תפריט עמוד
צימרים ברמות מנשה והסביבה

זוהר בדשא – התגלמות השלווה והרוגע
בקתות העץ היפות בקיבוץ דליה טובלות בירק ומשקיפות על גבעה פורחת, והן התגלמות השלווה והרוגע, במיוחד באמצע השבוע. מלבד שלווה אינסופית, הבקתות המשפחתיות מצוידות בחדר שינה, סלון קטן הכולל ספה, טלוויזיה ופינת אוכל, מטבחון מצויד ושיא השיאים מבחינת הילדים – קומת גלריה נפרדת שגרם מדרגות תלול במיוחד מוביל אליה ובתוכה ניצבות שלוש מיטות יחיד. הג'קוזי הוא לא יותר מאמבטיה רגילה עם חורים שפולטים זרמי אוויר נמרצים, אבל די בכך כדי לשכנע סרבני רחצה צעירים לשכשך במים. בקיץ אפשר להשתמש באופן חופשי בבריכת השחייה היפה של הקיבוץ ובכל ימות השנה כדאי מאוד לצאת לטיולים רגליים, רכיבה על אופניים או טיול ג'יפים בסביבה. בארוחת הבוקר העשירה הכלולה במחיר מגישים ביצים, סלטים, לחמים, מאפים ומבחר נאה של גבינות צאן וריבות מתוצרת עצמית.

זוהר בדשא
מחיר: 1,390 שקל לזוג לשני לילות בסופ"ש, 220 שקל לכל אדם נוסף
כתובת: קיבוץ דליה
טלפון: 04-9897777
אתר אינטרנט

בקתה במשק 81 – בין מטעים וכרמים
למשפחת שוורץ יש בקתת עץ במשק המשפחתי, בין מטעים וכרמים ועם המון פרטיות. הבקתה יפה ומאובזרת, עם חדר שינה מרווח, ג'קוזי זוגי, מטבחון ופינת אוכל ומרפסת מוצלת. בחצר יש מדשאה גדולה ומטופחת, פינות ישיבה, ערסלים ומתקן למדורה. כשמוסיפים לאלה את האירוח החם והלבבי ואת המחיר הסביר, מתקבל מקום אידיאלי לחופשה רגועה ונעימה.

בקתה במשק 81
מחיר: 500 ש"ח לזוג ללילה בסוף שבוע, 400 ש"ח ללילה באמצע שבוע
כתובת: משק 81, מושב עמיקם
טלפון: 04-6288154

צימריץ – פינוקים מול נופי הכרמל
למשפחת יריץ יש ארבע בקתות עץ מטופחות הפזורות על מדשאה רחבת ידיים בישוב בת שלמה. הבקתות מהוות מקום אידיאלי למשפחות או לכמה זוגות שרוצים לנפוש יחד. בבקתות יש מטבח מאובזר לחלוטין, חדר שינה, פינת אוכל וגלריה עם מזרנים. למרות שהבקתות נעימות מאוד, החצר רבת ההפתעות היא הפלוס הגדול של המקום. ערסלים ונדנדות פזורים בין העצים ומהם ניתן להשקיף אל נוף הרכסים הירוקים של הכרמל. על הנוף ניתן להשקיף גם מן הבריכה המשותפת לארבע היחידות או מבריכת העיסוי שממוקמת בתוך מבנה שחלקו פתוח וחלקו מוקף חלונות זכוכית. להשלמת הפינוק יש גם סאונה פינית.

צימריץ
מחיר: 750 לזוג ללילה בסופ"ש, 500 ש"ח ללילה באמצע שבוע. ארוחת בוקר בתשלום נוסף. המחירים משתנים בהתאם לעונה ויש לברר מראש.
כתובת: בת שלמה
טלפון: 050-5662535

צימריץ. מבקתות העץ המטופחות ניתן להשקיף על נוף רכס הכרמל הירוק

נומה עמק – לילה בעליית הגג
משפחת גולדויין מיקנעם המושבה מציעה שתי יחידות אירוח נאות בעליית הגג של ביתם הפרטי. היחידה הקטנה, שנקראת "החדר הכחול" על שם הצבע השולט בה, מכילה חדר שינה עם מיטה זוגית, מטבחון ופינת אוכל, והיא מתאימה לזוג. היחידה השנייה גדולה בהרבה – 60 מ"ר שמתחלקים לשני חדרי שינה, סלון ומטבחון, והיא אידיאלית למשפחה שמחפשת להפריד כוחות עם רדת הלילה. במסדרון לצד הסוויטה יש סאונה יבשה, לשימושם של כל האורחים.
נומה עמק
מחיר: לחדר הכחול – 475 שקל לזוג ללילה; לסוויטה המשפחתית – 650 שקל לזוג ללילה, תוספת של 100 שקל על כל ילד
כתובת: יקנעם המושבה
טלפון: 04-9894124, 050-7494737
אתר אינטרנט

