תפריט עמוד

אילת בשאנטי והפתעות קולינריות

מתברר שגם באילת, מלכת התיירות של הנופשים הישראלים, עדיין אפשר למצוא פינות חמד כאלו שבהן ניתן להתנתק מן העולם, עם כל השלווה והקסם שקצת הולכים לאיבוד בתוך המולת ההמונים במוקדי התיירות של העיר

כשמטילדה מערסלת את הגוף שלך בזרועותיה במים המלטפים, הכל נעלם. המולת העיר נעלמת, הדאגות היומיומיות נעלמות, הנפש מתעופפת לה למקום אחר וכל מה שמסביב מתפוגג יחד עם כל שריד של תודעה. הפסקול היחיד שמחלחל לשקט הוא צליל פכפוך המים ותדרי קערות קריסטל עמומים שמרטיטים את המים והגוף. באופן מפתיע, את ממלכת הרוגע האולטימטיבית הזו שמסתתרת בסמטה קטנה גילינו דווקא באילת, חבויה מהרדאר של אלפי התיירים הגודשים בהמולה את הטיילת הסואנת. מתברר שגם באילת, מלכת התיירות של הנופשים הישראלים, עדיין אפשר למצוא פינות חמד כאלו שבהן ניתן להתנתק מן העולם, עם כל השלווה והקסם שקצת הולכים לאיבוד בתוך המולת ההמונים במוקדי התיירות של העיר.

שם, בחלקת האלוהים הקטנה שלה, בבריכת מים חיים מוקפת בערסלים, צמחי מים ואווירת שנטי ממכרת, מספקת מטילדה שניים מהדברים שהולכים ומתמעטים בעולמנו – שלווה ושקט, ואם תזרמו – גם סוג של מסע פנימי. הטיפול המופלא שחוויתי כאן נקרא ג'הארה, שהיא שיטת טיפול הידרותרפי ייחודית במים שזכתה לכינוי "הכוח השקט של המים", המטפלת במערך השלדי תוך שימוש בעדינות של המים ומגעו של המטפל להארכה ומתיחה של עמוד השדרה, הפגת כאבים ושחרור לחץ ומתחים מן המפרקים והנפש כאחד, להשגת רגיעה פיזית, מנטלית ורגשית. את הג'הארה משלבת מטילדה עם טכניקות הוליסטיות נוספות כמו זן-שיאצו, פרחי בך, תדרי קערות קריסטל שלהם מיוחסות סגולות של פתיחת חסימות אנרגטיות ועוד, לצד טיפולים לא שגרתיים נוספים כגון טיפול בערסלי טיסו, שאותם ניתן להשלים גם בטבילה באמבט מי קרח וסאונת אינפרא-אדום. אבל דומה שמעל הכל, מה שעושה לך את זה זו ההתכוונות המלאה שבידיה ובלבה של האישה המיוחדת הזו. וכשמתרוממים ויוצאים כאן מן המים בתום הטיפול, התחושה היא לא רק הרפיה של מפרקים ושרירים דואבים, אלא גם כמי שזה עתה עבר טקס מזכך עתיק יומין.

"ברכת מים", מטילדה בן שהם, בתיאום מראש 052-303-5599. www.facebook.com/BirkatMaim

כל מי שארגן פעם חופשה משפחתית לאילת יודע היטב שלא פעם זה עניין לא פשוט. מגוון האטרקציות וההמולה במרכזים התיירותיים יכולים לעורר סחרחורת קשה, וההתרוצצות הבלתי פוסקת ביניהם איננה בדיוק מרשם למילוי המצברים הנכסף. את החופשה האילתית הפעם החלטנו לקחת קצת אחרת. מטילדה היתה רק ההתחלה. מתברר שכל מה שנחוץ כדי למצוא כאן את השלווה המיוחלת ולמלא מצברים זה להוריד לרגע הילוך, להתרחק מעט מהמולת העיר ומאזור המלונות לתוך הסמטאות הנסתרות והנוף המדברי המכשף העוטף את העיר.

