תפריט עמוד

מלון פורט אנד בלו – בילוי עירוני

מלון הבוטיק פורט אנד בלו נמצא במרחק קצרצר מהים ומנמל תל אביב והוא אידיאלי לבאים לעיר הגדולה, בין אם לחופשה או בנסיעת עסקים. החדרים הנוחים והנעימים, הצופים לים או לנוף אורבני, והמיקום המצוין מאפשר להגיע בקלות ומהירות לאטרקציות מרכזיות

תל אביב, העיר העברית הראשונה שקמה על החולות מצפון ליפו, מצדיקה לחלוטין את הכינוי "עיר ללא הפסקה", ולא כסיסמה פרסומית. בכל שעה של היום או הלילה תמיד קורה כאן משהו: אנשים יושבים בבתי קפה ובפאבים, גודשים את המדרכות, משוטטים לאורך הטיילת, הולכים למסיבה או חוזרים ממנה. בארבע לפנות בוקר, כשראשוני הפועלים קמים ליום עמלם, הם פוגשים באחרוני המבלים החוזרים מהמועדונים, ואלה גם אלה מגיעים לחומוסייה טובה ביפו כדי לנגב את המנה הראשונה או האחרונה של היום, תלוי מאיזה צד מסתכלים.

חוף תל אביבי. ביום או בלילה, תמיד קורה משהו בעיר ללא הפסקה

חוף תל אביבי. ביום או בלילה, תמיד קורה משהו בעיר ללא הפסקה | צילום: Fotokon / Shutterstock.com

אין פלא, אם כן, שתל אביב היא יעד נהדר לא רק לתושביה, אלא גם למי שרוצים לטעום מהבילויים, התרבות והים שהיא מציעה, בין אם בחופשה או במהלך נסיעת עסקים. אז אם אתם מגיעים לעיר הגדולה, למה שלא תפרגנו לעצמכם לינה במלון מצוין, במרחק צעדים ספורים מהים ומנמל תל אביב? מלון הבוטיק פורט אנד בלו הוא בדיוק מקום שכזה.

הסוויטה הנשיאותית במלון פורט אנד בלו

הסוויטה הנשיאותית במלון פורט אנד בלו | צילומי המלון באדיבות פורט אנד בלו

כבר מהשם אפשר להבין משהו על המלון: פורט מתייחס לנמל תל אביב, שנמצא במרחק דקה או שתיים הליכה מהמלון, ובלו מתייחס לים הכחול שנשקף מרבים מהחדרים. הנמל והים מצד אחד והעיר הגדולה מהצד השני, כולם משתקפים בעיצוב העכשווי והרענן של המלון שמשלב חספוס עכשווי עם צבעי כחול ולבן רגועים.

מה במלון?

בפורט אנד בלו יש כמה סוגים של חדרים, כולם מרווחים, נוחים מאוד, מאובזרים היטב ומעוצבים בצבעי כחול ים תיכונים, וחום אדמה. רצפת הפרקט והתקרה השחורה עם הצנרת הגלויה מעניקות לחדרים מראה עכשווי מושך . 24 חדרי דה לקס זוגיים בגודל 26-23 מ"ר שמתאימים לזוג בחופשה רומנטית, איש או אשת עסקים המגיעים לתל אביב ואפילו למשפחות, בזכות דלת מקשרת.

סוויטת ג'וניור. צבעי כחול וחום שולטים בחדר

סוויטת ג'וניור. צבעי כחול וחום שולטים בחדר

מרווחות ומעוצבות אף יותר הן הסוויטות השונות – סוויטות ג'וניור, סוויטות דה לקס וסוויטות פרימיום, שבכל אחת מהן יש פינת ישיבה נעימה, פינת קפה, שולחן עבודה וספה הנפתחת למיטה. אבל גולת הכותרת היא הסוויטה הנשיאותית ששטחה 68 מ"ר (יותר מהרבה דירות תל אביביות…) והכוללת סלון, שני חדרי שינה ומרפסת ענקית המקיפה את הסוויטה משלושה צדדים ומציעה נוף נפלא לים ולעיר.

הלובי של פורט אנד בלו

הלובי של פורט אנד בלו. עיצוב עכשווי מושך

עוד במלון: לובי עם כורסאות נוחות וכיסאות בצבעים עזים, חדר ישיבות הכולל טלוויזיה, WiFi עם אפשרות לשיחות ועידה בינלאומיות וחדר כושר מאובזר במכשירים מתקדמים (כניסה חופשית לאורחי המלון).

