תפריט עמוד

אברהם הוסטל: אילת, אבל אחרת

חופשה באילת לא חייבת להסתכם בבטן גב והפעלות לילדים ליד הבריכה. אברהם הוסטל החדש באילת מציע דרך אחרת לחוות את אילת - לטייל בהרים, לצלול, להכיר את הפינות הנסתרות של העיר ובסופו של יום לחזור להוסטל המשודרג ולפגוש בלאונג' חברים חדשים (תוכן שיוקי)

מתי בפעם האחרונה טיילתם באילת? לא, אנחנו לא מתכוונים לטיול בין חדר האוכל לבריכה, אלא טיול ממש, כמו זה שהייתם עושים אילו הייתם מבקרים עכשיו בברצלונה או בליסבון. כזה שכולל בילוי בחוף אבל גם טיולים בהרים שמסביב, סיור רגלי בשכונות העיר, הצטיידות במאפים טריים במאפייה השכונתית, בילוי בתיאטרון וארוחת ערב במסעדה נהדרת שרק המקומיים מכירים, עליה קיבלתם המלצה מאיש הקבלה בהוסטל. בסוף יום גדוש חוזרים להוסטל המשודרג שלכם, פוגשים חברים חדשים בבר ונהנים מחדר נעים שיש בו בדיוק מה שצריך לשנת לילה טובה.

אכסניית אברהם הוסטל החדשה, שנפתחת בימים אלה באילת, רוצה לתת לכם בדיוק את החוויה הזו – להיות בארץ ולהרגיש בחו"ל. הרשת עשתה זאת עד כה בהצלחה רבה בהוסטלים שלה בנצרת, בירושלים ובתל אביב, שהביאו לארץ משהו שלא היה קיים פה – הוסטלים משודרגים שגרמו למבקרים בהם לשכוח את כל מה שהם ידעו על המושג אכסניה. בימים של טרום קורונה, ההוסטלים האלה הפכו למוקד משיכה למקומיים ולתיירים מכל העולם (ואף זכו לשבחים במדריכי תיירות רבים), הודות לעיצוב בסיסי אך נעים ומשמח, חיבור בין האורחים בחללים המשותפים הרבים ובאירועים שונים, וחיבור לסביבה דרך שיתופי פעולה עם עסקים מקומיים קטנים.

אווירה נהדרת ומפגש עם מטיילים

ההוסטל החדש באילת פועל באותה רוח – ממוקם בלב העיר, קרוב לתחנה המרכזית ובמרחק 15 דקות הליכה מחוף הים, מבריק מניקיון ומציע חדרים בסיסיים אך נוחים, ובהם חדרי דורם אך גם חדרים פרטיים ומשפחתיים (עם מקלחת ושירותים פרטיים). לא פחות חשוב מאלה – יש גם בריכת שחייה שהיא מצרך בסיסי בחום האילתי. נכון, החדרים כאן נוחים וארוחת הבוקר עשירה, אבל אם אתם חושקים בחדרים מפוארים ובמזנונים עצומים הגדושים בשלל מטעמים אולי עדיף שתחפשו מקום אחר ללון בו. העיקר באברהם הוסטל הוא דווקא מה שלא תמצאו במקומות האחרים – אווירה קוסמופוליטית נהדרת, יחס אישי מצוות שיש לו המון המלצות על הסביבה והרבה אפשרויות למפגש עם האורחים האחרים ועם הסביבה.  המחיר השווה לכל נפש הוא רק בונוס.

יש גם חדרים פרטיים נוחים ונעימים

בהוסטל יש הרבה חללים משותפים – לאונג' מזמין שבו אפשר לנוח אחרי יום של טיולים ולפגוש מטיילים אחרים תוך לגימת בירה או קוקטייל מהבר, חדר טלוויזיה בו תוכלו לצפות בסרט או משחק ספורט עם חברים וגג עם מרפסת שיזוף כיפית שמשקיפה למפרץ אילת (כשתשבו שם עם בירה צוננת מול הנוף תבינו שהחיים, למרות כל מה שאומרים עליהם, דווקא די יפים). יש גם מטבח משותף, מאובזר בכלי בישול וכלי אוכל, בו תאכלו להכין אוכל 24 שעות.