שני מסלולים באזור הרי אילת, שאינם מאתגרים במיוחד ומתאימים לכל המשפחה הם טיול לקניון האדום בין תצורות סלע מרהיבות, ומסלול מעגלי יפה לנחל גשרון ותצפית הר יואש, ומעט צפונית יותר אל תפסחו כמובן על טיול בשלל המסלולים בנופיו הקסומים של פארק תמנע, בו תוכלו לסייר עצמאית או להצטרף לאחד הטיולים המוצעים במקום, ביניהם טיולי שקיעה, סיור לילי לאור עששיות ועוד.

במסלול נחל גשרון עליון

במסלול נחל גשרון עליון

רגע לפני שאתם צוללים לשלווה המדברית, אל תשכחו להצטייד במטעמים לפיקניק מפנק בשטח. זוהי הזדמנות נהדרת לגלות את ההפתעות הקולינריות החבויות בין הסמטאות, וכמה מהסודות השמורים של המקומיים:

תחנה ראשונה: לחם ברויטמן

אם תשאלו את יובל זיו על לחמי מחמצת, תראו איך העיניים שלו מייד נדלקות והוא ימהר לחלוק עמכם בהתלהבות כמעט מדבקת לא מעט מידע שצבר בשנים של ניסויים וחקירה בתחום. ככלות הכל כנצר למשפחת ברויטמן, השם המעיד על שושלת של אופים מחייב (ברויט=לחם, מן=איש) וזה כנראה זורם אצלו בדם. מה שהחל בתשוקה ליצירת הלחם המושלם וניסויים ביתיים בהתססות, שאור וקמחים, וצמח למאפיה שכונתית קטנה, הפך למעצמת אפייה שגם מספקת לחם ומאפים ללא מעט מסעדות בעיר.

את לחמי המחמצת מכינים כאן בטכניקות מסורתיות מקמחים מובחרים שאותם טוחנים במקום באבן ריחיים מיוחדת ואת הבצק מתסיסים בתהליכים מיוחדים, המעניקים ללחמים פרופיל טעמים ייחודי, והכל תוך הקפדה ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר – אלו שעושים את כל ההבדל והופכים את הביס למושלם. בין שלל הלחמים בהם תוכלו להצטייד כאן תמצאו לחם כוסמין ושקדים , לחם עגבניות וזיתי קלמטה, לחם פיצוחים וחיטה מלאה שלתוכו נטחן אורז אסור, אשר מעניק ללחם מרקם וארומה יחודיים, ולסיום נעטף במעטה גרעינים, מני כעכים, בריושים ועוד ועוד, הכל חמים וריחני הישר מהתנור.

אליהם משדכים כאן רטבים נהדרים, ושלל מטעמים כמו גבינות מובחרות, סלמון מעושן ושאר תוספות שמתחברים בסימפוניית טעמים מושלמת לכריך מהחלומות.

בנוסף לאלו תמצאו כאן גם מבחר מאפים מבצק שמרים מדופף, עשיר בחמאה צרפתית משובחת, ומעדניה עם מדפים עמוסי כל טוב, החל מגבינות משובחות, מגוון סלטים יצירתיים, יוגורטים וריבות משגעות, ועד מטבלים וממרחים מעולים, חלקם פחות שגרתיים, כמו למשל טחינה המיוצרת בשיטה מסורתית של טחינת שומשום אתיופי מלא בשלמותו באבן ריחיים, המשמרת ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. בקיצור, כל מה שיהפוך את הפיקניק שלכם ללא פחות ממושלם. ואם לא תצליחו להתאפק, תוכלו להתחיל לנשנש מכל אלה לצד קפה משובח בבית הקפה הקטן והמקסים שבמקום.

לחם ברויטמן. האלמוגים 17, אילת. טל. 053-300-0260. ראשון-חמישי: 07:00-19:00. שישי: 07:00-15:00. סגור בשבת. כשר
לפרטים והזמנות באתר

