תפריט עמוד

בלב שוק הפשפשים ובמרחק צעדים מחוף הים ומנמל יפו העתיקה, נפתח בימים אלה מלון מרקט האוס, מבית רשת מלונות הבוטיק אטלס. המלון יציע לאורחיו פסיפס של ההווייה היפואית הייחודית והססגונית, כפי שבאה לידי ביטוי בעיצוב, באירוח ובשירות.

מלון מרקט האוס נמצא בבית אבן משוחזר ברחוב בית האשל, רחוב המלונות ובתי האירוח הראשון של יפו בשלהי המאה ה-19. מלון הבוטיק משלב בין ההיסטוריה של יפו לאווירה התוססת של שוק הפשפשים הסמוך. חלל המלון וחדריו משופעים בפרטי אומנות שנועדו לבטא את האווירה היפואית, ואילו קומת הכניסה מרוצפת ברצפת זכוכית ממנה אפשר לצפות בשרידים ארכיאולוגיים של קאפלה ביזנטית מהמאה השמינית שנחשפו במהלך העבודות.


חדר במרקט האוס. העיצוב משתלב בהיסטוריה המקומית ובמרקם העירוני

עיצוב המלון הופקד בידיו של סטודיו מו, בבעלותם של אורי בן-דרור ומיכאל אנקווה, מהבולטים באדריכלי הפנים בישראל. כחלק מהמגמה העולמית של תיירות המבקשת להשתלב בהיסטוריה המקומית ובמרקם החיים של העיר, השניים ניצלו את מיקומו של המבנה כדי לחבר את אורחי המלון אל האנרגיה הייחודית של יפו ושל מתחם השוק הסמוך. בעבודתם, הם שילבו בין ריהוט אקלקטי חדיש לפריטי וינטאג' וחומרים טבעיים כמו עץ, שיש ופליז, כדי להעניק למלון צביון צעיר ודינמי מחד, אסתטי, נקי ונוח מאידך. כל אלו נועדו לאפשר לאורחים לצאת אל לב ההתרחשות המקומית ולשוב אל המעגן הרגוע, החם והמפנק שיעניק להם המלון. כל אחד מ-44 חדרי המלון מרוהט בריהוט שיוצר והותאם במיוחד למקום, וכולל מרפסת המשקיפה על סמטאות השוק או לים.

לדברי דני ליפמן ולסלי אדלר, בעלי רשת מלונות אטלס: "בשנים האחרונות אנו עדים להתחדשות שעברו יפו בכלל ומתחם שוק הפשפשים בפרט. בזכות תנופת הפיתוח האזורי, שלוותה בפתיחתם של בוטיקים, חנויות מעצבים ומקומות בילוי, הפך השוק למוקד עלייה לרגל לתיירות פנים וחוץ. משכך, אנו גאים להיות הראשונים לפתוח מלון ביפו. האח הצעיר לששת מלונות הרשת הקיימים בתל-אביב, יציע חוויית לינה מוקפדת ויוצאת דופן- שאינה רואה בלינה פתרון אלא חוויה של תרבות ופנאי- המשלבת בין ישן לחדש, ותציג את ההוייה היפואית במלוא הדרה".

עוד מלונות בוטיק מומלצים בישראל

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.