תפריט עמוד

עיר המלכים – תענוג באילת

עיר המלכים באילת מספקת חוויה משפחתית חזקה במיוחד. הלב שלכם עדיין פועם בחוזקה מהביקור שלכם על המגלשה של עיר המלכים ? הסרט בתלת מימד עדיין חולף לכם לפעמים בדמיון? זה בסדר,זה קורה לכולם... והמלכים יודעים גם להתחדש.

עיר המלכים היא פרויקט שאפתני וראוי להערכה שמשלב הנאה בסגנון פארק שעשועים עם ניסיון לקרב את המבקרים למקורות התנ"כיים. במבנה המרשים יש ארבעה אזורי פעילות: מסע אל העבר (סרט בארבעה ממדים), מערת התנ"ך (סצנות מקראיות בתוך מערה עמוקה ומתפתלת), מערת האשליות (ניסויים מדעיים מפתיעים) ומפלי המלך שלמה (שיט שמסתיים בנפילה מרגשת לתוך בריכת מים). למרות השמות המעט יומרניים, התורים הארוכים ומחיר הכניסה הגבוה, הביקור כאן מהנה מאוד. בסיום הפעילות אפשר לגשת למתחם המזון ולהתלבט בין פיצה, המבורגרים ושאר מעדנים אהובים על ילדים. אחרי שדאגתם לבטנו של הדור הצעיר, תוכלו לשבת על קפה וכריך בארקפה הצמוד.
את איימקס תזהו מיד לפי צורת הפירמידה הייחודית שלו. זהו בית קולנוע מהודר ומרווח שמציג אך ורק סרטים בתלת ממד. בהתאם לגיל הצופים ולהעדפות המשפחתיות תוכלו לבחור בחוויה רגועה ("מסתרי האוקיינוס"), מצחיקה ("מקסימום אנימציה") או מבהילה ועצבנית ("החייזרים באים"). הסרט החדש ביותר נקרא "ספארי פראי", וסביר להניח שלא תעברו חוויות דומות בנסיעת בר מצווה לקניה. הכיסאות נוחים, המסך ענקי (הרבה יותר מזה שבבתי קולנוע רגילים), וצופים בסרט שנמשך כארבעים דקות דרך משקפיים 
מיוחדים.

 

אז מה רואים בעצם בעיר המלכים?
הפארק בארמון מרהיב ושובה עין. תגלו כאן פארק נושאי, המזכיר ארמון מלכים ומעביר למבקריו חוויה בלתי רגילה של מסע בזמן, במערות חצובות בסלע, בשייט באולמות שלמה המלך ובשפע של חוויות אינטראקטיביות בטכנולוגיות המובילות בעולם.
בארמון פזורים אלפי מטרים של הרפתקאות, סקרנות והנאה לכל הגילאים, בהם תוכלו ליהנות מחוויה ייחודית בלתי נשכחת.

מסע אל העבר: 
מסע אל תקופת הפרעונים במצרים העתיקה. באמצעות הקרנה בארבעה מימדים על גבי מסכי ענק פנורמיים.
חוויה מדהימה המגרה את כל החושים,לא תוכלו להשאר אדישים בזמן הצפיה …..

מערת האשליות: 
אלמנטים אינטראקטיביים,מבוכי ענק שונים,משחקים מתוחכמים, מבוכים, מכשירים אופטיים מיוחדים, ואתגרים נוספים רבים. וזאת רק ההתחלה..חוויה מלאת ריגושים והפתעות.

 

"מגלשות ספירלת דוד"
 מגלשות יבשות בגובה של למעלה מ 10 מ' בהם תגלשו מטה במהירות מסחררת… חוויה יוצאת דופן.

מערת התנ"ך: 
מסע מרתק בבטן האדמה במכרות שלמה המלך, אשר בקירותיהם נחצבו גומחות שבהן מוצגות סצנות מפורסמות מספרי התנ"ך.

מפלי המלך שלמה: 
שייט מרתק בסירה בעקבות סיפור חייו של שלמה המלך. הספינה משייטת בתוך שבע מערות, כשכל מערה מהווה פרק בחייו של שלמה המלך. החוויה המדהימה הזאת מסתיימת במגלשת מים מסחררת לאוהבי הרפתקאות. משך השייט הוא כ15 דקות, לאורך מסלול של כ 680 מטרים.

מתחם מולטימדיה: 
המתחם מכיל 11 עמדות משחקים הכי חדישים בארץ (playstation3 , Nintedo, wii )
. במתחם ניתן להתרווח על פופים נוחים ומרווחים, ולהנות ללא הגבלת זמן ממגוון המשחקים במקום.

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.