לחם ברויטמן

לחם ברויטמן

תחנה שניה: הסוד של שושנה

נקודת עצירה נסתרת נוספת בעיר, שלא כדאי להחמיץ, היא ג'חנון "הסוד של שושנה" אם תשאלו אילתים איפה הג'חנוניה הכי טובה בעיר, תקבלו תשובה זהה: "הסוד של שושנה", והם אף ימהרו להישבע שכאן מצוי הג'חנון הכי טוב לא רק באילת אלא בארץ כולה. את המקום הצנוע הזה, החבוי אף הוא בסמטה קטנה הרחק מאזורי התיירות של העיר, ופועל רק בסופי השבוע, תוכלו לאתר ממרחק כבר באמצעות הניחוחות העולים ממנו, של אוכל תימני אסלי שבישלו אותו במשך שעות, במיוחד בשבתות, עת בנוסף לג'חנון, הזיווה והקובנה המצטיינים, בסירי הענק מתבשלת סימפוניית טעמים מושלמת של חמין עסיסי ועשיר בבישול ממושך, מתובל לתפארת. והג'חנון? הוא אכן היה מהמשובחים שיצא לנו לטעום, אוורירי ושחום, רך, תפוח ועתיר שכבות, שהמינוס היחידי שלו הוא שקשה להתאפק לא לחסל את הכל בביס אחד כבר בדרך.

הסוד של שושנה. המלאכה 5, אילת.

טל. 053-4443338, 08-6334069 פתוח רק בסופי השבוע.

תחנה שלישית: הפטיסרי של אורטל בן סימון

לקינוח מתוק במיוחד, אל תפסחו על BLANCO, פטיסרי חדש הנמצא במרחק 3 דקות הליכה מהג'חנון של שושנה. זה המקום המושלם להצטייד בשלל עוגות, עוגיות, קינוחים אישיים ודברי מאפה שנולדו כולם מהידיים של הקונדיטורית אורטל בן סימון, ששמעם של המאפים האלגנטים, המוקפדים והנהדרים שלה עובר מפה לאוזן מזה שנים בקרב תושבי המקום, עוד מהימים שבהם נמכרו מביתה באמצעות הווטצאפ. בין השאר תוכלו להצטייד כאן בעוגת גבינה באסקית קרמית קרמלית נפלאה, טארט לימון עם קוקוס וליים, טירמיסו מושלם מפוצץ בטעמי קפה איכותי, קרם מסקרפונה עשיר ובישקוטים שנעשו במקום, טארט מושחת של שוקולד וקרמל מלוח, וקלאסיקות על זמניות בניחוח צרפתי כמו פבלובה מעודנת עם קולי תותים, מאקרונים, קרמשניט וסברינות אווריריות נפלאות. ומעל הכל, לטעמנו, אל תחמיצו את אחת מגולות הכותרת של המקום: הסנט-הונורה – קלאסיקה פריזאית מושקעת, הנושאת את שמו של הפטרון הקדוש של האופים, שהיא סוג של פחזנית, המורכבת כאן משכבות-שכבות של עונג בלתי נגמר שכולל דיסקית דקיקה של בצק פריך, קרם מסקרפונה קטיפתי, קרם וניל עשיר ובצק רבוך, כשכל הטוב הזה עטוף בזיגוג קרמל מתפצח, ומוגש כמיני מגדל קרוקמבוש, שלא בכדי תרגומו המילולי הוא  "מתפצח בפה".

פטיסרי בלנקו. אורטל בן סימון. הבנאי 1, אילת. 053-4299772. סגור בשבת. כשר

פטיסרי בלנקו

פטיסרי בלנקו

מומלצים לשנירקול

אחרי שהתנתקתם לרגע מכל העולם במשעולי הנוף המדברי המכשף, הגיע הזמן לצלול אל מי הים שמלטף את המדבר, מזמין להפוגה מרעננת. אין כמו צלילה או שנירקול למעמקי דממת היקום המקביל שנפרש בעומק הים, כדי לנקות את הראש ולהתעטף בשקט. לשם כך התרחקו מהחופים הצפוניים (שכבודם במקומם מונח עבור המחפשים פעילות תוססת יותר או ספורט ימי) וצאו לאורך הכביש המוביל מאילת לטאבה, שם מצויים החופים הנפלאים ביותר לחוויית השנירקול.

