תפריט עמוד

מלון רמדה חדרה: חופשה על הים, קרוב לבית

לא צריך להרחיק בשביל ליהנות מחופשה על חוף ים מדהים, עם המון אטרקציות לכל המשפחה בקרבת מקום. מלון רמדה חדרה ממוקם על אחד החופים היפים בארץ, ומציע בריכה, ספא, אוכל טוב ונוף נפלא במרחק נסיעה קצרצרה ממרכז הארץ

אחרי שנה בה היינו סגורים בבתים, הצורך בחופשה חזק מתמיד. אבל מחירי החופשה היקרים בארץ, ובעיקר באילת, לא יורדים מסדר היום, וחופשה בחו"ל היא עדיין לא אפשרות ריאלית, בעיקר למשפחת עם ילדים שאינם מחוסנים.

הבשורה הטובה היא שיש אלטרנטיבה לחופשה היקרה באילת, שכוללת בדיוק את אותם המרכיבים הנחוצים לחופשה מנצחת – מלון מפנק עם בריכה וספא, חוף ים צמוד, ארוחת בוקר עשירה והרבה אטרקציות לכל המשפחה. איפה? בחדרה. כן, זו לא טעות. חדרה אולי לא נשמעת כמו הבחירה הראשונה לחופשה, אולי בגלל שזו העיר הזו על הדרך, זו שאנחנו עוברים בה בדרך מהמרכז לצפון, כך שהיא לא נתפסת אצלנו כמספיק אקזוטית. אבל למה לא בעצם? יש לה רצועת חוף יפהפייה, המון אטרקציות לכל המשפחה בסביבה הקרובה וגם מלון אחד שווה במיוחד. הקרבה, מסתבר, היא דווקא יתרון גדול מאוד. מי רוצה להיגרר עם הילדים שעות בדרכים בחום יולי-אוגוסט? חופשה בחדרה מאפשרת לכם להגיע עוד לפני שהילדים שואלים: "זה עוד רחוק?" וכולם מתחילים את החופשה כשהם הרבה יותר רגועים.

הבריכה הפנימית במתחם הספא | צילום: בר חן

למלון רמדה חדרה, אשר נפתח ב-2017 ושופץ לאחרונה שיפוץ מקיף ויסודי, יש בונוס אחד עצום שיש למעט מאוד מלונות בארץ, למרות המיקום הים תיכוני – הים. המלון שוכן במפרץ בנימין, ממש על רצועת חוף יפהפייה עם מסלעות ים טבעיות שיוצרות בריכות קטנות ורדודות, ובשונה מהרבה מלונות חוף אחרים, אפילו כביש לא מפריד בינו לבין החוף. הים נשקף מבריכת המלון, מחדר האוכל ומהמרפסות של כל אחד מחדריו. זהו נוף מהפנט וממכר שתתקשו להתיק ממנו את העיניים, במיוחד בשעת השקיעה. החוף הצמוד מזמין במיוחד לבילוי, אבל אם תצליחו להתנתק מהכחול הגדול הזה, יחכו לכם במלון מתחם ספא ובריכה חיצונית שהבילוי בהם הוא תענוג לקטנים ולגדולים.

הבריכה החיצונית מוקפת מדשאות ועצים מצלים, וגם הבריכה עצמה מוצלת בחלקה, מה שהופך אותה לבחירה מוצלחת לבילוי עם הילדים ביום קיץ חם. יש בה אטרקציות כמו מזרקה ומפל עיסוי, והיא מתוכננת באופן כזה שיאפשר אזור משחק לילדים, וגם אזור שקט יותר למבוגרים. מתחם הספא כולל בריכה פנימית מחוממת, ג'קוזי גדול (למעשה, שניים כאלה), סאונה פינית וסאונת אדים. המתחם פתוח בקיץ עד 22:00 בלילה, כך שאפשר להגיע אליו בסוף יום עמוס בפעילות וליהנות מרגיעה. בספא מוצעים גם מגוון טיפולים, עם שמות אקזוטיים כמו "המסע למלזיה" או "המסע למרוקו", אבל לא התנסינו בהם.

חדר עם נוף לים | צילום: אסף פינצ'וק

אחרי בילוי בספא ובבריכה, מגיע הזמן לחזור לחדר. במלון 171 חדרים בסך הכל, כולם כאמור מאובזרים במרפסת שמשקיפה לים. החדרים מרווחים ונעימים, ומאובזרים גם בפינת ישיבה, פינת אוכל וטלוויזיה חכמה. מרבית חדרי המלון הם למעשה סוויטות, הכוללות חדר שינה וכן פינת אוכל וסלון (אשר יכול לשמש ללינת ילדים), המופרדים ביניהם במחיצת הזזה עליה מותקנים מסכי טלוויזיה חכמה. גם המקלחת מרווחת ומפנקת במיוחד ומצוידת בראש גשם.

ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל המשקיף לים. המזנון עשיר ומגוון וכולל סלטים מסוגים שונים, גבינות ומטבלים, לחמים ומאפים טריים, עמדות חביתות בהכנה אישית (לצד מנות ביצים נוספות כמו מקושקשת ושקשוקה), פשטידות, תפוחי אדמה מוקרמים, פסטות, גרנולה ודגני בוקר, יוגורטים ומעדנים, פנקייקס ומאפי בוקר מתוקים. לעתים מוגשות במלון גם ארוחות ערב, בעיקר בסופי שבוע. בלובי פועל בית קפה, בו אפשר לאכול ארוחות צהריים וערב קלות וליהנות ממשקה בשעות הלילה.

חדר האוכל במלון רמדה חדרה. גם מכאן ניתן לראות את הים | צילום: אסף פינצ'וק

מלון רמדה חדרה
טלפון: 04-8866705
אתר המלון

איפה לאכול?

