תפריט עמוד

מלונות כפריים ביער השחור

היער השחור בדרום גרמניה גדוש במלונות משפחתיים, פנסיונים ובתי הארחה המוקפים בנופים ירוקים ומהווים בסיס מצוין לטיולים באזור. הנה המלצות לכמה מלונות כפריים מצוינים ביער השחור

היער השחור בדרום גרמניה הוא מאזורי הטיול הפופולריים ביותר בקרב משפחות ישראליות הודות לנופים פסטורליים, כפרים עתיקים, מגוון גדול של אטרקציות משפחתיות ומחירים נוחים. האזור גדוש במלונות קטנים, בתי הארחה ופנסיונים כפריים, המוקפים בנופים ירוקים, מציעים שירות לבבי ומחירים נוחים, והם מהווים בסיס נהדר לטיולים באזור. הנה כמה מלונות כפריים נהדרים ביער השחור:

Alemannenhof,  הינטרצרן אם טיטיזה
מלון בוטיק כפרי ששוכן במבנה עץ מסורתי המקושט באדניות פורחות הממוקם במיקום נהדר על שפת אגם טיטי. החדרים אלגנטיים ומוקפדים, ומאובזרים בטלוויזיה עם מסך שטוח, מיני בר, חלוקי רחצה ו-Wi-Fi. כל החדרים פונים לאגם ובחלקם יש מרפסת. מסעדת המלון היא אחת מהטובות ביער השחור, והיא מגישה תוצרת מקומית ואורגנית בחלקה. בנוסף, האורחים נהנים מספא עם בריכה מקורה ומחוממת שמשקיפה לנוף, סאונה ומגוון גדול של טיפולים. בקיץ אפשר לשחות, לשוט ולדוג בחוף הפרטי של המלון.
איפה? Bruderhalde 21, 79856 Hinterzarten am Titisee
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן »

מלון בוטיק כפרי Alemannenhof המשקיף על שפת אגם טיטי | צילום: Alemannenhof ©

Hotel Diana, פלדברג
מלון שלושה כוכבים ששוכן בלב הטבע בדרום היער השחור, במרחק חמישה ק"מ בלבד מאגם טיטי. במלון חדרים נוחים ונעימים משקיפים לנופים הנפלאים של האזור אשר בהם כל מה שצריך למנוחה אחרי יום של טיולים ביער השחור. בנוסף, יש במלון מסעדה (בה מוגשות ארוחות בוקר וערב עשירות), בריכה מקורה ומחוממת וסאונה. המלון מהווה בסיס מצוין לגילוי האזור ברגל ובאופניים (ניתן לשכור אופניים במלון) וכן לסקי.
איפה? Panoramaweg 11, 79868 Feldberg

להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן »

Landhaus Langeck, עמק נהר המונסטר
מלון משפחתי ששוכן בליבו של עמק הנהר מונסטר בדרום היער השחור, כשהנופים הירוקים של העמק נשקפים ממרפסות החדרים המעוצבים בסגנון כפרי וחמים, וגם מהספא הקטן שבו בריכה מקורה ומחוממת וסאונה. זהו מקום מושלם למי שמחפש חופשה שלווה בטבע, עם מסלולי הליכה ורכיבה שמתחילים ממש בפתח המלון. ארוחות הבוקר והערב מצוינות ונדיבות, ויחד עם הצוות הידידותי מתקבל מלון נהדר עם אווירה מיוחדת.
איפה? Langeck 6, 79244 Muenstertal

חדר עם נוף במלון Landhaus Langeck | צילום: Landhaus Langeck ©


Wellnesshotel Auerhahn, אגם שלוכזי

מלון בריאות וספא ברמת ארבעה כוכבים ששוכן על שפת אגם שלוכזי. הספא רחב הידיים של המלון כולל בריכה מחוממת ומקורה המכוסה בכיפה שקופה שמאפשרת להביט על השמיים, סאונות מסוגים שונים, מערת מלח וחדרי מנוחה. רבים מהאורחים מגיעים לחופשות בריאות שכוללת התאמת תכנית תזונתית, טיפולי ספא ועיסויים ופעילות גופנית. יחד עם זאת, המלון מתאים גם למשפחות שרוצות ליהנות ממתקני הספא וליהנות מהקרבה לאתרים והאטרקציות של היער השחור. מגוון החדרים במלון גדול ומתאים לכל הרכב ותקציב, והחדרים עצמם מרווחים, נעימים, מוארים ומאובזרים היטב, גם אם מיושנים מעט. בחלק מהחדרים יש מרפסת לנוף. המסעדות במלון גם הן באוריינטציה בריאותית ומגישות תפריט צמחוני שמבוסס על רכיבים טריים, עונתיים ומקומיים.
איפה? Vorderaha 4 | Ortsteil Aha, 79859 Schluchsee
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן »


מלון Wellnesshotel Auerhahn על גדת אגם שלוכי | צילום: מלון מלון
Wellnesshotel Auerhahn ©