החוף המושלם ביותר לשנירקול הוא ללא עוררין שמורת חוף האלמוגים, הנחשבת בצדק לאחת השמורות הימיות היפות בעולם. יופיו של העולם התת מימי העשיר הנחשף כאן אפילו בכל שנירקול פשוט עוצר נשימה. שעות ארוכות צללנו שם במי הטורקיז הצלולים בין שוניות אלמוגים מרהיבות, להקות ענק של דגים ססגוניים ושאר הפתעות החבויות במעמקים. מדובר בחוויה לא פחות ממופלאה.

המקום מתוחזק ומפוקח ע"י אנשי רשות הטבע והגנים, שמהם גם ניתן לשכור מסכות צלילה ושנורקל, במידה ולא הבאתם מהבית, ולצאת לשנירקול מודרך בקבוצה או לצלול וליהנות מהיופי של השונית ושל היצורים הימיים החיים בה באופן עצמאי. הגישה למים נוחה ביותר, באמצעות המזחים, ולרשות השוהים בחוף עומדים שולחנות פיקניק, סככות צל, כסאות חוף, מקלחות, שירותים ומזנון.

חופים מומלצים נוספים לשניקול מוצלח בין אלמוגים ודגים מיוחדים הם חוף קצא"א וחוף הנסיכה. הכניסה אליהם ללא תשלום, אולם יש לשים לב כי אין בהם שירותי הצלה או כל שירותי חוף, ועל כן חשוב להצטייד מראש במסיכות ושנורקלים משלכם וכן בשתיה מספקת, מחצלות או כיסאות וכל הדרוש לכם לשהיה נוחה על החוף.

מקום נוסף המספק שפע אפשרויות להביט לדגים בעיניים הוא פארק המצפה התת-ימי. במגדל המצפה התת-ימי הייחודי תוכלו לרדת 6 מטרים לעומק הים ולצפות מקרוב במאות מיני דגים ססגטניים, אלמוגים ושאר שוכני ים מרהיבים בסביבתם הטבעית, ולהמשיך את ההצצה המרתקת לעולמם המופלא בשלל המתחמים המושקעים ברחבי הפארק שבהם תוכלו להמשיך ולהתפעל מבעלי חיים ימיים מאין ספור מינים, מכרישים, עטלפי ים וחתולי ים המשייטים סביבכם ומעליכם במנהרת הזכוכית ועד להקות דגים בשלל צבעי הקשת, בכללן מאות סוגי דגים נדירים ויפהפיים ודגים מאזור האמזונס, תמנונים וסוסוני ים שאוטומטית רוכשים את חיבתי לא רק בשל מראם והמונוגמיות שובת הלב שלהם אלא גם בשל העובדה שאצלם הזכר הוא זה שנושא את העוברים וחוסך מבת זוגו את חבלי ההשרצה. אולם מתברר שהפארק המיתולוגי הזה אינו קופא על שמריו וממשיך להתחדש כל העת. לאחר  שהושק האקווה-דום, סרט תלת מימד הלוקח את הצופה למסע ב-360 מעלות אל עולמם של הליוויתים, נפתח כאן לאחרונה גם האקשן סנטר, שמעלה את רף החוויות במקום לשיאים חדשים ומאפשר להיכנס לעולמם של שוכני הים המופלאים ולשחות ביניהם ממש, ללא כל מחיצות. הנועזים שבחבורה מוזמנים לצלול עם כרישים, חתולי ים ועטלפי ים (נדרש רישיון צלילה וביטוח) בליווי מדריך מוסמך, משפחות וילדים (מגיל 6 עם יכולת שחייה בסיסית) מוזמנים לחוויית שנירקול בין אלמוגים ודגים יפייפיים בבריכה הפתוחה שבפארק, ואפשרות מפתה נוספת, שאישית קסמה לי מכולן, היא ה"דייב אין": צלילה עם חתולי הים (מנטות) וצבי הים, המתבצעת באמצעות צינור המחובר למיכלי חמצן, שמייתר את הצורך בנשיאת בלונים על הגב ואף אינה מצריכה ניסיון או הסמכה בצלילה. אני משתחלת לחליפת הצלילה שמספקים במקום, ולאחר תדריך יסודי מתחילה בירידה לעולם המופלא שמתקיים במעמקים, עם הצוללן האישי שמתלווה אלי, מסייע בניווט במים ומשגיח מקרוב במסירות. עוד בטרם השלמנו את הירידה, נפעמתי למראה צב ים סקרן שפילס דרכו לעברנו בנחת, כמי שמבקש לבדוק מי היצורים המשונים הללו שהגיחו לביקור. קשה לתאר את ההתרגשות שאחזה בי, לאחר שנים של צלילה ושנירקול ברחבי העולם בתקווה לפגוש פנים אל פנים צב ים במים, משאלה שעד כה מעולם לא התממשה, עד לרגע זה. רגעים ארוכים שייטנו כך במים העמוקים בין דגים ססגוניים שלא נראו כמתרגשים במיוחד מנוכחותנו, מתחתיי צב ים ענק נוסף מנסה לתפוס תנומה על הקרקעית, וסביבי מנטות שריחפו בשלווה. בבת אחת כל רעשי הרקע משתתקים ונעלמים, ונשארים רק אתה והיקום המקביל המופלא הזה שמתנהל לו בדממה במעמקי המים.

