תפריט עמוד

מלון שינקין: פיסת אירופה בתל אביב

מלון שינקין, בוטיק בלב תל אביב, משלב בין אירופאיות קלאסית לישראליות עכשווית, עם פינות ישיבה נעימות, חדרים מרווחים ומרפסת גג שממנה אפשר להשקיף על העיר הלבנה. ואחרי שנחתם ונרגעתם, במרחק הליכה או רכיבה על אופניים נמצאות כל האטרקציות התל אביביות הנחשקות

בלב ליבה של תל אביב השוקקת, הסואנת והמלאה בתרבות ישראלית 24/7, נמצא מלון בוטיק שהוא פנינה ייחודית, המשלבת בועה אירופאית קלאסית וישראליות חדשה. מלון הבוטיק שינקין, שהוקם בשנת 2013 ונחשב לאחד ממלונות הבוטיק המובילים בתל אביב, נמצא במרחק קצר מהלב העיר: שדרות רוטשילד המלאות במסעדות עכשוויות ובארים מעודכנים, רחוב שינקין עם חנויות הבוטיק הייחודיות, שוק הכרמל הססגוני ואפילו חוף הים נמצא במרחק עשר דקות הליכה ברגל.

בזכות מיקומו המעולה והאווירה האירופאית מלון שינקין מתאים מאוד לתיירים הבאים להכיר את תל אביב וליהנות מתרבות הפנאי המגוונת שלה, ובמיוחד מתאים לתייר הישראלי שבא לבקר בתל אביב ומחפש רגעים של שקט עם חיבור לקצב הדינמי של העיר הגדולה.

מלון שינקין. עיצוב רענן, אווירה קלאסית והרבה רוגע במרחק קצרצר מכל האקשן התל אביבי

מלון שינקין. עיצוב רענן, אווירה קלאסית והרבה רוגע במרחק קצרצר מכל האקשן התל אביבי

ההגעה למלון נוחה מאוד והאורחים נהנים מחניה פרטית (בתשלום), במצב החניה הבעייתי של תל אביב זה ללא ספק שירות נחוץ מאוד לכל מי שמגיע עם רכב. כידוע, אחת הדרכים הפופולריות לנוע ברחבי העיר היא באופניים ומלון שינקין מציע לאורחים השכרת אופניים, שתאפשר לכם לצאת לטיול בלי להסתבך בפקקים.

כבר בכניסה למלון אפשר להרגיש שהגעת לבועה המעניקה פסק זמן לגוף ולנפש. זה מתחיל  בלובי האינטימי המעוצב בעיצוב מינימליסטי משולב בפסלים ייחודיים ופינת ישיבה להירגע מההמולה שבחוץ, וממשיך בפטיו יפהפה בו ניתן למצוא ספות ונדנדות להירגע ופינת קפה ועוגיות הפתוחה לאורחים לאורך כל היממה.

פינת הקפה והתה, הפתוחה לאורחים לאורך כל היממה

פינת הקפה והתה, הפתוחה לאורחים לאורך כל היממה

במלון שינקין מאמינים שעיצוב החדרים לא אמור לבוא על חשבון הנוחות וזה מתבטא במיטות מרווחות ורכות, המציעות חוויית שינה מושלמת, חדרי האמבטיה הנראים כאילו יצאו מתוך צילום אופנתי בירחון צרפתי עם מקלחת מפנקת עם ראש רחב ומוצרי טואלט איכותיים של ים המלח. המלון, הפונה לאנשי עסקים, דאג לצייד את החדרים באינטרנט אלחוטי מהיר חינם, בכספת המותאמת למחשב נייד, במסך טלוויזיה חכם ובערוצי חדשות של הרשתות המובילות בעולם.

הפטיו של מלון שינקין

הפטיו של מלון שינקין

במלון ישנם 30 חדרים, המחולקים לארבעה סוגים, החל מחדר אינטימי לאורח בודד ועד לחדר מרווח מאוד המתאים לשלושה אורחים. חדר ג'וניור האינטימי (כ-13מ"ר) מותאם במיוחד לאדם אחד, בין אם זה איש עסקים שמגיע לעיר וצריך את המקום הנכון בכדי למלא מצברים או לתייר הבודד שבא לגלות את העיר. בחדר יש מיטה זוגית והוא מאובזר בכל הציוד הנחוץ. חדר קלאסיק מעט יותר גדול (16 מ"ר) ומתאים מאוד לזוגות. החדר המפנק כולל מיטה גדולה, קווין סייז, טלוויזיה של 40 אינץ’ ושאר הפינוקים לזוג אורחים שבא לבלות בתל אביב. חדר סופריור המרווח (20 מ"ר) מתאים לעד שלושה אנשים ולזוגות הבאים לתקופה ארוכה יותר. האורחים הלנים בחדר הזה נהנים מחדר אמבטיה גדול ומציוד מפנק במיוחד. החדר הגדול והמרווח ביותר הוא חדר סטודיו (30 מ"ר), המעוצב בסגנון קלאסי וכולל מיטה גדולה ומפנקת, קינג סייז, חדר אמבטיה מרווח, מכונת אספרסו וטלוויזיה חכמה 50 אינץ’.

החדרים במלון שינקין מרווחים ומעוצבים בעיצוב אורבני עכשווי

החדרים במלון שינקין מרווחים ומעוצבים בעיצוב אורבני עכשווי

פנינה נוספת של המלון היא מרפסת הגג, הנמצאת בקומה החמישית. מהמרפסת תוכלו לראות את מבני הבאוהאוס המרשימים שמסביב – נוף אורבני מקסים בצבעים המיוחדים של תל אביב. במרפסת הגג המרווחת תוכלו לנוח בפינות אירוח נעימות, לרבוץ על מיטת שיזוף ואפילו ליהנות ממקלחת חוץ באוויר הפתוח. את ארוחת הבוקר אפשר לאכול באחד מבתי הקפה האפנתיים הממוקמים בסביבת המלון. כחלק מהחוויה של חופשה מושלמת מציע המלון גם מגוון עשיר של טיפולי ספא, פינוק אמיתי בסופו של יום עמוס פעילויות תל אביביות.

מרפסת הגג. להירגע מול נופי תל אביב

מרפסת הגג. להירגע מול נופי תל אביב

מלון שינקין, רחוב ברנר 21, תל אביב. טלפון: 03-600-9400, אתר אינטרנט

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...