אין כמו לשבת עם בירה צוננת מול הנוף

אילת: לא רק למשפחות

אילת היא יעד קלאסי למשפחות שחושקות בחופשת בטן-גב מפנקת על שפת הבריכה, אבל יש בה היצע הרבה יותר מצומצם של מקומות לינה למטיילים שמחפשים חופשה קרובה לטבע או לזוגות שרוצים ליהנות מחופשה אורבנית קרוב לים. אברהם הוסטל עונה בדיוק על הנישה הזו. בהוסטל אמנם מקבלים בברכה משפחות, ויש גם חדרים משפחתיים במחירים אטרקטיביים, שמתאימים למשפחות שרוצות ליהנות מכל מה יש לאילת להציע. אבל, בעוד שיש באילת הרבה מקומות לינה שמתאימים למשפחות, יש מעט מאוד מקומות שמושכים קהל מגוון כמו אברהם הוסטל. אם אתם מטיילים בנשמתכם, צוללים, רוכבי אופניים, מטפסים או פשוט זוגות שרוצים ליהנות מאילת אחרת – זה המקום בשבילכם.

אילת אמנם נתפסת כיעד למשפחות, אבל היא מתאימה לקהל מגוון מאוד

הנה דוגמה ליום טיפוסי בחופשה שלכם: פתחו היום בארוחת בוקר בלאונג' (לא כלולה במחיר החדר) – ארוחה לא כשרה שכוללת לחמים, ירקות, גבינות, נקניקים, ממרחים, ביצים וגם קפה משובח. לחלופין, בחרו באופציה של לינה בלבד וגשו בבוקר למאפיית ברויטמן שנמצאת ממש בסמוך להוסטל, ומתמחה בלחמי מחמצת משובחים, מאפי בוקר, כריכים מפתים וקפה מצוין. את המשך הבוקר תוכלו לבלות בשנורקלינג או צלילה בחופי אילת,  הפלגה ביאכטה, ביקור בגן הבוטני המקסים של אילת או הצטרפות לאחד מהסיורים שההוסטל מציע, עליהם נפרט בהמשך. את ארוחת הצהריים אפשר לאכול באחד מהמוסדות האילתיים שממוקמים הרחק מהטיילת, כמו מסעדת ללו המרוקאית  או הכריכים האגדיים של Omer's. את השעות החמות של היום תוכלו לבלות בבריכת ההוסטל, כשבשעות אחר הצהריים הנעימות יותר אפשר להשקיף על ציפורים בפארק הצפרות, לטייל בפארק תמנע או ליהנות מתצפית שקיעה מדהימה אחרי טיפוס לאחד ההרים שבאזור. בערב יש כמה מסעדות נהדרות ממש בקרבת ההוסטל, כמו מסעדת הפיצה והיין פורטונה. את היום תוכלו לקנח בקוקטייל ליד בריכת ההוסטל או באחד מהברים והפאבים שנמצאים במרחק הליכה, כמו פאב הברדק או המבשלה.

אפשר לצאת לספארי צלילה מודרך באתרי הצלילה היפים באזור

בהוסטל מתכננים להציע גם חבילות מיוחדות לזוגות, למשל, חבילה שכוללת לינה, שיעור סאפ זוגי, הצגה בתיאטרון אילת ומשקה זוגי בבר. ניתן גם להצטרף לטיולים המוצעים על ידי אברהם טורס, שיוכיחו לכם שגם אם הייתם באילת אינספור פעמים, לעיר עדיין יש מה לחדש לכם. בין היתר תוכלו לצאת לסיור בשכונות אילת ולהכיר את האנשים שמרכיבים את הפסיפס האנושי האילתי, לצאת לספארי צלילה מודרך שמתאים גם לחובבנים ועובר באתרי הצלילה היפים באזור, להצטרף לסיור סאפים מודרך בים האדום, להתנסות בשלושה סגנונות שונים של גלישת רוח ולסיים את היום בפאב קרול – סיבוב פאבים קבוצתי רווי אלכוהול.

מה שלא תבחרו לעשות, הרעיון של אברהם הוסטל הוא שאם כבר טרחתם ועשיתם את הדרך הארוכה עד הנקודה הדרומית בארץ, אין שום סיבה להסתגר בין כתלי החדר. צאו החוצה, פגשו מטיילים כמוכם בלאונג', נהלו שיחה עם בעלי העסקים ותכירו באמת את העיר והסביבה שלה. דוקטור סוס כבר אמר לפנינו שאם יוצאים, מגיעים למקומות נפלאים.

לאתר אברהם הוסטל אילת

כתבות:

אברהם הוסטל, הגרסה התל אביבית

אברהם הוסטל, ירושלים

פאוזי עזאר נצרת

מפת מיקום אברהם הוסטל אילת:

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.