תפריט עמוד

לנסוע בראש שקט

בין אם מטרת הנסיעה היא לעסקים, סוף שבוע רומנטי, חופשה משפחתית או טיול תרמילאים גדול, חשוב לצאת לחו"ל בראש שקט. כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל?
ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב משני חלקים: החלק הראשון – כיסוי למקרה של בעיות בריאות ורפואיות לא צפויות; הכיסוי משתנה מביטוח לביטוח בהתאם לצרכי הלקוח. החלק השני – כיסוי בגין אובדן או נזק למטען האישי הנלווה.

יש לי ביטוח רפואי בארץ, למה לי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?
חוק ביטוח בריאות ממלכתי המאפשר קבלת טיפול רפואי במקרה הצורך תקף רק בתוך גבולות ישראל. גם אם יצאתם את גבולות המדינה לשעות ספורות, חוק ביטוח בריאות ממלכתי לא מאפשר לך קבלת טיפול רפואי, כל עוד אתה מחוץ לגבולות ישראל. לכן חשוב כל כך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, שכן זוהי האפשרות היחידה להיות מכוסה הן מבחינה רפואית והן מבחינת נזק למטען מחוץ לגבולות הארץ.

האם לא עדיף לעשות את ביטוח הנסיעות כשאגיע לחו"ל?
מרגע שיצאת את גבולות ישראל, אם אין לך ביטוח נסיעות לחו"ל, אתה אינך מבוטח בביטוח רפואי. ולכן, חובה לעשות את הביטוח עוד לפני הנסיעה, כדי להיות מכוסים מרגע היציאה מהארץ.

איך אדע איזה ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לי?
בבואך לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ לבחון את האופציות הביטוחיות העומדות בפניך בהתאם לצרכים שלך, וכך להחליט על הביטוח המתאים לך. הצרכים של כל נוסע משתנים בהתאם למטרת הנסיעה והיעד. אדם הנוסע לאחת מבירות אירופה לרגל עסקים למשך יומיים זקוק לפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שונה מחברו הנוסע לטייל בדרום אמריקה למשך שנה או יותר.

חשוב לזכור, ככל שהביטוח מקיף יותר כך המענה שתקבל במקרה הצורך יהיה רחב יותר ויאפשר לך לטייל בראש שקט. לעולם אל תבחרו ביטוח רק על פי מחירו, הבריאות שלכם יקרה מכל דבר.

אני נוסע לחופשת סקי, האם אצטרך לעשות ביטוח מיוחד?
אפשר להרחיב את פוליסת הביטוח ולהוסיף לה משתנים שונים, בהתאם לאורך הנסיעה, סוג הפעילות המתוכננת, היעד אליו נוסעים וכדומה. כך, למשל, לאישה הרה מומלץ להרחיב את הפוליסה כדי לכלול כיסוי לנשים בהיריון, לתרמילאים מומלץ להוסיף סעיף חילוץ והטסה לארץ, וכך גם לכל מי שנוסע למקומות שעלולים לסבול מאסונות טבע (רעידות אדמה, צונאמי וכדומה). באשר לנוסעים לחופשת סקי, מומלץ להרחיב את הפוליסה כדי לכלול כיסוי במקרה של תאונות סקי.

מה היתרונות ברכישת ביטוח נסיעות דרך חברת ביטוח?
בניגוד לביטוח חו"ל של חברות האשראי, הכיסוי של ביטוח דרך חברת ביטוח לרוב אינו מוגבל בזמן והוא מעניק כיסוי רחב יותר בתנאים טובים יותר. למשל, במרבית המקרים אין תקרה לסכום הפיצוי עבור אשפוז כפי שיש בביטוח של חברות האשראי, וגם רשימת הסעיפים המכוסים על ידי הביטוח רחבה יותר.

אני טס היום ופתאום נזכרתי שאין לי ביטוח נסיעות לחו"ל. מה עושים?
אפשר לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל דרך האינטרנט (on-line) ביום הנסיעה עצמו. כמובן שלא מומלץ לחכות לרגע כדי לרכוש ביטוח נסיעות דרך האינטרנט, אפשר לעשות כך החל מחודש לפני הנסיעה ועד יום הנסיעה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.