תפריט עמוד

מקומות רומנטיים באיטליה

ארץ המגף הביאה לעולם המערבי את התרבות והקולינריה, אך אי אפשר להתעלם מהמעמד שלה גם בקרב חובבי הרומנטיקה. מחפשים מקום שקט לזוגות מאוהבים? הנה שלושה מקומות רומנטיים במיוחד באיטליה

איטליה נחשבת ליעד תיירות פופולרי מהרבה סיבות. רוב התיירים שמגיעים לטיול באיטליה עושים זאת בשביל לראות מקרוב את ערש התרבות המערבית, לספוג השראה מערים היסטוריות ולקחת חלק בפעילויות תרבות ופנאי. בנוסף, ארץ המגף מציעה המון אפשרויות עבור חובבי הרומנטיקה, ולא פלא שהיא נחשבת מוקד משיכה עבור בני זוג ומקום מושלם להצעות נישואין. רוצים גם אתם ליהנות מההיבט הרומנטי של איטליה? קבלו שלושה מקומות שאסור לכם לוותר עליהם:
מדריך מסע אחר לאיטליה כאן

מזרקת המשאלות ברומא

ברומא כמו ברומא, המקומות הכי רומנטיים נמצאים ממש בהישג יד ואפילו לא דורשים מכם מאמץ מיוחד. מזרקת המשאלות, הלא היא פונטנה די טרווי, היא כל מה שמצופה מעיר הנצח ובהחלט משאירה טעם של עוד.

פונטנה די טרוי, המכונה מזרקת המשאלות, רומנטית במיוחד בשעות הערב

פונטנה די טרוי, המכונה מזרקת המשאלות, רומנטית במיוחד בשעות הערב | צילומים: שאטרסטוק

תוכלו לטייל לצד המזרקה, הנחשבת ליפה מבין מזרקות העיר, ואל תשכחו להטיל לתוכה מטבע כשאתם עומדים בגבכם אליה – על פי המסורת, זוהי סגולה לחזור בקרוב לבירת איטליה…. מומלץ במיוחד להגיע לכאן בשעת ערב, כשהאורות מאירים את הפסלים ומנצנצים על פני המים ואז להמשיך לאחת המסעדות באזור. במרחק הליכה קצרצר מהמזרקה תמצאו בתי קפה רומנטיים ומסעדות שיגישו לכם פיצות ופסטות יוקרתיות עם תוספות שלא חלמתם עליהן.

ארוחה איטלקית אותנטית, היש רומנטי מזה?

ארוחה איטלקית אותנטית, היש רומנטי מזה?

השוק המרכזי בפירנצה

שוק מרכזי אמנם לא נשמע כמו מקום רומנטי, אבל אחרי שתגיעו לפירנצה כבר לא תחשבו ככה. פירנצה עומדת בגאווה בראש רשימת ערי התיירות של איטליה בגלל השילוב בין אוכל, תרבות ואדריכלות, אך האמת היא שכל טיול בעיר חייב לכלול ביקור בשוק שנקרא בפשטות מרקטו סנטרלה.

כדאי להגיע לשוק מוקדם ולהצטייד ביין מקומי טוב, גבינות או נקניקים, ירקות ופירות, לחם טרי שזה עתה יצא מהתנור ומאפה מפתה או שניים…. משם המשיכו ברגל עד שתמצאו ספסל בנקודה יפה במרכז העיר, רצוי כזה שניצב מתחת לעץ מצל, ותיהנו מפיקניק נפלא מהסוג שאפשר להרכיב רק בשוק איטלקי. כשאתם מוקפים בתפאורה שכמו יצאה מתוך גלויה, תבינו למה פירנצה היא אחת הערים היפות והרומנטיות לא רק באיטליה אלא בעולם כולו.

גונדולה ליד גשר ריאלטו בוונציה

גונדולה ליד גשר ריאלטו בוונציה

גשר ריאלטו בוונציה

אי אפשר לדבר על רומנטיקה באיטליה בלי להזכיר טיול לונציה. עיר התעלות המיתולוגית שומרת על מעמדה בקרב חובבי הרומנטיקה, ונדמה שהיא ממשיכה כל הזמן להתחדש. הסוד של ונציה הוא שלא ממש צריך להכיר אותה בשביל לספוג את האווירה וליהנות ממנה. ונציה היא עיר קטנה יחסית, שבנויה להליכות רגליות.

בשעת ערב, כשהאורות נדלקים ומשתקפים במי התעלה הגדולה, צאו לשייט בגונדולה. אחד המקומות שלא כדאי להחמיץ הוא גשר ריאלטו העתיק – לפי האמונה המקומית, זוג שמתנשק תחתיו יזכה לאהבת נצח. בהזדמנות אחרת, כדאי להגיע לכאן ברגל, הגשר עצמו הוא מקום נהדר לראות את העושר של ונציה ואת המאפיינים המיוחדים שלה. להשלמת הרומנטיקה, סיימו בארוחת ערב לאור נרות באחת המסעדות לצד התעלה הגדולה ומשם המשיכו בשיטוט רגלי לאורך התעלות הקטנות ובכיכרות הנחבאות. אל תטרחו לבדוק את המפה, הכי כיף והכי רומנטי פשוט ללכת לאיבוד בוונציה ואז פתאום למצוא את הדרך חזרה.

אזור האגמים באנגליה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מאיטליה

דרך פרנציסקוס הקדוש, איטליה: עלייה לרגל
דרך פרנציסקוס הקדוש, איטליה: עלייה לרגל

המסע לאורך דרך פרנציסקוס, אינו רק מסע בין כנסיות ואינו רק שיעור מאלף בהיסטוריה של איטליה בימי הבינים. זהו טיול על מורדות האפנינים המשלב נופים הרריים יפים, עם שטחים מעובדים. מרביתו של המסע עובר באומבריה, המכונה בפי אוהביה ...

צילום בפסטיבל הצ'רי בגוביו, איטליה
צילום בפסטיבל הצ'רי בגוביו, איטליה

הצלם ברוך גיאן ערך מסע צילום לפסטיבל הצ'רי בגוביו, אומבריה. עשרות מתופפים ומאות משתתפים כבר מילאו את העיר היפה והעתיקה הזו. למשמע קריאתו של ראש הטקס יצאה השיירה לדרכה כדי להעיר את תושבי העיר ליום הגדול

אגם קומו – מדריך למטייל
אגם קומו – מדריך למטייל

אם אגם גרדה ידוע במיוחד באטרקציות המשפחתיות שלו, הרי שאגם קומו הוא אחד מהרומנטיים שבאגמי צפון איטליה. העיירות הציוריות, הווילות האלגנטיות והגנים המטופחים תורמים כולם לקסם של המקום. הכנו לכם מדריך עם כל מה שכדאי לדעת לפני שנוסעים ...