תפריט עמוד

ישראייר הודיעה כי תטוס לבחריין

לאחר שהודיעה על פתיחת קו טיסות לאיחוד האמירויות בתחילת דצמבר, ישראייר הכריזה כי תפעיל טיסות גם לבחריין. מתי יתחילו הטיסות למדינת המפרץ המסקרנת וכמה יעלה כרטיס טיסה? כל הפרטים כאן

בעקבות אישור הסכמי התעופה בין ישראל לבחריין, ישראייר הודיעה כי תחל להפעיל טיסות ישירות למנאמה, בירת בחריין מה-31 בינואר 2021. בשלב הראשון מתוכננות שתי טיסות שבועיות ומחיר כרטיס טיסה יהיה החל מ-249 דולר.

נכון לכתיבת שורות אלו, בחריין מוגדרת מדינה אדומה, כך שהשבים ממנה צריכים להיכנס לבידוד של 14 ימים. מישראייר מעדכנים שאם עד מועד הטיסה היא לא תהפוך לירוקה, החברה תחזיר את כספם של הנוסעים שירצו לבטל את הנסיעה בתוך 48 שעות.

בכל שנה פוקדים את בחריין כחמישה מיליון תיירים ובירתה, מנאמה, היא עיר מודרנית עם גורדי שחקים מרשימים, מלונות חדישים וקניונים מפוארים, וכן שוק מסורתי גדול. במרחק לא גדול מהעיר נמצא מסלול מרוצי מכוניות שבו נערכים מרוצי פורמולה 1. לצד מנעמי החיים המודרניים, בחריין מציעה היסטוריה עשירה, מוזיאונים מעניינים וסיורים בעקבות תעשיית הפנינים הייחודית, שקיימת במדינה מזה אלפי שנים.

הטיסות לבחריין יחלו כחודש לאחר פתיחת הקו הישיר של ישראייר לאיחוד האמירויות, ב-2 בדצמבר 2020. כרטיס טיסה לדובאי יעלה החל מ-280 דולר ואילו חבילה הכוללת טיסה ושלושה לילות במלון חמישה כוכבים מפואר תעלה בסביבות 499 דולר לאדם. הכניסה לדובאי מותנת בהצגת בדיקת קורונה שלילית.

• על האתרים המרתקים של בחריין בכתבה הבאה >>

• למידע על טיולים ותיירות באיחוד האמירויות לחצו כאן >>

בתמונה הפותחת: בירת בחריין מנאמה | צילום: DEEPAK SUDHAKARAN / Shutterstock.com
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.