מסעדות ברמות מנשה והסביבה

מורגן
ביקנעם נפתחו בשנים האחרונות כמה מסעדות מוצלחות במיוחד, כאלה ששווה לא רק לעצור בהן בדרך לצפון אלא גם להגיע במיוחד. אחת מהן היא מסעדת מורגן, שמגדירה את עצמה כמסעדה חקלאית. מה זה אומר? שצמוד למסעדה משק חקלאי והמטבח משתמש בעיקר בתוצרת המשק הטרייה, בין אם מדובר בירקות ופירות מגן הירק והחממה או בבשר טלה מהדיר הצמוד. על החממה והדיר ניתן להשקיף מחלונות המסעדה, מה שתורם לאווירה הפסטורלית אך עשוי להקשות על הרגישים שבסועדים ליהנות מבשר הטלה, אחרי שרואים את הטלאים החמודים שבחוץ. הכל – מהמנות הראשונות, דרך העיקריות ועד לקינוחים שכוללים גלידות תוצרת בית טעים טעים. העיצוב היפה, האווירה הנעימה והשירות המקצועי הופכים את המסעדה לכזו ששווה להגיע אליה מרחוק.

מורגן
כתובת: דרך העמק, יקנעם
טלפון: 04-9937101

ג'אפרו
במסגרת הפריחה הקולינרית שעוברת על יקנעם בשנים האחרונות, נפתחה גם מסעדת ג'פארו, עם עיצוב ותפריט שלא היו מביישים שום ביסטרו אופנתי במרכז תל אביב. המסעדה עברה כמה שינויים מאז שנפתחה, וכעת היא פתוחה בערבים וסופי שבוע לאירועים בלבד, אבל עדיין ניתן ליהנות בה מארוחות בוקר מפנקות ומארוחות צהריים מוצלחות. ארוחת הבוקר כוללת, בנוסף ללחמים/גבינות/ירקות/ביצים הסטנדרטיים, גם מנות חמות כמו הום פרייז, כרובית מטוגנת, מאפים ושקשוקה, וכן מגוון דגים שכוללים, בין היתר, סלמון בכבישה עצמית ונתחי פילה מושט בטמפורה. בצהריים אפשר ליהנות, בין היתר, מפטה כבד עוף בריבת בצל, ניוקי ברוטב רוקפור ורול סלמון לראשונות והמבורגר, שניצל הבית או סירליון סינטה לעיקריות.

ג'אפרו
כתובת: צומת יקנעם המושבה, בניין משולם לווינשטין, יקנעם
טלפון: 057-9442513

גלרינה. גלריה לאמנות ובית קפה

טנדוקה
בלב המושבה יקנעם שוכנת מסעדת טנדוקה, בחלל נעים ומואר, עם קמין בוער לימים הקרים וגינה רחבת ידיים ויפהפיה שמזמינה לשבת בה בימים יפים. בנוסף לעיצוב נעים ואווירה טובה, מסעדת טנדוקה מצטיינת באוכל משובח. ומה בתפריט? בשרים. פילה בקר, נתח אנטריקוט מיושן וסינטה עגל צלויה הם חלק ממה שלתפריט יש להציע לקרניבורים שביניכם. יש גם קבב טלה על קרם עגבניות מעושנות וקוסקוס וסקלופיני חזה עוף עם אננס צלוי ופולנטה פטריות וכרישה. הצמחונים ימצאו מבחר מצומצם של פסטות וסלטים, ויש גם מנת ילדים.

טנדוקה
כתובת: מרכז המושבה, יקנעם
טלפון: 04-9935495

גלרינה
במושבה הציורית בת שלמה תמצאו את גלרינה, שילוב של גלריה לאומנות ובית קפה. בגלריה, השוכנת בבית אבן ישן בן יותר ממאה שנה, מוצגות תערוכות מתחלפות עם עבודות אמנות של יוצרים בראשית דרכם לצד אמנים ותיקים ובעלי ניסיון. בגינה הפורחת שלצד הגלריה פועל בית קפה נעים שמגיש ארוחות קלות באווירה כפרית קסומה.

גלרינה
כתובת: בת שלמה המושבה
טלפון: 04-6399735
אתר אינטרנט

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.