תפריט עמוד

ספארי בטנזניה ונופש בזנזיבר

השילוב המושלם: יומיים של ספארי מרתק בשמורת סלוס בטנזניה, בין פילים, קרנפים ונמרים, ובסופם נופש טרופי מפנק באי התבלינים האקזוטי זנזיבר

יש שילובים שקשה לעמוד בפניהם. כזה הוא השילוב המושלם של חופשה טרופית באי היפהפה עם ספארי בשמורת טבע מהגדולות באפריקה. הקרבה לחופי טנזניה, שלה שייכים איי זנזיבר, מאפשרת למטיילים בזנזיבר "לקפוץ" בטיסה קצרצרה של כחצי שעה מאי התבלינים האקזוטי אל שמורת סלוס, אחת משמורות הטבע הגדולות בעולם. ספארי ברחבי השמורה מפגיש עם מגוון עצום של בעלי חיים – פילים, נמרים, ברדלסים, ג'ירפות, זברות, היפופוטמים, תנינים ורבים אחרים, כמו גם עם מינים רבים של עופות. לאחר יומיים עמוסי חוויות בשמורה הטנזנית חוזרים לזנזיבר ומתמקמים במלון מפנק על חוף הים. מכאן זמנכם בידיכם לעשות ככל שתרצו: אפשר ליהנות מהחופים המקסימים ומשירותי המלון המפנקים ואפשר גם לרכוש באופן עצמאי סיורי יום ברחבי האי. שילוב מושלם, כבר אמרנו?

פילים בשמורת סלוס, השנייה בגודלה באפריקה | צילום: Panii, GFDL

מיד אחרי הנחיתה בזנזיבר עוברים לטיסה מקומית קצרצרה לטנזניה, לספארי של יומיים בשמורת סלוס, בדרום-מזרח המדינה. השמורה, ששטחה כ-45 אלף קמ"ר, היא השנייה בגודלה באפריקה ואחת הגדולות בעולם. כ-75 אחוז ממנה מיוערים והשאר הם אזורי סוואנה. בשמורה, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, גדלים כ-2,000 מיני צמחים ויש בה שפע של בעלי חיים, כולל "חמשת הגדולים", היונקים הגדולים של אפריקה: פיל, אריה, נמר, תאו אפריקאי וקרנף. בנוסף, במהלך הספארי אפשר לפגוש גם ברדלסים, היפופוטמים, זאבים טלואים, ג'ירפות, זברות, אנטילופות, תנינים ועוד ועוד. השמורה נוחה מאוד לטיולי ספארי, והטיול בה נערך ברכב, בשייט ואפילו בהליכה, דבר לא שגרתי בשמורות האפריקאיות. את הלילה מעבירים בלודג' נוח, ובלילה, אחרי מקלחת וארוחה טובה, אפשר לשבת בשקט ולהאזין לקולות המרתקים של הסוואנה האפריקאית. למחרת ממשיכים בסיורי הספארי למפגשים חייתיים נוספים.


נופש בזנזיבר עולה על כל הפנטזיות של חופשה טרופית באי קסום

אחרי יומיים מרתקים בשמורת סלוס חוזרים לזנזיבר ומתמקמים במלון מצוין על חוף הים. כאן הבחירה בידיכם: מי שפשוט רוצה ליהנות מחופשה טרופית מהנה, יכול להישאר קרוב למלון, על חוף הים עם החול הלבן כמו קמח, לרחוץ ולשנרקל במים הצלולים, לטעום מהפירות הטרופיים הנפלאים ולהרגיש שחרור אמיתי מכל לחצי החיים.


חופשה בזנזיבר מפגישה עם החיים המקומיים המרתקים

מי שבכל זאת רוצה להספיק לראות את אתרי האי המרתקים, יכול להצטרף לאחד או יותר מהסיורים המוצעים בדלפק המלון. בין השאר, יש סיורים לחוות תבלינים, שם מגדלים תבלינים כמו כורכום, מוסקט, ציפורן וקינמון, ומשם ממשיכים לסטון טאון, העיר העתיקה של בירת זנזיבר. שם, בין ארמונות, כנסיות ושווקים הומים אפשר לספוג את האווירה המיוחדת והאקזוטית ולהתרשם מהבנייה המזרחית ומדלתות העץ המגולפות ביד האופייניות לאי. עוד סיור פופולרי הוא ספארי-שייט בסירת דאו מסורתית, שבמהלכו יש סיכוי רב לצפות בדולפינים השוחים לצד הסירה.

כתבה פרסומית

זנזיבר - גן עדן לחובבי דגים

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.