תפריט עמוד

סייפרוס איירווייס: טיסות בין ישראל לקפריסין

חברת התעופה הלאומית של קפריסין, סייפרוס איירווייס, תתחיל לטוס מתל אביב ללרנקה ב-24 ביוני, עם עד שבע טיסות שבועיות. הקו יפעל במהלך הקיץ והחגים

המידע מעודכן נכון ל-5 במאי 2021

בעקבות התאוששות התיירות האזורית בחודש מאי 2021, הודיעה סייפרוס איירוויס על לוח זמנים ראשוני, המבטא הבעת אמון בתיירות בקפריסין. בלוח הזמנים החדש שפרסמה חברת התעופה הלאומית של קפריסין הטיסות מישראל ואליה מהוות חלק ממשמעותי. סייפרוס איירוויס תפעיל עד שבע טיסות שבועיות בין תל אביב ללרנקה, החל מ-24 ביוני 2021 ועד אוקטובר.

לקפריסין יש הרבה מה להציע לתיירים: יש בה חופים יפים, מלונות מפנקים, אזורים כפריים, אטרקציות תיירותיות ותרבותיות רבות, מזג אוויר נוח ומטבח ים תיכוני מצוין. בתחרויות שונות סייפרוס איירוויס קיבלה פרסים על מאמציה להעשיר את התיירות המקומית באי. החברה המשיכה לטוס גם בתקופת הקורונה, עם טיסות חילוץ, טיסות שכר וטיסות סדירות. בסיס האם של סייפרוס איירוויס  ממוקם בנמל התעופה הבינלאומי לרנקה, הנמצא מרחק קצר מאתרי הנופש והתיירות של האי.

סמנכ"ל המסחר והתפעול של סייפרוס איירוויס, ג'ורג' מאברוקוסטאס, אומר: "קפריסין מהווה קו מחבר בין אירופה, אפריקה ואסיה, יש בה יופי טבעי עם מורשת ארוכה ועשירה, ומבקרים בה מאות אלפי תיירים במשך כל השנה. אנו גאים בתפקידנו המרכזי בקפריסין להשבת הטיסות בקו ת"א – לרנקה, ברוכים הבאים".

ניתן להזמין כרטיסי טיסה ישירות דרך טל תעופה, המייצגת את סייפרוס איירוויס בישראל או דרך סוכני הנסיעות.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.