תפריט עמוד

רוצים חלון בחדר המלון? שלמו יותר

אחרי הטיסות המוזלות הגיע תורם של מלונות מוזלים. מלון חדש בלונדון מציע חדרים (עם או בלי חלונות) במחירים נמוכים במיוחד. על מגבות והפעלת הטלוויזיה משלמים תוספת

זאת היתה רק שאלה של זמן לפני שהמלונות מוזלים ינסו לכבוש פלח משוק התיירות. בדומה לטיסות מוזלות, שבהן משלמים רק עבור המושב במטוס (שאף הוא אינו מסומן), וכל תוספת – כמו מזוודות, אוכל וכדומה – עולה כסף, כך גם במלונות מוזלים משלמים מחירי רצפה עבור חדר בסיסי, ועל כל תוספת מוסיפים תשלום. רשת המלונות טוּן (Tune Hotels), שיש לה מלונות מוזלים באינדונזיה ובמלזיה, פתחה לאחרונה מלון ראשון בלונדון. מחירי החדרים משתנים בהתאם לזמן ההזמנה – ככל שתזמינו זמן רב יותר מראש, המחיר יורד. למזמינים שלושה חודשים מראש, חדר ללא חלון, אבל עם שירותים ומקלחת צמודים, יעלה בסביבות 35 ליש"ט ללילה, ובתאריכים מיוחדים הוא מוצע תמורת תשע לירות שטרלינג בלבד! חלון בחדר מעלה את המחיר, וכך גם הזמנה למועד קרוב יותר. אבל בכל מקרה המחיר לא עובר את רף 70 הלירות ללילה – עסקה לא רעה כלל בעיר הידועה במלונותיה היקרים.

הרעיון שעומד מאחורי המלונות המוזלים פשוט: המחירים שמלונות יוקרה דורשים עבור לינה משקפים למעשה שירותים רבים מעבר לחדר עצמו – למשל, ריהוט מהודר של מעצבים ידועי שם, ספא משוכלל, חדר כושר, שירות חדרים 24 שעות ביממה וכדומה. בעלי רשת טוּן סבורים שרוב האורחים אינם חפצים כלל בתוספות הללו והם אינם מנצלים אותן, אבל משלמים עבורן כחלק ממחיר החדר. לתפיסתם, רוב האנשים יעדיפו מוצר בסיסי וטוב במחיר מצוין על פני מוצר יוקרתי במחיר מרקיע שחקים.

דלפק הקבלה במלון טון. את המזוודה תיאלצו לסחוב לחדר בכוחות עצמכם

אז מה מקבלים תמורת 35 ליש"ט בלונדון? חדר קטן, אך נקי ומתוחזק היטב, בבניין ששופץ לאחרונה ויש בו מעלית. בשונה ממלונות אחרים של כוכב אחד, שברבים מהם המחיר הזול בא לידי ביטוי בחדרים מוזנחים, רהיטים עלובים ותחושה של חוסר ביטחון אישי – החדר במלון טוּן מרוהט ברהיטים ברמה סבירה בהחלט, המקלחת מצוחצחת והלובי המינימליסטי מאויש 24 שעות ביממה. המלון עצמו נמצא בשכונת לאמבת' (Lambeth), שאינה מציעה אטרקציות מיוחדות, אבל הוא צמוד לתחנה של הרכבת התחתית, ונמצא במרחק של חמש תחנות מרחוב אוקספורד. את החדר מנקים לפני כניסה של כל דייר חדש, ולאחר מכן פעם בשלושה ימים. אם תרצו שהמצעים יוחלפו בתדירות גבוהה יותר תידרשו להוסיף כסף. גם דברים הנחשבים כחלק מחבילת לינה סטנדרטית במלונות אחרים, כמו מגבות, הפעלת המזגן וצפייה בטלוויזיה שבחדר, עולים כסף: על כל מגבת משלמים לירה שטרלינג, הפעלת הטלוויזיה תוסיף שלוש לירות לחשבון היומי וסכום דומה תידרשו לשלם עבור הפעלת המזגן, אינטרנט אלחוטי בחדר עולה שתי לירות ליום.

האם העסקה משתלמת? התשובה תלויה בכם ובציפיות שיש לכם משהות במלון. אם אתם מתכוונים להשתמש בחדר רק לשינה, ואין לכם צורך בשוער מנומס שיפתח עבורכם את דלת המלון, בלובי נוצץ, בספא או בשירות חדרים – מלון מוזל בהחלט יכול להיות פתרון מצוין לחופשה לונדונית. כדאי רק לזכור להביא אתכם במזוודה כמה מגבות נקיות מהבית.

אתר המלון בלונדון


האדריכלות המפוארת של לונדון

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.