תפריט עמוד

ישראייר תפעיל טיסות ישירות לטנריף

חברת התעופה הישראלית ישראייר תפעיל החל מחודש מרץ 2018 טיסה שבועית ישירה לטנריף שבאיים הקנריים. בנוסף לטיסה החברה תשווק גם חבילות לשבוע במלון מקומי

ישראייר הודיעה על פתיחה של קו תעופה חדש לטנריף שבאיים הקנריים. הטיסות הישירות ייצאו מישראל אחת לשבוע, בימי שלישי, החל מ-27 במרץ 2018. משך הטיסה לטנריף הוא שש שעות וכרטיס יעלה החל מ-639 דולר. בנוסף, ישראייר תשווק חבילות נופש לשבעה ימים בטנריף, במלון בדרגת 4 כוכבים, החל מ-999 דולר.

טנריף הוא הגדול והפופולרי מבין האיים הקנריים, קבוצה של שבעה איים השייכים לספרד והנמצאים באוקיינוס האטלנטי מול חופי מרוקו. האיים נהנים ממזג אוויר נעים ושמשי לאורך כל חודשי השנה ותיירים אירופים רבים פוקדים אותם גם בחודשי החורף. האי טנריף נהנה משילוב של נופים וולקניים (בשטחו נמצא הר הר הגעש טיידה, ההר הגבוה ביותר בספרד), שמורות טבע ייחודיות, אזורים מיוערים ואזורים צחיחים וכמובן חופים נהדרים. באי יש עיירות נופש תוססות ואטרקציות רבות לכל סוגי המטיילים. משפחות ייהנו מפארקי מים ופארקי שעשועים מושקעים וחדישים, צעירים ימצאו שפע של מקומות בילוי וחיי לילה סוערים, חובבי טבע יכולים לטייל בשמורות ובשבילים שעוברים בנופים נפלאים ואין מי שיישאר אדיש למראה התצפיות הנהדרות על האוקיינוס האטלנטי. בנוסף, בטנריף יש הרבה אפשרויות לפעילויות ספורטיביות – מטיולי הליכה ורכיבה על אופניים ועד לענפים שונים של ספורט ימי, כמו צלילה, גלישה, שייט ועוד.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר, אמר על פתיחת קו הטיסות הישירות לטנריף: "זיהינו ביקוש אצל הלקוחות ליעדים חדשים ומפנקים, בהם ניתן לבנות חבילות במחיר משתלם. טנריף הוא יעד מושלם לאלו שמחפשים חופשה ארוכה יותר מקפיצה לסוף שבוע, אבל לא ארוכה מדי".

לטיסות זולות >>

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.