Landgasthof Berghof, טריברג
בית הארחה משפחתי נעים סמוך לטריברג, מעל העיירה גרמלסבאך (Gremmelsbach), ומוקף בנופים ירוקים מכל עבר. מפלי טריברג, מפלי הריין ופארק אירופה נמצאים כולם במרחק נסיעה קצרה. החדרים כפריים וחמימים, עם ריהוט עץ וחלונות גדולים לנוף. ארוחת הבוקר העשירה מוגשת במרפסת הגדולה של המלון, מול הנוף, שם אפשר להתענג בשעות אחר הצהריים על קפה ועוגת היער השחור. מסעדת המלון עטורת השבחים מגישה מאכלים טיפוסיים לאזור. גולת הכותרת היא שתי בריכות השחייה הקטנות שממוקמות בין כרי מרעה וירקות ומזמינות לטבילה בלב הטבע. המחירים המצחיקים הופכים את המלון למציאה של ממש.
איפה? Leutschenbach 22, Triberg

Die Inselklause, שונוולד
מלון משפחתי מקסים הבנוי במבנה אבן ועץ טיפוסי לאזור ושוכן בכפר שונוואלד, מולדת שעוני הקוקייה, לא רחוק ממפלי טריברג. המיקום והנוף הם מהסיבות הבולטות להגיע לפה – המלון שוכן בגובה של 1,000 מטר מעל פני הים, מה שמבטיח נופים פנורמיים נפלאים של היער השחור. הוא טובל בירוק ובצמוד אליו זורם נחל שמשלים את האווירה הפסטורלית. בקיץ אפשר לצאת מהמלון לטיולי הליכה רבים, ובחורף הכל מושלג ואפשר לצאת לסקי מפתח המלון. מפלי טריברג היפים נמצאים במרחק שישה קילומטרים בלבד. החדרים פשוטים אך נעימים ונותנים תמורה הוגנת מאוד למחיר. אם לא תרצו להרחיק בערב, תוכלו לאכול במסעדת המלון המצוינת שמגישה מאכלים מאזור היער השחור ודגי טרוטה מהנהר הצמוד.
איפה? Triberger Straße 7 I 78141 Schönwald
להשוואת מחירים למלון זה לחצו כאן
חדר במלון Die Inselklause, הנמצא בכפר שונוואלד, מולדת שעוני הקוקייה | צילום: Die Inselklause ©
Forsthaus Auerhahn, באיירסברון
מלון ותיק, שהוקם ב-1821, נמצא במיקום נפלא בקצה יער עבות במרכז היער השחור, בקרבת דרך הנוף של היער השחור ואגם מומלזי. זהו מלון חמים ונעים ברמת ארבעה כוכבים, שנחשב לאחד מהטובים באזור הודות למיקום הפסטורלי, לאוכל המשובח במסעדת המלון ולשירות האדיב והידידותי. במלון יש מרכז ספא עם סאונה, אמבט מלח, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ג'קוזי וחדר מנוחה שבו מיטות מין מחוממות מול חלון ענק שמציע נופים פנורמיים על האזור. המלון ידידותי מאוד למשפחות, ומציע מזנון ילדים עשיר בארוחת הבוקר, חדר משחקים וגן שעשועים. בתוך המלון עובר פלג מים שבו ניתן לדוג דגי טרוטה, ובסמוך למלון יש מסלולים רבים של הליכה ורכיבה על אופניים.

איפה? Hinterlangenbach 108, 72270 Baiersbronn, אינטרנט


מלון Forsthaus Auerhahn השוכן בקצה של יער עבות במרכז היער השחור | צילום: מלון Forsthaus Auerhahn ©

התמונה הפותחת: המלון הכפרי Die Inselklause | באדיבות מלון Die Inselklause ©

 

 

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהיער השחור

טיול בבאדן-באדן: מרחצאות, ארמונות וגנים פורחים
טיול בבאדן-באדן: מרחצאות, ארמונות וגנים פורחים

העיירה באדן-באדן, בדרום-מערב גרמניה, היא הרבה יותר מנקודת מעבר בטיול ביער השחור. ההוד וההדר של העבר ניכרים בה גם היום בכל פינה - מבתי המידות הנאים והגנים המטופחים ועד למרחצאות והקזינו המפורסם שאירח את כל המי ומי של ...

היער השחור הגבוה – הכי ירוק שיש
היער השחור הגבוה – הכי ירוק שיש

באזור היער השחור הגבוה, ההיילנדס, נמצאים כמה מאתרי הטבע היפים ביותר – אגם טיטי, קניון ווטאך, הר פלדברג ואחרים. אפשרויות הטיול מגוונות ומוצלחות והלנים באחד ממאות מלונות ודירות נופש נהנים מהפתעה נעימה: כרטיס המעניק כניסה בחינם ל-100 אטרקציות ...

טיפים ליער השחור
טיפים ליער השחור

באיזה שדה תעופה הכי כדאי לנחות? איך להיכנס לאטרקציות הפופולריות בחינם? מהן מגלשות ההרים הכי מוצלחות? איפה הכי כדאי לאכול את עוגת היער השחור? טיפים מועילים שישדרגו את החופשה שלכם ביער השחור