במרחק נסיעה קצרה מהמלון יש מבחר גדול של מסעדות. למרגלות המלון נמצאת מסעדת בני הדייג, בקניון מול החוף הסמוך יש מגוון סניפים של רשתות מוכרות כמו לנדוור, פאט ויני, אושי אושי, מסעדת הבשרים רובן ובית הפנקייק. בקיסריה הקרובה מאוד תמצאו כמה מסעדות בנמל, ובהן מסעדת הלנה המשובחת.

ההמלצה שלנו נמצאת קרוב יותר, במרחק הליכה קצרצרה מהמלון (אפשר אפילו להשקיף עליה מחלון החדר) – בית חנקין. המסעדה ניצבת בראש צוק אליו מובילות מדרגות רבות, טיפוס שמוכיח עצמו ככדאי. את מבנה הבאוהאוס בנה יהושע חנקין, גואל האדמות, עבור אשתו, אולגה, במשך שנים ארוכות. עד שנסתיימה הבניה, בני הזוג כבר היו מבוגרים וחולים ולא יכלו להתגורר בבית, וזמן קצר לאחר סיום הבנייה נפטרה אולגה. הבית עמד נטוש במשך שנים עד שעבר לרשות המועצה לשימור אתרים. ב-2004 הוקם במבנה המקסים הזה בית קפה, שהנוף של הים הנשקף מהמרפסת שלו ומחלונותיו הגדולים הוא מהיפים בארץ. כדי להחזיר את המבקרים לתקופה בה בני הזוג חנקין חיו, בית הקפה מרוהט ומאובזר בפריטי וינטג' שנרכשו בשווקי פשפשים ברחבי העולם. אין פריט שזהה למשנהו (אפילו לא הצלחות והמלחיות), אבל כולם ישרו עליכם אוירה נוסטלגית, כאילו הגעתם לבקר אצל סבתא. התפריט חלבי וכולל דגים, פסטות טריות מצוינות, סלטים, כריכים ומנות טבעוניות. יש גם ארוחות בוקר משובחות. כיף גדול לשבת בעצלתיים בבית חנקין, בלי להסתכל על השעון, וליהנות מאוכל טוב ובעיקר מהנוף.

בית חנקין
טלפון: 04-6214424

מבט למעלה על בית חנקין הניצב בראש צוק מעל הים | צילום: סימי שאואר

מה באזור?

המלון אמנם אידאלי לחופשת בטן גב, אבל אם אתם מעדיפים חופשה פעילה יותר, תמצאו המון מה לעשות בסביבה הקרובה. ממש בסמוך למלון, במרחק הליכה, נמצאת שמורת תל גדור, הנמתחת בין חוף אולגה לחוף מכמורת. השמורה מפורסמת בצוקי הכורכר שלה, המזדקרים לגובה 33 מטר, ובחוף המקסים שלמרגלות הצוקים אשר משמש אתר הטלה לצבות ים. זהו מקום אידאלי לטיול רומנטי.

עם הילדים, תוכלו לטייל לפארק נחל חדרה, במרחק הליכה קצרה מהמלון (או חמש דקות נסיעה ברכב).  הפארק ממוקם על שפך נחל חדרה ובו מדשאות, חורשת איקליפטוסים, מתקני משחקים וכושר ומסלולי הליכה. בחורף אפשר לראות במקום כרישים אשר מגיעים לשפך הנחל, אך יש להקפיד לא להאכיל אותם.

פארק נחל חדרה, במרחק נסיעה קצרצרה מהמלון | צילום: ישראל פרקר, מתוך אתר פיקיוויקי

במרחק נסיעה קצרה מהמלון תגיעו לכמה אטרקציות משפחתיות קלאסיות. במרחק שלוש דקות נסיעה נמצא קניון מול החוף שמציע, בין היתר, אטרקציות כמו בריכת גלישה המיועדת לגלישת גלים (לגילאי שמונה ומעלה) ומתחם החלקה על הקרח. אטרקציה נוספת, במרחק נסיעה של רבע שעה מהמלון, היא פארק שביל התפוזים, פארק אתגרי בלב פרדס ובו מסלולי חבלים ונינג'ות, מגדלי טיפוס, אומגות, מסלול מכוניות חשמליות, מתקני מים ועוד.

משפחות פעילות ייהנו גם מאטרקציות נוספות בקרבת מקום, כמו טיולי רכיבה על סוסים בחוות היער (יער חדרה) או שיעורי גלישה בחוף אולגה.

מלבד כל אלה, קיסריה, על האתר הארכאולוגי והנמל העתיק שלה, נמצאת במרחק רבע שעה נסיעה.

רשת מלונות ג'ייקוב

מלון רמדה חדרה הוא חלק מרשת מלונות חדשה – מלונות ג'ייקוב, שהוקמה בישראל בתקופת הקורונה. הרשת כוללת חמישה מלונות שלכל אחד מהם ייחוד משלו, וכולם מצטיינים בתודעת שירות גבוהה ועיצוב מוקפד. מלון ספא ונופש נוסף הוא מלון סי לייף בנהריה, ששוכן על שפת הים התיכון ומציע בריכה וספא משובח הכולל, בין היתר, חדר מלח. המלונות האחרים הם מלונות בוטיק אורבניים, ובהם מלון ג'ייקוב טבריה ששוכן במבנה היסטורי בסגנון עות'מני, מלון בת שבע ששוכן במרכז ירושלים ומהגג שלו אפשר להשקיף על העיר העתיקה ועל גגות העיר, ומלון שנקין, מלון בוטיק מעוצב להפליא ועטור פרסים הממוקם בלב העיר הלבנה.
טלפון: 6367*, אתר

הכתבת היתה אורחת המלון

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.