תפריט עמוד

צימרים במזרח הכנרת

אזור מזרח הכנרת עמוס בצימרים שמציעים קרבה לטבע, נופים משגעים ושלל פינוקים. מתוך ההיצע הגדול הנה כמה מקומות מומלצים במיוחד, בין אם באתם לחופשה משפחתית או לסוף שבוע רומנטי

מצפה השלום: נוף בלי סוף
נתחיל מהנוף, כי למרות כל המעלות האחרות, ויש הרבה כאלה, הנוף משחק תפקיד מרכזי בכפר הנופש מצפה השלום, ליד כפר חרוב. מטיילת ההליכה שבשולי הכפר, ממרפסות הבקתות שבשורה הראשונה ומחלונות הסוויטות החדשות – הכנרת כולה, מצפון ועד דרום, ממזרח למערב, נפרשת במלוא הדרה, כשבתי הישובים המקיפים אותה נראים כקוביות לגו זעירות. ובין הכנרת למקום שבו אתם עומדים משתפלת שמורת טבע פראית וירוקה. תתקשו למצוא נוף יפה מזה בארץ.
אחרי שנרגעתם מהנוף אפשר להתפעל מהחדרים. יש פה שני סוגי חדרי אירוח: בקתות עץ יפות שמתאימות למשפחות וסוויטות מפנקות במיוחד לזוגות בלבד. בקתות העץ המשפחתיות פוזרות ברחבי מדשאה מטופחת ובכל אחת מהן יש מרפסת  עם פינת ישיבה, חדר שינה, סלון, מטבחון, אמבטיה עם ג'קוזי גדול ומעין עליית גג עם מזרונים לילדים. ארוחת בוקר מגיעה בסלסלת קש ענקית היישר לבקתה, ותמצאו בה מאפים טריים, ביצים, סלט, גבינות, מעדני חלב וממרחים. כדי להבטיח את השקט והשלווה של שאר האורחים, חל איסור להשתמש במנגל או לבשל בבקתה.
התוספת האחרונה לכפר הנופש הן שש סוויטות מופרדות מהמתחם המשפחתי, עם נוף שקשה להתנתק ממנו. כל סוויטה מעוצבת כחלל פתוח, עם מיטה רחבה, פינת קפה, מערכת קולנוע ביתית ומרפסת נוף פרטית. אבל גולת הכותרת היא הג'קוזי הענקי שחצוב אל מול הנוף. האורחים במצפה השלום נהנים מהנחות ב"רוח על המים", בריכות ציפה הוליסטיות מענגות במיוחד, ובמסעדת חרובא הצמודה לכפר הנופש, מסעדה ערבית גלילית מומלצת מאוד.
הבקתות מתאימות לזוגות ולמשפחות; הסוויטות לזוגות בלבד.

מצפה השלום
כפר חרוב
טלפון: 04-6761767
מחיר לשני לילות בסוף שבוע: 1,500 שקל לזוג בבקתה משפחתית, 2,100 שקל לזוג בסוויטה.
אתר אינטרנט

מצפה השלום. הבקתות המשפחתיות פזורות ברחבי מדשאה מטופחת וחלקן צופות לנוף

דבש בגולן: קרוב לטבע
הצימרים של ענת יוגב במושב מעלה גמלא מציעים את השילוב המושלם בין קרבה מלאה לטבע לבין פינוקים ונוחיות. ממתחם הצימרים המטופח ששוכן בקצה היישוב ניתן לראות את הכנרת ללא כל הפרעה. בחורף זורמים מים בנחל הקטן שעובר בין הבקתות, אותו חוצים גשרוני עץ קטנים, ומאחת הבקתות אפילו ניתן לצאת לטיול בנחל שפמנון. למרות הקרבה הבלתי אמצעית לטבע, ענת לא חסכה בפינוקים בבקתות ומחוץ להן. ארבע הבקתות נעימות וכוללות חדר שינה, ג'קוזי בחדר האמבטיה, מטבחון מאובזר, שתי טלוויזיות עם חיבור ללווין, די.וי.די עם מבחר סרטים ומערכת סטריאו. בבקתות מחכים לאורחים דבש פרחי בר מתוצרת בית (במקום יש כוורת תצפית שקופה בה ניתן ללמוד על חייהן הסודיים של הדבורים), שמן זית מעצי הזית המקיפים את הבקתות ועוגיות מאפה בית. לכל בקתה מרפסת מול הנוף ולבקתות יש גינה משותפת עם עצים, פינות ישיבה, בוסתנים ומצפה נוף תחת סוכת צל. גולת הכתרת של המקום היא בריכת השחייה המקורה והמחוממת שמשקיפה, איך לא, על הכנרת. הבריכה פועלת כל ימות השנה ויש בה ג'קוזי, מוזיקה מרגיעה ותאורה מיוחדת. החוויה רומנטית במיוחד בלילות חורף גשומים.
המקום מתאים למשפחות ולזוגות

