תפריט עמוד

טיול בחבל זלצבורג, אוסטריה

רגע לפני שעונת הסקי מתחילה, זה הזמן לטייל באוסטריה הירוקה. בין אם אתם מחפשים טיול רומנטי ורגוע בשניים או רוצים לצאת בהרכב משפחתי לחופשה עמוסה באטרקציות, חבל זלצבורג הוא היעד האידיאלי

רגע לפני שהשלג מכסה את הגבעות ומתחילה עונת הסקי, זהו הזמן המושלם לצאת לטיול באוסטריה. המדינה הירוקה מתאימה לטיול רומנטי ורגוע בין המרחבים הירוקים והעיירות הציוריות או לטיול משפחות מלא אטרקציות וחוויות משפחתיות.

החבל הפופולרי ביותר הוא זלצבורג. באזור הנפלא הזה אפשר לבקר בעיר זלצבורג, מקום הולדתו של המלחין הגאון וולפגנג אמדאוס מוצרט, לעבור בין עיירות עתיקות, לספוג מהתרבות, ההיסטוריה והאומנות המקומית, ולבקר בין אתרי הטבע המרשימים ביותר באירופה. מומלץ לטייל באזור באמצעות רכב, כך תוכלו להגיע בקלות לאטרקציות המובילות ובדרך לעצור בנקודות חן מפתיעות. כדאי ללון באחד מכפרי הנופש המסורתיים שבאזור בכדי להכיר טוב יותר את אורח החיים המקומי וליהנות מאירוח כפרי ואדיב.

נוף הררי עוצר נשימה נשקף מבקתת הנופש באנאברג

מומלץ לשהות בעיירה הרומנטית והציורית אנאברג, הממוקמת באזור יפהפה, במרחק של כ-60 ק"מ בלבד מהעיר זלצבורג, וכ-190 ק"מ ממינכן. אפשר ללון באחת מבקתות ההרים הפזורות במקום אל מול נוף אלפיני עוצר הנשימה. מסלולי הטיול הרבים והקרבה לזלצבורג הופכים את אזור אנאברג לאחד המקומות האהובים על מטיילים. העיירה מהווה נקודת פתיחה מצוינת לטיולים בחבל, ואף מומלצת מאוד לנסיעה עם ילדים. אל תפספסו את הביקור במערת הקרח אייסריזנוולט בוורפן, שמדרום לזלצבורג. תוכלו לנסוע ברכבל בין הפסלים, נטיפי הקרח והמפלים הקפואים המרהיבים ביופיים.

עיירה פופולרית נוספת בחבל זלצבורג היא צל אם זי, וזאת בעיקר בשל קרבתה לרוב האטרקציות המובילות כמו מפלי קרימל, המפלים הגבוהים באוסטריה שיורדים מגובה 380 מטר, האגם שאפשר לשוט עליו או לרכוב סביבו על אופניים ועוד. מומלץ גם לבקר בשמורת הוך טאורן, הפארק הלאומי הגדול ביותר באירופה, העשיר מאוד בצמחייה ובעלי חיים. נהר הזלאך הנמצא בלב השמורה הוא יעד נפלא לרפטינג סוער. מומלץ ללון באחד מבתי הארחה המסורתיים בעיירה.

בריכת שחייה בכפר הנופש אנאברג. שפע של אפשרויות בילוי לכל המשפחה

בסוף הטיול נבקר, איך לא, במרחצאות הספא בעיירת המרפא באד גסטיין – אחד מהאתרים המומלצים לבילוי, גם עבור ילדים, שיוכלו לגלוש במהירות במגלשות ההרים, להיסחף בנהר הזורם וליהנות מעוד אטרקציות מהנות ומוצלחות, בזמן שהמבוגרים נרגעים במרחצאות או מקבלים טיפול ספא מפנק ומרגיע במיוחד.

המיקום המצוין של העיירות מאפשר להגיע גם לחבל טירול הממוקם בלב האלפים ונחשב לאחד האזורים המועדפים ביותר על מטיילים. חבל זה, שאת יופיו קשה לתאר במילים, שופע בנהרות רומנטיים, טירות עתיקות ומרחבים ירוקים, ונראה כאילו הוא לקוח מסיפור מהאגדות. הקרבה לגבולות איטליה וגרמניה יוצר מיזוג מעניין של תרבויות ומוסיף לייחוד של החבל.

טיול באוסטריה הירוקה, ממש לפני שהיא נעטפת לבן, ישאיר את המטיילים בה עם אינספור חוויות מרתקות וזיכרונות מרגשים.


אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.