תפריט עמוד

חלומות מתוקים במדבר

הערבה התיכונה מהווה בשנים האחרונות אלטרנטיבה ליעדי תיירות צפוניים. המחירים כאן עדיין ידידותיים לכל כיס והמארחים יעשו הכל כדי להנעים את חופשתכם. עפרה ריזנפלד מביאה המלצות לשני מקומות לינה מפנקים

(בתמונה: בר במדבר במושב חצבה. צילום: פרדי נפתלי, באדיבות מחלקת תיירות לב הערבה)

עשרות דירות וחדרי נופש ברמות שונות מוצעים למטיילים שאוהבים את הערבה התיכונה. בכל המקומות יש מזגנים, אפשר להשתמש בבריכת השחייה של היישוב, והמחירים שכאן הם מחירי העונה, מספטמבר; מחוץ לעונה זול יותר. התחרות גדלה גם בתחום האוכל. בנוסף על אלה נפתחים עוד ועוד אתרי פיקניק וקמפינג וחנויות הפתוחות שבעה ימים בשבוע, כך שאפשר כבר לדלג על האתר שבקילומטר ה-101, זה שהיה פעם האופציה היחידה – יש טובים ממנו בהרבה בכל התחומים. הנה שתי דוגמאות מתוך רבות. האחרות יופיעו כאן בהמשך.

בר במדבר, עידן
דממה מבורכת. בוגנוויליות צבעוניות עמוסות פרחים. חצר פנימית מחופה בד כהה. ארבע יחידות דיור, בכל אחת חדר שינה וסלון עם טלוויזיה ופינת קפה מצוידת. הג'קוזי בחוץ וכך גם המנגל, ויש מבנה נוסף שבו מטבח גדול ומאובזר לשימוש האורחים. אפשר להזמין ארוחת בוקר לחדר. ההסתייגות: גדר היישוב היא חלק מהנוף הקרוב.
המקום הוא חלק מהקומפלקס התיירותי של משפחת מוצ'ניק – האב פיני, הבן יוסי ואשתו הדס. לאב יש בקתת עץ רומנטית ועוד שתי יחידות דיור בחצבה (טלפון: 052-3338646), ויחד עם בנו הוא מפעיל מסעדת בשרים. מלבד כל אלה, הם חקלאים המגדלים פלפלים ליצוא, כמו רבים בערבה.
טלפון: 052-3868916 (הדס)
מחיר: 370 שקל לזוג, 70 שקל לילד
נכים: החדרים אינם מותאמים לנכים

גן עדן בערבה, חצבה
וואלה, נראה כמו גן עדן: המון צמחייה היוצרת מעין מסדרון מוצל, שבצדו בקתות עץ. בכניסה לכל בקתה יש פינת ישיבה וברביקיו, ובפנים כולן מטופחות ומצוידות בטלוויזיה ובפינת קפה. אפשר להזמין ארוחת בוקר לבקתה. בשטחים הציבוריים פזורים זוּלות, מנגלים ומטבחים (בתוך הבקתות אסור לבשל ואסור לעשן), ארגז חול גדול ומתקני שעשועים לילדים, מועדון ובו שולחנות ביליארד ופינג פונג ומתחם ספא עם ג'קוזי גדול, שם ניתן להזמין מסאז'ים וטיפולים נוספים. המקום מקסים ומקסימה גם נואית חברון, בעלת הבית (עם בעלה שי).
טלפון: 08-6581367, 052-3665923
מחיר: בסופי שבוע – 450 שקל לזוג, 80 שקל לילד; באמצע השבוע – 300 שקל לזוג ו-80 לילד
כשרות: יש מטבח אחד שבו נשמרת כשרות
נכים: אחת הבקתות מותאמת לנכים (כולל מקלחון מותאם)

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.