ארוחת הבוקר מוגשת באחד מבתי הקפה באזור המלון, אנחנו בחרנו בקפה נמרוד בנמל תל אביב והתפנקנו בארוחה כפרית זוגית, שכללה אומלט עם תוספות לבחירה, גבינות גליליות, מטבלים, סלט ירקות גדול, פלטת לחמים עם לחם הבית ומאפים מלוחים ומתוקים, מוזלי אישי ושתייה קרה וחמה. היה טעים, נעים ומשביע מאוד. (קפה נמרוד, האנגר 8, נמל תל אביב; ארוחות בוקר מוגשות מ-8:00 ועד 16:00, כך שלא חייבים להשכים כדי להגיע בזמן).

מה בסביבה?

פורט אנד בלו נמצא במרחק צעדים ספורים מנמל תל אביב, מתחם תרבות ובילוי שוקק ומלא חיים, עם טיילת עץ ייחודית ורחבת ידיים המשקיפה לים, פינות ישיבה מוצלות, עשרות חנויות, מסעדות ובתי קפה, שוק איכרים, מתקני משחק מתקדמים לילדים והרבה אירועים מיוחדים, כמו הרצאות, סיורים, סדנאות ועוד.

טיילת העץ בנמל תל אביב

טיילת העץ בנמל תל אביב | צילום: Elena Dijour / Shutterstock.com

כמה מחופי תל אביב היפים נמצאים במרחק הליכה קצרצר מפורט אנד בלו, בהם חוף מציצים המפורסם.

הליכה קצרה לכיוון ההפוך מהים תביא אתכם לפארק הירקון, הריאה הירוקה של תל אביב, עם מסלולי הליכה ואופניים לאורך הנחל, מדשאות ומרכז ספורט, ספורטק, שבו מגרשי כדורגל, כדורסל, כדורעף, כדוריד וטניס, טרמפולינה גדולה, קיר טיפוס ועוד. אם תמשיכו מזרחה בפארק תגיעו לאגם שאפשר לחתור בו בסירות פדלים, פארק מים ועוד.

פארק הירקון נמצא במרחק הליכה קצרה מהמלון

פארק הירקון נמצא במרחק הליכה קצרה מהמלון | צילום: שאטרסטוק

כמובן שכל האתרים והאטרקציות של תל אביב זמינים ונגישים מאוד – ממוזיאון תל אביב, דרך שדרות רוטשילד ועד הסמטאות של יפו העתיקה. עם כל כך הרבה דברים לעשות ולכל כך הרבה מקומות לבלות, רבים הסיכויים שתרצו לחזור  לכאן שוב ושוב.

מלון פורט אנד בלו רחוב צידון 1, תל אביב, טלפון: 072-3923632, אתר אינטרנט

בתמונה הפותחת: שקיעה ממרפסת הסוויטה הנשיאותית במלון פורט אנד בלו

יפו החדשה ישנה

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מתל אביב וגוש דן

מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים
מלון סינמה בתל אביב: לילה מהסרטים

מצלמות ומסרטות ישנות וכרזות קולנועיות בלובי, מוזיקה מפסקולים ברקע ואפילו פופקורן לכל אורח - מלון סינמה בכיכר דיזנגוף בתל אביב מציע לאורחיו חוויה קולנועית יוצאת דופן. יחד עם המיקום המנצח בכיכר דיזינגוף והנשנושים והאלכוהול שמוגשים בגג המלון בשעות ...

מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם
מפגש פסגה של הצלמים הטובים בעולם

במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי יתקיים מפגש פסגה מרתק בהשתתפות כמה מהצלמים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הצלמים ואת יצירותיהם. לא תוכלו להישאר אדישים

מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'
מאחורי הקלעים: הצצה למלון בקסטייג'

כמעט מאה שנה אחרי שקבוצת תיאטרון האהל הוקמה, ושמונים שנים אחרי שזכתה במשכן קבע משלה, מלון בייקסטייג' נפתח במבנה ההיסטורי של תיאטרון האהל. החזית הלבנה והמעוגלת בגבה של כיכר דיזנגוף שוחזרה לימי הזוהר, החלל הפנימי הפך למלון בוטיק ...