאינטרנט, חדרי רחצה מרווחים, סלון, מטבח מצויד בכל מה שצריך לבישול ארוחה, כולל מקרר ומיקרוגל, ובחלק מהוילות אפילו מדיח כלים, ומרפסת עם נוף פנורמי לים התיכון ולחורש ירוק. לאחת מהווילות יש בריכת שחייה פרטית ושאר הווילות חולקות בריכה משותפת, כולל אזור משחק לילדים ופינת ברביקיו.

Kalisto Resorts
מחיר ללילה:
בדירה 250-110 אירו, בהתאם לסוג הדירה ולעונה. מחירי הווילות נעים בין 575-250 אירו ללילה.
אתר אינטרנט

המנזרים התלויים של מטאורה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מיוון

אירוח באי יווני, או החיים כפי שאנחנו רוצים לחיות
אירוח באי יווני, או החיים כפי שאנחנו רוצים לחיות

כיצד ואיך חיים את השנים האחרונות שנותרו לנו? אינני יודע כמה מכם עוסקים בשאלה הזאת. אני מניח שלא מעט. מה לעשות, את אשתי האהובה קארין ואותי זה העסיק לא מעט. כך שהשורות הבאות הן הצצה אמיתית לתוך מהלך ...

מסע עסקי – יוון
מסע עסקי – יוון

יוון, זאת שפעם כיכבה בזכות המשבר הכבד שלה, מתאוששת וחוזרת להיות אטרקטיבית לפעילות ולהשקעות. אנחנו מכירים את יוון של ההיסטוריה, האוכל, המוזיקה והחופים המקסימים. על מנת לפעול בעולם העסקי של יוון צריך גם להכיר אותה עסקית וצריך כמובן ...

הגשרים של מחוז זגוריה, צפון יוון
הגשרים של מחוז זגוריה, צפון יוון

בימי השלטון העות'מאני, זכה חבל זגוריה בצפון יוון לפריחה. הטורקים העדיפו שלא להשחית את זמנם בקרבות באזור הפראי והנידח. במקום זאת, הגיעו השלטונות להסכם עם תושבי זגוריה והעניקו להם, תמורת מיסים גבוהים, זכות לממשל עצמי. זגוריה נעשתה אזור ...