תפריט עמוד

שיזוף בעירום: מורה נבוכים

חופים שבהם מקובל לגמרי להשתזף בעירום אינם תופעה נדירה. במדינות רבות, כדי למנוע מבוכה, הגדירו בשנים האחרונות חופי שיזוף ורחצה בעירום. האווירה במקומות אלה בדרך כלל רגועה מאוד, אין כאן יצרים לוהטים אלא בעיקר אברים חשופים והסכנה המוחשית ביותר היא שיזוף יתר

מי שדהר לבוש כביום היוולדו על אופנוע בדיונות של סיני והשתכשך נטול בגדים בים האדום מכיר היטב את טעמו הממכר של העירום. כדי ליהנות באמת מהתערטלות כדאי להרחיק ממקומותנו המעט שמרניים. נסיעה לאורך כל חוף ים על פני כדור הארץ מובילה לא פעם לחוף מבודד בו ניתן לחוות רגעים רומנטיים חשופים עם אהובינו, אבל זאת לא הסיבה שבגללה המציאו את הנודיזם – או בשמו האחר נטוריזם. מקורו של המונח נודיזם, הוא במילה NUDE, שמשמעותה "עירום", ומקורו של המונח "נטוריזם", הוא במילה NATURE, שמשמעותה טבע. המונח נודיזם מתייחס לשהייה בעירום. המונח נטוריזם מתייחס לשהייה בעירום המלווה בהתחברות לטבע.

הנטוריסטים/נודיסטים מאמינים שהגוף העירום הוא דבר מקובל, מכובד ומהנה. הם מאמינים שאין בעירום בושה, תיעוב, חוסר כבוד או סכנה כלשהי. הם אינם מקבלים את התפיסה לפיה להיות עירום בחברת אנשים אחרים הוא דבר לא מוסרי בעל משמעות מינית, אירוטית או פורנוגרפית. לדעתם, השהייה בעירום היא התנהגות בריאה וטבעית. הם רואים בעירום את הצורה הטהורה ביותר, מאחר וכל בני האדם נולדו עירומים.

אפשר להתייחס לעירום בהרמת גבה ואפשר גם להתייחס לכך כדרך חיים. מי שמאמין או מתעניין בחשיבות ובטוב הנודיסטי/נטוריסטי ירצה מן הסתם להחליף דעות מלומדות עם ידידים מעורטלים ממדינות אחרות. כדי לחוות את החוויה במלואה הנה כמה חופים בהם תוכלו לשבת בניחותא ולשוחח על עניינים ברומו של עולם עם ידידים חשופי איברים.

רומא
250 מטר של חוף הנקראים Oasi Naturista di Capocotta הוכרזו כחוף הנודיסטים הרשמי של הרומאים בשנת 2000. מדובר בחוף חולי שהוא חלק משמורת הטבע של Castel Porziano בין Ostia ל- Tor Vaianica דרומית לרומא ליד Pomezia. החוף המרכזי נחמד יש בו כסאות נוח, שימשיות, באר, מסעדה מקלחות ושרותים.

כרתים
חוף הנודיסטים של Falassarna נמצא בצפון מערב כרתים. בערך 10 ק"מ מערבית ל – Kissamos. החוף סלעי בחלקו הצפוני וחולי בדרומי יש גם דיונות. המים צלולים ומאוד רדודים וצריך ללכת ולשכשך הרבה זמן עד שאפשר לשחות. יש כמה טברנות באיזור ואין שום בעיית חניה.

דרום צרפת
כאן בצרפת קוראים לחוף פלאז'ה – ובכן אם יש לכם מספיק אומץ נסו את חופי סאן טרופז שם הכי יפים והכי סקסיים בעולם משתזפים בעירום. "" The Plage de L'Escalet נמצא ב- Les Tournels בסאן טרופז. באמצע הדרך בין Cap Camarat ו- Cap Cartaya. כדי להגיע לשם סעו ב- D93 מ- Pampelonne או מ- La Croix-Valmer ועיקבו אחרי השילוט ל- Les Tournels. המקום מאוד שקט ואין אפשרות להגיע אליו בתחבורה ציבורית.

ספרד
תוכלו לחכך את האיברים החשופים בחול הזהב של חוף Playa de Monsul הנמצא 3.5 ק"מ דרומית San Jose בשמורת הטבע של Cabo de Gata. החוף יפהפה ויש בו דיונה גדולה בצידו הצפוני ואיזור נודיסטי בחלקו הדרומי. יופיו של המקום מפצה על העובדה שאין בו כל שרותי חוף.

פורטוגל
Bela Vista הוא חוף הנודיסטים הרשמי הגדול ביותר בפורטוגל. יש בו חול לבן, כמו שהיה פעם אצלנו בתל אביב וכשלושה קילומטרים של דיונות. הרבה מאוד נודיסטים מעדיפים את החלק הדרומי והשקט יותר של החוף. יש בית קפה וחניה. כדי להגיע לשם סעו 7 ק"מ דרומה מ- Costa de Caparica ופנו ימינה ממש אחרי Praiado Rei.

פלורידה
גם החוף הזה מצטיין בחולות זהובים וחוף ים מרהיב. ארצות הברית דואגת לאוכלוסיית הנודיסטים ויש פטרול משטרתי וכמובן גם המון מצילים. החוף גם מצוייד במיטב השרותים. הרבה משפחות מגיעות לכאן, כך שזה לא המקום להיות ממש רומנטיים. חוף Haulover נמצא ב- Sunny Isles צפונית למיאמי שבפלורידה. הוא נמצא בתוך Haulover Beach Miama-Dade county regional park וכדי לגיע אליו נוסעים ב- Collins Avenue (A1A) צפונית ל- Bal Harbour .

קליפורניה
החוף השחור נמצא צפונית ללוס אנג'לס ב- San Diego County, California . מדובר בכק"מ של חוף נודיסטי בו תוכלו אפילו עם קצת מזל לשחות בעירום עם דולפין. אפשר לחזות באיברי ידידים חדשים מקפצים לעבר כדור במשחק כדור עף. לגלוש ואפילו לרחף ללא בגדים במצנח רחיפה. ככה זה בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

לקריאה נוספת:

כפרי נופש בעירום: הלאה הבגדים המיותרים
כפרי נופש בעירום: הלאה הבגדים המיותרים
מה המשמעות של חופשה בעירום? איפה אפשר לעשות זאת? את מי נפגוש ועם מי נבלה? כל מה שרציתם לדעת על כפרי נופש בעירום, שמיועדים לאלה שאינם נזקקים לעלי תאנה
מערכת מסע אחר אונליין

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.