דבש בגולן
מעלה גמלא
טלפון: 052-2562082
מחיר ללילה בסוף שבוע: 650 ש"ח לזוג, 100 ש"ח לילד (מינימום שני לילות). אתר אינטרנט

בקתות עץ בלבן. עיצוב לא שגרתי, שמעורר געגועים לניו אינגלנד

בקתות עץ בלבן: נוף לכנרת ובריכת שחייה מחוממת
במושב רמות לבדו יש למעלה מחמישים צימרים, רבים מהם צימרים איכותיים שמציעים נוף לכנרת, והבחירה ביניהם קשה. בקתות עץ בלבן הן בחירה שקשה לטעות בה. ראשית, בין שלל בקתות בצבע עץ, הן מציעות צבע לבן ועיצוב ולא שגרתי, שמעורר געגועים לניו אינגלנד. שנית, הן מציעות נוף נפלא לכנרת, עליו ניתן להשקיף מן המרפסת הפרטית של כל בקתה או מבריכת השחייה המחוממת המשותפת לארבע היחידות. אבל מעל הכל, מדובר במתחם צימרים מושקע ומפנק, גם בפנים וגם בחוץ. בחוץ יש מדשאה מטופחת עם ערסלים ונדנדות ובריכת שחייה מחוממת, המשותפת לארבע היחידות. בפנים, הבקתות מאובזרות בכל מה שצריך ויותר מזה: שתי טלוויזיות מחוברת ללווין ודי.וי.די, מכונת אספרסו, ג'קוזי עגול ליד המיטה, אח עצים, מצעי סאטן ועוד. ארוחת הבוקר מוגשת בבקתה או על שפת הבריכה וכוללת גבינות משובחות, אומלטים, מאפים, ירקות ופירות ועוד.
הצימר מתאים למשפחות ולזוגות.

בקתות עץ בלבן
מושב רמות
טלפון: 04-6732608, 050-4891665
מחיר ללילה בסוף שבוע: 1,200 ש"ח כולל ארוחת בוקר (מינימום שני לילות).
אתר אינטרנט

אוויר ואווירה. גינה ירוקה, בקתות נעימות ודאגה כנה לסביבה

אוויר ואווירה: ידידותי לאורחים ולסביבה
על גבעה מעל הכנרת, בלבה של גינה ירוקה עם פינות ישיבה נעימות, ערסלים ובריכת נוי, עומדות שלוש בקתות עץ מרווחות, אידיאליות לזוגות ולמשפחות. בכל בקתה יש חדר שינה נפרד עם טלוויזיה, סלון ופינת אוכל עם טלוויזיה נוספת ומכשיר DVD, מטבחון מאובזר ומצויד וחדר אמבטיה עם ג'קוזי גדול. את הקפה של הבוקר כדאי לשתות במרפסת, לנשום את השקט ולהתמכר לציוץ הציפורים. אם אתם זקוקים לעוד קצת רגיעה, אפשר להזמין לבקתה עיסוי ממעסה מקצועית להשלמת הפינוק. בקיץ אפשר לבלות בבריכה החדשה של היישוב. מכיוון שהאזור עמוס באפשרויות טיול ובילוי, המארחים ישמחו לייעץ בבחירת הבילוי המתאים לכם, ואף להציע הנחות לאתרי בילוי אזוריים.
חשוב לציין שאין מדובר בצימר רגיל וכי בנוסף לאירוח הלבבי ולבקתות הנעימות והמטופחות, יש פה מודעות מבורכת לשמירה על הסביבה: בין השאר, כל המים שנעשה בהם שימוש במתחם האירוח עוברים תהליך מחזור במתקן ביו-אקולוגי ומשמשים להשקיית הצמחייה העשירה.
מתאים לזוגות ולמשפחות.

אוויר ואווירה
חד נס
טלפון 04-6921669, 052-2664821
מחיר ללילה: 600 שקל לזוג לסוף שבוע (מינימום שני לילות)
אתר אינטרנט


כפר הנופש עין גב. בקו הראשון של המים

כפר הנופש עין גב: לגעת במים
כפר נופש ותיק וגדול, שיושב על אחד החופים החוליים הבודדים בכנרת. יש פה חדרי אירוח שונים ומגוונים שנותנים מענה לכל הרכב – מחדרים זוגיים בבניין בן שתי קומות, דרך חדרים צמודי קרקע ועד דירות אירוח בקו הראשון של המים. כל החדרים ממוזגים ויש בהם פינת קפה או מטבחון וריהוט פשוט אך נוח. המדשאות והצמחייה מחזקים את תחושת החופש הפסטורלית, והכנרת, על אף שנסוגה בשנים האחרונות, עדיין נמצאת במרחק נגיעה ממש. את ארוחת הבוקר אוכלים בחדר אוכל מרכזי ולצדו יש מכולת קטנה להצטיידות. בקיבוץ יש לא מעט אטרקציות משפחתיות, כדאי להתעדכן בכפר הנופש גם על הנחות שאפשר לקבל.
מתאים למשפחות ולזוגות.

