תפריט עמוד

מלון מדיטרה: חופשה בנתניה

אל המבטא הצרפתי הנשמע ברחבי נתניה, נוסף עכשיו מלון בוטיק חדש ומעוצב להפליא, שמשלים את אווירת הריביירה הצרפתית. דילגנו על התורים בנתב"ג ושלחנו נציגה כדי לבדוק את מלון מדיטרה על חוף הים בנתניה. היא חזרה עם חיוך רחב

מסתבר שכדי להרגיש בחופשה בריביירה הצרפתית כבר לא צריך לטוס עד לצרפת. כל מה שצריך זה לנסוע לנתניה, אל מלון הבוטיק החדש Medi Terre, שנמצא על חוף הים, ומיד תרגישו כאילו נחתתם במדינה אחרת.

כבר בכניסה למלון מדטירה נכנסנו לאווירה של עיירת נופש ים תיכונית באירופה. המלון המודרני והאקסקלוסיבי החדש, בן שבע הקומות, נבנה על פי סטנדרטיים גבוהים ביותר, בהחלט לא דבר רגיל בהוויה המקומית.

שקיעה מהכורסה

העיצוב של המלון, מאור הפנים של הצוות ועיצוב החדר, כל אלה חברו לתחושה הנעימה בשעת השקיעה, כשאפשר להתיישב בכורסה הנוחה, להשקיף לנוף המרהיב של הים ולהרגיש שאנחנו בחו"ל. במלון מדטירה דואגים לחזק את התחושה הזאת ואת החיבור לים. זה מורגש בכל פינה ולאורך כל השהות: הלובי ואזור הקבלה מעוצבים בקפידה בצבעי כחול וצהוב, הוויטראז'ים המרהיבים, האלמנטים השונים הקשורים לים ברחבי המלון, החדרים המעוצבים. שמחנו לגלות שהעיצוב בוצע רק עם חומרים ידידותיים לסביבה.

הלובי במלון מדיטרה. מוטיבים של ים וחומרים ידידותיים לסביבה

הלובי במלון מדיטרה. מוטיבים של ים וחומרים ידידותיים לסביבה

את תחושת החופש הנעימה השלים השירות האדיב של צוות המלון. פקידי קבלה, החדרנית והמלצרים בחדר האוכל, כולם היו נעימים במיוחד וניכר שהם הודרכו כיצד לקבל את קהל התיירים מחו"ל, כך שגם אנחנו, שבאנו ממרחק קצר, נהנינו מרמת השירות הגבוהה.

לילה מול הים

במלון מדטירה יש 60 חדרים, המחולקים לקטגוריות שונות ומתאימים מאיש עסקים שהגיע לבד ועד למשפחה גדולה. על העיצוב החדרים אחראית החברה האיטלקית Gervasoni, שכאמור השתמשה בחומרים ידידותיים לסביבה. החדרים מצוידים במערכת בקרת אקלים חדישה, רצפה מחוממת בחדר האמבטיה ומרפסת או חצר פנימית.

חדר דלוקס. מרווח, מעוצב ועם נוף לים

חדר דלוקס. מרווח, מעוצב ועם נוף לים

אנחנו התארחנו בחדר דלוקס, שהיה מרווח מאוד ומפנק, מעוצב בעיצוב יפהפה, עם חדר אמבטיה גדול במיוחד, פינת קפה מאובזרת, וגולת הכותרת –  מרפסת עם נוף מדהים לים.

בוקר ישראלי באווירה אירופית

ארוחת הבוקר העשירה מציעה משהו לכל אחד. מיני לחמים, עשרות סוגי ירקות, ביצים בווריאציות שונות, מאפים טריים וחמימים, ומעל הכל – שירות אישי של מלצרים שדואגים לכל מבוקשכם. שירות ברמה אירופאית, כבר אמרנו?

בקומת הלובי של המלון ממוקמת מסעדת The Butler, בראסרי ים תיכוני, עם מגוון סלטים, פסטות בעבודת יד, דגים ועוד, והכל מחומרי גלם טריים. המסעדה כשרה ופתוחה לאורחי המלון ולקהל הרחב.

הכי רומנטי שיש. שקיעה ממרפסת חדר דלוקס במלון מדיטרה

הכי רומנטי שיש. שקיעה ממרפסת חדר דלוקס במלון מדיטרה

מה אפשר לעשות בסביבה

הטיילת של נתניה נמצאת במרחק קצרצר מפתח המלון, כך שגם אם הגעתם לזמן קצוב, אל תוותרו על טיול רגלי בטיילת, עם נופי ים מרהיבים. אם יש לכם קצת יותר זמן, תוכלו ליהנות מרחצה באחד מחופי העיר, לשבת בבית קפה או במסעדה מקומית (ויש המון כאלה באזור), לעשות שופינג בחנויות הרבות ולקפוץ לשוק הססגוני של נתניה. אם אתם מרגישים מלאי מרץ, למה שלא תגיעו למרכז הספורט הימי על החוף, מתחמי טניס חדשים, מתקני כושר באוויר הפתוח, פארק אקסטרים חדש לאופניים ומצנחי רחיפה. בקיצור, השמיים הם הגבול… בקיץ תוכלו ליהנות ממשחקים של ליגת כדורגל החופים המתקיימים בחוף פולג, מרחק קצר מהמלון. בחורף, בין אמצע ינואר לאמצע פברואר, מומלץ בחום לטייל בשמורת האירוסים, שמצפון לשכונת עיר ימים – בנוסף למקבצים גדולים של אירוס הארגמן, הפורח בתקופה זו, אפשר עוד פרחי בר עונתיים רבים.

חוף סירונית בנתניה. נצלו את השהות במלון לבילוי בחופים היפים של העיר

חוף סירונית בנתניה. נצלו את השהות במלון לבילוי בחופים היפים של העיר | צילום: שאטרסטוק

את כל אלה והמלצות נוספות קיבלנו מצוות המלון האדיב, ששמח לספק לנו מידע שימושי רב על העיר. ואם באתם כדי לעבוד ולא רק לבלות, תשמחו לדעת שיש חדרים מיוחדים לאנשי עסקים ושני משרדים פרטיים קטנים מצוידים בכל הציוד המשרדי הדרוש, כולל אינטרנט מהיר.

____

הכותבת היתה אורחת של מלון מדיטרה בנתניה

צמחי המדבר - הצמחים הכי מתוחכמים בארץ

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.