פארק המצפה התת ימי
חוף אלמוג
טלפון: 08-6364200
פרטים נוספים

במצפה התת-מיימי

במצפה התת-מיימי

אחת מגולות הכותרת של הביקור באילת היא ללא ספק האפשרות (שמומלץ בחום לא להחמיצה) לבלות את היום בריף הדולפינים ומתחם "סתלבט על המים" שבתוכו, שהם מסוג המקומות שמתחשק לך להישאר בהם לנצח נצחים.

החוף המטופח והיפהפה הזה טובל בצמחיה אקזוטית ומשובץ בפינות חמד, מרבצי זולה, ערסלים ונדנדות הפזורים בין העצים וכסאות ישיבה עם שמשיות העומדים לרשות המבקרים על החוף, סמוך לקו המים. בין כל אלו משוטטים תרנגולים וטווסים, שמוסיפים לתחושת החופש המוחלט, אולם אין ספק כי הכוכבים הבלתי מעורערים של המקום הם הדולפינים. קריאות נרגשות מלוות כל גיחה שלהם מהמים, וכאלו היו בזמן שהותנו למכביר. הם כנראה יודעים כבר מזמן שהם הדוגמנים המבוקשים מכולם, ומרבים להתקרב ולהשתעשע בקפיצות לולייניות לגבהים, שבכל פעם מחדש מרגשות וסוחטות קריאות התפעלות מיושבי החוף, מהמשתכשכים במים ומאלו שבוחרים לשבת על המזחים הצפים על פני הים כדי לצפות בכל תנועה שלהם ממש ממרחק נגיעה. המעוניינים יכולים לקחת את החוויה הבלתי נשכחת הזו עוד צעד קדימה, ולהצטרף (בתוספת תשלום) לשחייה או צלילה עם הדולפינים במים.

בשונה ממקומות אחרים בעולם שמציעים אינטראקציה עם דולפינים, כאן הדולפינים אינם מוחזקים בשבי אלא חופשיים לנוע ולשהות בים הפתוח, לצוד בחופשיות את מזונם ולבחור היכן להיות והאם ומתי ברצונם להתקרב לאנשים שבמים ולצוות המטפלים במקום, והם עושים הכל מבחירה חופשית ומתוך שהם רואים בריף זה את ביתם ובצוות את משפחתם ומבקשים מרצונם את קרבתם. האהבה והכבוד הרב ליונק הימי כובש הלב הזה ניכרים כאן בכל פרט.

גם לאחר שעות ארוכות התקשינו להיפרד מהמקום. השתרענו על החוף, מתבוננים בדולפינים המשתעשעים להם בחופשיות בקפיצות לולייניות בעומק הים, וחרטנו בלב וגם במצלמות עוד זיכרון בלתי נשכח.

