תפריט עמוד

מלון שטרקמן ארנה: פינה אירופית בנהריה

זהו מלון קטן ואינטימי, בניחוח של פעם, וכדי להגיע אליו נוסעים לנהריה. שם, בשכונה שלווה, במרחק קצר מחוף הים, הטיילת ומרכז העיר, תמצאו את שטרקמן ארנה, מלון בוטיק משפחתי. נתחיל עם סיפור המקום:

מלון עם סיפור

סיפור המלון החל בשנות ה-30, עת רכש ד"ר אלואיס שטרקמן מדור הייקים המקימים של נהריה, קרקע בקרבת הים במחיר של שלוש משכורות חודשיות דאז. החלקה עמדה ריקה עד סוף שנות ה-50, אז הוחלט לבנות על חלקה זו שני בתים למשפחת שטרקמן (אלואיס ושרלוטה) ולמשפחת בנדהיים (ארנה והרמן).

המלון בראשית דרכו

המלון בראשית דרכו

ב-1959 החלה ארנה בנדהיים לארח חיילי או"ם לצד נופשים ישראלים, בעת שמשפחתה נסעה לשליחות בארצות הברית. בית ההארחה זכה בהצלחה בזכות הכנסת אורחים לבבית ועוגות מופלאות שאת חלקן אופים עד היום במלון (המפורסמת מבניהם שטרודל תפוחי עץ). בהמשך עבר ניהול בית ההארחה המצליח לידיו של מיקי, בנה של האחות שרלוטה, והיום מנצחות על המקום בנות הדור השלישי למשפחה, אשר מקפידות לשמר את תרבות האירוח והביתיות שבהן התפרסם, לצד הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר.

שטרקמן ארנה מהווה פינה אירופאית משפחתית וחמה – החדרים והחללים הציבוריים מעוצבים באווירה "ייקית", וכוללים רהיטים, תמונות ממוסגרות ואוסף פריטים של המשפחה מגרמניה, כמו גם מימיה הראשונים של נהריה ולאורך שנות קיומו של המלון. החדרים מתאפיינים בתשומת לב לפרטים, כאשר כל חדר מאובזר באופן שונה. בין חדרי המלון יש חדרי סופריור וסוויטות המתאימים אף לאירוח משפחתי.

כל חדר בשטרקמן ארנה מעוצב ומאובזר באופן שונה, ובכולם תמצאו כל מה שצריך לחופשה מוצלחת

כל חדר בשטרקמן ארנה מעוצב ומאובזר באופן שונה, ובכולם תמצאו כל מה שצריך לחופשה מוצלחת

ב-2017 המלון עבר שיפוץ מקיף ודקדקני, במסגרתו חודשו ואובזרו 30 חדרי האירוח והחללים הציבוריים. עיצוב המלון נעשה באווירה "ייקית", עם רהיטים, תמונות ממוסגרות ואוסף חפצי חן משפחתיים מגרמניה ומימיה הראשונים של נהריה. חדרי המלון נחלקים בין חדרי סופיריור לסוויטות, חלקם מתאימים לאירוח זוגי ואחרים לאירוח של משפחות. כל חדר מאובזר באופן שונה, ובכל אחד מהם ניתן למצוא טלוויזיה בכבלים, ערכת קפה/תה, מקרר ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

החדרים מציעים טלוויזיה בכבלים, ערכת קפה/תה, מקרר, מייבש שיער, חדר אמבטיה רחב ידיים ואינטרנט אלחוטי ללא תשלום. בקומת הכניסה ישנו לאונג', הזולג לגינה פרטית, ממנו מוגשת לאורחים ארוחת בוקר עשירה עם נגיעות אירופאיות. בימי שישי, כמיטב המסורת הייקית, מוגשים בגינה קפה ועוגה (Kaffee und Kuchen). המלון ממוקם סמוך לשדרות הגעתון, הרחוב הראשי של נהריה, מרחק הליכה קצר לטיילת ולחוף הים. האורחים נהנים מכניסה חופשית לחוף גלי גליל הסמוך, המצויד בבריכה אולימפית ובריכה לילדים (בקיץ). בזכות מיקומו המרכזי, המלון מהווה נקודת מוצא מצוינת לטיולים באזור הגליל.

גינת המלון. בימי שישי, כמיטב המסורת הייקית, תוכלו ליהנות מקפה ועוגה

גינת המלון. בימי שישי, כמיטב המסורת הייקית, תוכלו ליהנות מקפה ועוגה

יחוד המלון: מלון משפחתי בסגנון פנסיון אירופי, מקום מלא אופי, שירות אישי ולבבי

שירותים מיוחדים: לאונג' מעוצב, גינה פרטית, כניסה חינם לחוף גלי גליל הסמוך

טיולים בסביבה: הטיילת של נהריה, אכזיב, ראש הנקרה, עכו, מבצר יחיעם, נחל בצת, מבצר מונפורט, מערת קשת

הערות לשיפור: חדרים קטנים מעט

מלון שטרקמן ארנה, ז'בוטינסקי 29, נהריה

טלפון: 04-9920170 , 04-9922832, אתר אינטרנט

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מהגליל המערבי

מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל
מבוא לנדודים 49: הכפרים האבודים של הגליל

בין המושבים היהודים אלקוש ואבן מנחם, הכפר הערבי נוצרי פסוטה, מצפה אבירים והכפר הדרוזי הגדול חורפייש נמצא אחד האזורים המרתקים ביותר בארץ ישראל בכלל ובגליל בפרט. זהו אזור של חורש ים תיכוני צפוף וקוצני, ובו בליל של שמורות ...

אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב
אביב בגליל המערבי: נופים, אנשים ואוכל טוב

הגליל המערבי מציע לא רק נופים מרהיבים ואתרים היסטוריים, אלא גם מפגשים רב תרבותיים, מיזמים קולינריים, סדנאות עם בעלי מלאכה ועוד המון הפתעות. פסטיבל אביב בגליל המערבי הוא הזדמנות נהדרת להיחשף לכל העושר שיש לאזור להציע

בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי
בעקבות ערים אבודות בגליל המערבי

בגליל המערבי קיימות מספר "ערים אבודות" - ישובים עתיקים והרוסים המבצבצים מהיער המקנה להן מראה מסתורי ומסקרן. יואב יעקובי לוקח אותנו לכמה מהן, לטיולים רכובים עם קטעי הליכה קצרים. מתאים גם למשפחות