כפר הנופש עין גב
קיבוץ עין גב
טלפון: 04-6659800
מחיר ללילה: 600 שקל לזוג בסוף שבוע כולל ארוחת בוקר, 1,040 שקל לזוג לשני לילות, כולל ארוחת ערב אחת במהלך השהות וזוג כרטיסים לסרט בבית גבריאל
אתר אינטרנט

אהבה ורומנטיקה ברמות. המחלון הגדול ליד הג'קוזי נשקפת הכנרת במלוא הדרה

אהבה ורומנטיקה ברמות: פינוק מול נוף הכנרת
למשפחת בנארי יש שתי בקתות עץ מפנקות במיוחד במושב רמות. הבקתות מאובזרות עד לרמת הפרטים הקטנים והטאץ' הרומנטי ניכר בכל פינה: מחדר הרחצה המעוצב בסגנון "מיכל נגרין" וכולל סבונים איכותיים ומוצרי טיפוח, דרך חלוקי המגבת שממתינים לאורחים בסלסילת קש לבנה על יד הג'קוזי ועד לפרחים שנמצאים בכל פינה. את מסך ה-L.C.D אפשר לסובב כך שאת הסרטים שהתחלתם לראות בסלון תוכלו להמשיך לראות בג'קוזי או במיטה. על הכנרת תוכלו להשקיף דרך החלון הצרפתי הגדול שסמוך לג'קוזי, או מהמרפסת המרווחת בה מוגשת ארוחת הבוקר העשירה שמכינה אתי בעלת הבית.
הצימרים מתאימים לזוגות בלבד.

אהבה ורומנטיקה ברמות
מושב רמות
טלפון: 052-2489294, 04-6732526
המחיר ללילה בסוף שבוע: 950 ₪, כולל ארוחת בוקר. מינימום שני לילות בסוף שבוע.

חלון לכוכבים: מלון מיליון כוכבים
שתי בקתות העץ הלבנות של משפחת אלקיים מציעות בונוס שאין להרבה צימרים: מעל המיטה יש חלון שמאפשר ללכת לישון עם הכוכבים ולהרגיש כאילו אתם ישנים תחת כיפת השמיים (אפשר לסגור את הוילון אם רוצים). זהו רק יתרון אחד מיני רבים של הבקתות הללו. הבקתות מרווחות במיוחד, נקיות להפליא ומעוצבות בקפידה. יש בהן את כל הפינוקים הנדרשים, כמו מכונת אספרסו, ג'קוזי זוגי גדול ועגול, מערכת קולנוע ביתית, ספריית די.וי.די, תקליטורי מוזיקה, חלוקי רחצה, נרות ועוד הפתעות. הבקתות שממוקמות בתוך גינה יפה ומטופחת, מציעות פרטיות מלאה לאורחים.  לכל אחת מהן מרפסת, גינה מבודדת, פינת ישיבה, פינת מנגל, מדשאה ובריכת נוי ודגים.
הצימרים מתאימים לזוגות בלבד.

חלון לכוכבים
מושב רמות
טלפון: 052-4401148
המחיר ללילה בסוף שבוע: 800  ש"ח, כולל ארוחת בוקר. מינימום שני לילות בסוף שבוע.
אתר אינטרנט

חלון לכוכבים. בקתות מרווחות במיוחד, נקיות להפליא ומעוצבות בקפידה

ונילה גריי: רומנטיקה יוקרתית
גן עדן לזוגות: בלב גינה פורחת נטועות שתי בקתות עץ יפהפיות שמעוצבות באהבה רבה ועם תשומת לב מירבית לנוחות האורחים. הצבעים השולטים כאן הם אפור ושמנת, יש קירות אבן חשופים, רצפת פרקט כהה, רהיטים חלומיים ולהשלמת התמונה – תנור עצים מקסים. על המיטה הרחבה מחכים לכם חלוקי מגבת רכים, במטבחון המעוצב תמצאו יין, שוקולדים ועוגיות מאפה בית, המקלחת הענקית מזמינה לרחוץ בה בשניים והג'קוזי הגדול שבמרפסת מוקף בווילונות לפרטיות מרבית. ההפתעות ממשיכות גם לחצר היפה והירוקה, שבה תגלו בריכת שחייה חביבה ופינות ישיבה נוחות. בהזמנה מראש אפשר לקבל טיפולים ועיסויים.
מתאים לזוגות בלבד.

