תפריט עמוד

לילות בירושלים – החמישייה המנצחת

ירושלים כבר מזמן לא העיר המנומנמת שאולי זכרתם. בשנים האחרונות ירושלים הפכה למוקד של פעילויות, בילויים ואירועים, כאלה שמושכים גם את תושבי המרכז. מתוך שלל האירועים בירושלים, בחרנו את החמישייה המנצחת

זה שלא חסרים אירועים בירושלים, את זה כבר הבנתם מזמן, אבל בואו נחדד קצת יותר את העובדה שירושלים מציעה גם חיי לילה מגוונים. ואנחנו לא מדברים רק על ברים, מסעדות ובתי קולנוע אלא על מקומות בילוי מיוחדים שיש בהם התרחשויות מעניינות. בחרנו להציג בפניכם חמישייה מנצחת. קבלו.

הופעות ג'אז בצוללת הצהובה בימי רביעי

מועדון הצוללת הצהובה הממוקם בלב אזור התעשייה תלפיות, הוא מוסד מרכזי וייחודי ביותר בנוף המוסיקה הישראלית. במהלך השבוע אפשר ליהנות כאן מהופעות חיות של מיטב האמנים בארץ, בדגש על חדשים ומסקרנים אך בלי לוותר גם על הוותיקים והמוכרים. אלא שבכל יום רביעי יש התרחשות מיוחדת במינה בצוללת הצהובה – השתלטות רבתי של ליין הג'אז הכי מגניב בעיר על ידי להקות והרכבים מיוחדים עם הג'אזיסטים הכי נחשקים בסצנה. כל הכיף הזה מתקיים באווירה המחבקת של הצוללת, שמציעה גם מרפסת מקסימה, בר משקאות מובחר, פיצות מהממות ומלא הפתעות.

מופע אור קולי לילי מתחלף במגדל דוד

טוב, מי שעדיין לא חווה את המופע הזה – חייב! מה שעושה את המופע הזה למיוחד ואטרקטיבי כל כך הוא התמהיל של טכנולוגיה וירטואוזית שמוצגת על חומות המצודה היפהפייה, הצלילים שמציפים את המתחם המופלא, וסיפור החיים המרתק של דוד המלך שמסופר מנקודת מבט עכשווית ומועבר בצורה חווייתית לקהל המשתאה. המופע האור קולי מתחלף מדי פעם (כדי שתהיה לכם סיבה טובה לחזור) אבל תמיד הוא מזמן הרמוניה חושית מושלמת. ואם לא די בכל זה, הרי שלפני המופע תוכלו ליהנות גם מסיור וירטואלי מענג בין יצירותיהם של אמנים דגולים כדוגמת שאגאל, מאטיס מיכלאנג'לו  ועוד.

יצירות פרינג' בבית מזי"א

בית מזי"א המשופץ והיפהפה הוא מקום משכנם של תיאטרון האינקובטור ותיאטרון הפסיק. בשנים האחרונות יש לו נוכחות מרשימה בבמה הארצית. במקום פועל מרכז הפרינג' הירושלמי, וכאן ניתן ליהנות מיצירות פרינג' ייחודיות של מיטב היוצרים בז'אנר. האמת היא שבזכות בית מזי"א, הפרינג' גלש מהשוליים אל המרכז, והאוהדים מצביעים ברגליים.

תרבות ואלכוהול תוצרת בית במזקקה

יש מועדון ויש את המזקקה – בית רב תחומי לאמנות ירושלים ובמה ליצירה מקורית. הכל ייחודי כאן: המראה, ליין אפ ההופעות המשובץ בז'אנרים שונים, וכל חוויית הבילוי האחרת. בתוכנייה של המזקקה אין ולו משבצת אחת, הכל מלא במופעי מוסיקת רוק אלטרנטיבית, היפ הופ ומוסיקה אלקטרונית. למזקקה יש אפילו אלכוהול ייחודי מתוצרת ביתית.

סיורי לילה מכל הסוגים בכל רחבי העיר

אי אפשר להשלים כתבה על בילויים ליליים בירושלים מבלי להעניק כמה שורות כבוד לסיורי הלילה הייחודיים בבירה המושלמת שלנו.  סיור לילי בעיר העתיקה בין האתרים הקדושים או סיור ברים ומסעדות במתחם התחנה הראשונה? ואולי סיור לילי בשוק מחנה יהודה שמשנה את פניו לעת ערב והופך להיות משהו אחר לגמרי מהשוק המוכר לנו? או סיור רומנטי במשכנות שאננים כולל תצפית מרהיבה על העיר העתיקה? נשאיר לכם את ההתלבטות, ואין לנו ספק שתיהנו מכל בחירה שתעשו.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.