מעבר לחוויית הדולפינים והבילוי בחוף הזה, עונג מיוחד ממתין לכם כאן במתחם "סתלבט על המים", הממוקם במעין מגדל עץ סטייל הבית של רובינזון קרוזו על החוף. לקומה אחת במבנה בה ממוקם "קפה בסתלבט", שהוא בר-קפה משגע, הכניסה חופשית לכולם, ומומלץ בחום לא להחמיץ את הביקור בו. כאן תוכלו ליהנות מנופי הים הפתוח ובריזה מלטפת עם כוס משקה או ארוחה קלה באזורי ישיבה או השתרעות מפנקים. להבדיל מהכניסה לחוף ולמסעדת החוף, הכניסה למתחם זה מוגבלת לבני 18 ומעלה. אך הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק מתחם הבריכות הצפות, שאין מושלם ממנו לתחושת התרגעות וניתוק מכל טרדות היומיום. תחושת הרגיעה מתחילה כבר בכניסה למתחם, בו תיפרדו לשלום מהטלפון הנייד, תקבלו חלוק להתעטף בו, ותובלו דרך מספר אזורי התרגעות, שכל אחד מהם נראה מפתה ממשנהו, לשלוש בריכות ציפה ייחודיות המשקיפות לנוף: בריכת מים מתוקים, בריכת מי ים ובריכת מי ים המלח, הטובלת כולה בלבן. כל שנותר לכם הוא להתמסר למים החמימים ולמוזיקה התת-מיימית השלווה הבוקעת בתוכם ולהניח לגוף לצוף בתוך הנעימות הזו שעוטפת אותו ולהרפות. בין טבילה לטבילה אתם מוזמנים להשתרע באחד מאזורי הישיבה וההתרגעות, בהם תוכלו, ניחשתם נכון, להירגע עוד קצת עם כוס יין או חליטות תה לבחירתכם וכיבוד קל בבריזה המלטפת מול הים הכחול והדולפינים המקפצים באופק. בקיצור, כל מה שדרוש לבנאדם כדי להרגיש מחדש שהחיים דבש.

ואם כל הטוב הזה לא הספיק לכם ותרצו להתפנק במיוחד, תוכלו להשלים את החוויה בטיפול במים (מעין סוג של וואטסו) בידי אחת מצוות המטפלות במקום, שכאן מכונות "נשות המים". אני מחליטה לנסות ומגלה שמדובר בחוויה מופלאה שמרגישה כמעט כמו חזרה למצב של עובר ברחם אמו. הזרועות שאוחזות בי מערסלות אותי במים החמימים, משיטות, מטבילות, מותחות ומסחררות בעדינות ואני מתמסרת כולי לידיים הטובות ולמים המלטפים שמשילים ממני כל שארית של מתח או מחשבה, ונמוגה בתוך הנעימות הזאת. אם ככה זה מרגיש ברחם – איזו שטות הייתה זו לצאת משם.

שקעתי לי במים החמימים לטבילה אחרונה, מבטי אל הים חלק שבאופק, שם השמש החלה לעשות סימני שקיעה. מים שקטים, מתברר, באמת חודרים עמוק.

"סתלבט על המים", ריף הדולפינים, החוף הדרומי, אילת
טלפון: 08-6300111
אתר אינטרנט

ריף הדולפינים: סתלבט על המים

ריף הדולפינים: סתלבט על המים

לינה מומלצת

אחרי שדגמנו לאורך השנים לא מעט ממלונות העיר, הפעם בחרנו להשתכן במלון הסוויטות קלאב הוטל אילת, שהתגלה כבחירה מצוינת לחופשה משפחתית, בין השאר אודות לחדרים המרווחים, הבנויים כסוויטות משפחתיות, המכילות בנוחות רבה את כל בני המשפחה וחוסכות את הצורך בהזמנת חדר נוסף.

משהו טוב קורה במלון הזה בשנים האחרונות. תחת הובלתו של מנכ"ל הרשת, נור עמאר, המלון עבר מתיחת פנים משמעותית ושדרוג של ממש בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, שבעקבותיהם עוטר ע"י משרד התיירות בדירוג של 5 כוכבים סופירייר, הנחשב לדירוג הבינלאומי הגבוה ביותר, אבל בשונה ממרבית המלונות בדירוג זה, הוא מצליח לשמר אווירת חופש נינוחה לא חנוטה ומחוייטת, וזה אולי, מעל הכל, מקור קסמו. הריזורט הזה משתרע על פני שטח עצום של למעלה מ-40 דונם, הכוללים בין השאר בריכות שחיה רבות, מוקפות בצמחיה שופעת ופלגי מים, שבחלקן ניתן לשחות בין מסלעות ומנהרות סלע אקזוטיות מהן מפכים מפלונים המעסים את הגוף, שמזכירות את חוויית השחייה בצ'נוטות במקסיקו, ולעת ערב הן מוארות בתאורה ססגונית מיוחדת ומייצגי תאורה וירטואליים, המעניקים למקום  משנה קסם.