ונילה גריי
חד נס
טלפון: 050-7376705, 04-6827201
מחיר ללילה: 1,000 שקל לזוג בסוף שבוע, כולל ארוחת בוקר

נוקי: בית שיש בו הכל
המילה "צימר", שפירושה חדר, קצת קטנה על סוויטות האירוח נוקי. לשלי ויונתן גרוס יש שתי יחידות אירוח, המשתרעות של שתי קומות, ומהוות בית של ממש עם שלל פינוקים והפתעות. בקומה הראשונה יש סלון, מטבח ופינת אוכל, ובקומה השנייה חדר שינה עם ג'קוזי שמשקיף לנוף ומרפסת שמש. העיצוב נעים והסוויטות מאובזרות היטב עם הרבה מחשבה על הפרטים הקטנים: מזרן אורטופדי שמיובא מאנגליה, סבונים אורגניים, חלוקי רחצה, שלל נשנושים ועוד. בכל פינה יש הפתעות: ספריית סרטים הכוללת מאות סרטים, עמדת מחשב עם אינטרנט אלחוטי, ספריית ספרים עשירה, ואפילו מקרר גלידות וארטיקים ומיני בר עם מגוון משקאות, שוקולדים וחטיפים. לכל סוויטה יש חצר פרטית ורחבת ידיים עם עצי פרי, גינת תבלינים ובריכת שחייה אליפטית המוקפת בדק עץ. התוספת החורפית הלוהטת של המקום היא ה"הוט טאב" – בריכת עץ ארז בגודל שלושה מטרים עם מים בטמפרטורה של 40 מעלות. הבריכה נמצאת תחת כיפת השמיים והטבילה בה מהווה תענוג גדול במיוחד בלילות החורף הקרים. אם בכל זאת תחליטו לצאת מהצימר, מה שמתגלה כמשימה לא קלה, תוכלו לשכור במקום זוג אופניים לטיול בסביבה.
המקום מתאים למשפחות ולזוגות.

נוקי
מושב רמות
טלפון: 04-6734700, 052-8835030
מחיר ללילה בסופ"ש: 850 ש"ח לזוג, 75 ש"ח לילד, כולל ארוחת בוקר. מינימום שני לילות בסוף שבוע.
אתר אינטרנט

צימרים ארנון מעל הכנרת: בקצה המצוק
מיקום, מיקום ושוב מיקום, זהו סוד קסמם של צימרים ארנון. הצימרים ממקומים קרוב לקצה המצוק שמשקיף על הכנרת ממזרח, והנוף שתראו מהמרפסת ומהמדשאה הסמוכה לא פחות ממרהיב. יש פה שתי יחידות אירוח פשוטות אבל נוחות, עם מרפסת משותפת ומדשאה עם עצי פרי, ערסלים ופינת מנגל. כל יחידה כוללת אזור שינה עם מיטה זוגית, פינת ישיבה עם ספה נפתחת, מטבחון מאובזר וחדר אמבטיה עם ג'קוזי גדול.
מתאים לזוגות ומשפחות.

צימרים ארנון מעל הכנרת
כרכום
טלפון: 04-6935693 ,052-4617186
מחיר ללילה: 450 שקל לזוג בסוף שבוע

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מגולן וחרמון

עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר
עין קינייא: כפר המעיינות הנסתר

מבין ארבעת הכפרים הדרוזיים בגולן, עין קנייא הוא הפחות מוכר. יואב יעקובי ממליץ לא לוותר, ולהתרשם מזרימת נחל סער (בחורף), מהטראסות החקלאיות (בזמן הפריחה), מהגראפיטי הצבעוניים ופסלי האבן, ומהאתרים הרבים סביב הכפר. בתכנון בקרוב: שביל המעיינות, בין התצפיות ...

מבוא לנדודים 61: הקיקלופים באים הרפאים באים
מבוא לנדודים 61: הקיקלופים באים הרפאים באים

"מתחת לחורשה המשקיפה לכנרת בה חונה הקרוואן שלי כבר חמישה חודשים תמימים, לא רחוק מעין תאנה ומעל נחל סמך, מתנוססת גבעה זעירה חסרת שם, מוקפת בחומה קיקלופית קדומה, שורה של אבני שדה גדולות, עד שלושה נדבכים גובהה. הקיקלופים ...

מצפה השלום – נוף בלי סוף
מצפה השלום – נוף בלי סוף

כפר הנופש מצפה השלום מציע את הנוף הכי יפה בארץ, מסלולי טיול במרחק הליכה מהבקתה, ארוחות מפנקות וטיפולי מים מרגיעים להשלמת חוויה. באמת שלא צריך יותר מזה לחופשה רגועה