תפריט עמוד

שיא האיזון: חופשת אקשן משפחתית בפלופונס

חופשה משפחתית בחבל הפלופונס שבדרום יוון, שמציעה שילוב מושלם של טיול בחבל ארץ הררי ויפהפה, הרבה אקשן וריגושים ולינה במלון נופש ים תיכוני

הקיץ מתקרב ואיתו החופשה המשפחתית. לצאת לחופשה משפחתית זה תענוג גדול אך מורכב – צריך למצוא את האיזון בין אקשן וריגושים לילדים, נופים יפים וזמן רגוע להורים, פעילויות מגבשות לכל המשפחה, ובקיץ חשוב להקפיד גם על שילוב של מקומות שופעי מים בהם ניתן להתרענן מהחום הגדול.

חופשת האקשן המשפחתית של MEDRAFT בחבל הפלופונס ביוון עונה כל הדרישות האלה. ההורים נהנים מנופים נהדרים, אתרים ארכיאולוגיים מרתקים וביקור ביקבים, הילדים נהנים מפעילויות מקפיצות אדרנלין כמו טיול ג'יפים ורפטינג בנהר שוצף, וכל המשפחה נהנית משיט רגוע במפרץ יפהפה ומנופש מפנק על חוף הים. במהלך הטיול לנים במלון נופש איכותי בעיר הציורית נפפליו וממנו יוצאים לתור בכל יום את האזור. הלינה במקום קבוע לאורך כל הטיול והכלכלה המבוססת על חצי פנסיון מבטיחים חופשה רגועה ונטולת דאגות.

נהיגת שטח מלהיבה בנופי יוון


הטיול נפתח בטיסה לאתונה, שם מקבלים את הג'יפים איתם נוסעים דרומה, לכיוון חצי האי פלופונס. בדרך עוצרים במפרץ הרה ומבקרים במקדש המרשים, ונהנים משחייה מרעננת במי המפרץ. בהמשך מבקרים בתעלת קורינתוס, שנחצבה במאה ה-19 ומחברת את המפרץ הסרוני עם מפרץ קורינתוס. הנסיעה היא בדרכי שטח דרך כפרים יווניים הררים ציוריים. בסיומו של היום הראשון מגיעים למלון אשר נמצא בעיר הציורית הרומנטית נפפליו, שנחשבת לאחת מהערים היפות ביוון.

ביומו השני של הטיול, שכולל נסיעת שטח בג'יפים, מבקרים באחד האתרים הארכיאולוגיים החשובים באזור – אתר אפידאורוס, אשר שימש כמרכז הריפוי המפורסם בעולם העתיק של יוון ורומא, ומוקדש לאלים המרפאים במיתולוגיה היוונית – אפולו, אסקלפיוס והיגיאה. באתר יש מקדשים מרשימים ותיאטרון יפהפה אשר מפורסם עד היום בשל האקוסטיקה המצוינת שבו. בהמשכו של היום נוסעים לנאמאה, אזור גידול הכרמים הגדול ביותר ביוון, מבקרים ביקב מקומי וטועמים יין.

רפטינג בנהר – חוויה לכל המשפחה

היום הבא של הטיול, אשר מוקדש לארקדיה, האזור ההררי של הפלופונס, הוא יום רב ריגושים. בתחילת היום מגיעים לכפר המסורתי קרטינה בו מבקרים בטירה מרשימה ובמחלבה מקומית. גולת הכותרת של היום היא רפטינג בנהר לוסיוס אליאוס שופע המים – הרפטינג מתאים גם לילדים והוא עומד בכל כללי הבטיחות. בסיום הרפטינג המטיילים רוחצים תחת מפל הורודו הנופל מגובה של עשרים מטרים, חוויה שאין מרעננת ממנה ביום קיץ חם. בסיומו של היום מגיעים לאתר המים של חבל ארקדיה, שם אפשר להתרשם מהדרך בה הפעילו בעבר מתקנים חקלאיים בכוח המים.

אחרי יום רב הרפתקאות מגיע הזמן ליום רגוע. את יומו הרביעי של הטיול מבלים בשיט קסום במעבורת על מימיו הצלולים של מפרץ ארגולי. האי הראשון בו מבקרים הוא האי לדרה, בו מטיילים בין ארמונות וכנסיות ואף רוחצים בחוף הסמוך לנמל. האי השני הוא אליו מגיעים הוא האי היפה ספטסס בו מטיילים בכפר מקומי, במעיין הכפר ולאורך החוף.


נפפליו, אחת מהערים היפות ביוון, שבה לנים במהלך הטיול

יומו האחרון של הטיול מוקדש למנוחה ונופש בבריכת המלון ובחוף היום. מי שמחפש קצת יותר פעילות מוזמן לטייל בעיר נפפליו שהיתה בירתה הראשונה של יוון המודרנית. בהמשך היום נפרדים מנפפליו ונוסעים לאתונה, בה מבלים את הזמן הקצר לפני הטיסה הביתה בפלקה, השוק הישן שממוקם סביב האקרופוליס. זוהי הזדמנות לקנות כמה מזכרות מטיול נפלא שלא יישכח.

כתבה פרסומית

המנזרים התלויים של מטאורה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.