השטחים הנרחבים ומגוון הפעילויות והאפשרויות המוצעים כאן, מאפשרים לכל אחד לנפוש בהתאם להעדפותיו, בין אם הוא מבקש פעילויות רוויות אדרנלין ובין אם יעדיף נופש רגוע למנוחה ומילוי מצברים. וכך, בעת שהילדים משתוללים להנאתם במסיבת קצף אנרגטית ברחבת הבריכה ומבלים במגלשות המים, במועדון הילדים או במתחם הסימולטורים ומשחקי הוידאו, תוכלו ללא קושי, אם תבחרו בכך, לתפוס שלווה בספא, או על מיטת שיזוף בטרסת השמש, או באחת מפינות החמד הפזורות בין המסלעות והצמחייה הטרופית השופעת. מגוון החוויות והאפשרויות הזה בא לידי ביטוי גם בהיצע המוסיקלי, הנע בין מופעים מיוחדים של מיטב הזמרים, דרך נגניות כינור ונבל על שפת הבריכה לעת שקיעה, ועד מסיבת ריקודים תוססת, כשבאותה עת מי שמעדיף ערב שקט ואינטימי יותר יוכל ליהנות ממופע של זמר הבית בלובי. יש כאן לא מעט אפשרויות בילוי לכל טעם ומצב רוח. אפילו במתחם הקולינריה החדיש, במקום חדר אוכל מלונאי סטנדרטי ועצום לארוחת הבוקר ושאר ארוחות היום, ממתינות לסועדים 6 מסעדות שכל אחת מהן מעוצבת בסגנון חבל ארץ אחר בעולם: מתחשק לכם לסעוד באווירה איטלקית? או אולי יוונית? או מזרח תיכונית או צרפתית וכך הלאה? את כולן תמצאו כאן, כשמעבר לגיוון האווירה, הקונספט הזה נועד ליצור חוויית סעודה אינטימית ומסוגננת יותר, לעומת חללי הענק המוכרים במלונות ארצנו, ולא פחות חשוב: מניעת תורים בדרככם להעמיס על הצלחת מכל הטוב המוצע במזנונים הרבים השופעים מאכלים מפתים כיד המלך.

ייתרון ייחודי נוסף שגילינו כאן, הוא שהסוויטות כוללות גם מטבחון מאובזר, המאפשר למי שמעוניין לשלב גם לפחות חלק מהארוחות בחדר, במקום תלות מוחלטת במסעדות, דבר שהתגלה כמבורך ונוח ביותר ואף חסכוני בסעיף ההוצאות עבור ארוחות.

הדובדבן שבקצפת הן הסוויטות עם ג'קוזי ספא פרטי ומפנק במיוחד במרפסת הענקית והמשודרגת שבחדר, שכוללת בין השאר גם מיטות שיזוף, שמשיה ושולחן אוכל גדול נוסף שסביבו כיף לבלות עם כל המשפחה. אחרי יום בילויים גדוש בים, בריכה, טיולים או שלל אפשרויות השופינג הנפרשות ממש מפתח המלון ושאר בילויים ואטרקציות שמזמנת עיר החופש הנצחי, אין כמו לסיים את היום בשכשוך במים החמימים בג'קוזי הפרטי תחת כיפת השמיים, לאור התאורה הרומנטית הבוקעת מתוכו והכוכבים המנצנצים ממעל, להתענג על זרמי העיסוי לכל נקודה בגוף, ולכמה רגעים לשכוח מכל מה שהיה ומה שעוד יהיה, ולהתמכר לתחושת החופש.

קלאב הוטל אילת. דרך הערבה, אילת.
פרטים נוספים באתר המלון

קלאב הוטל - מופעים מושקעים

קלאב הוטל – מופעים מושקעים

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.