תפריט עמוד

טיסת הבכורה של סצ'ואן איירליינס נחתה בנתב"ג

מטוס ראשון של סצ'ואן איירליינס נחת בנתב"ג ובישר את פתיחתו של קו טיסות חדש בין ישראל לסין. חברת התעופה הסינית, שנמל הבית שלה נמצא בצ'נגדו, בירת חבל סצ'ואן בדרום סין, תפעיל שתי טיסות שבועיות לישראל, ותאפשר לנוסעים הרוצים להמשיך ליעדים כמו בייג'ינג או שנחאי לעשות זאת ללא תוספת תשלום

סצ'ואן איירליינס, חברת התעופה הסינית, החלה בהפעלת קו תל אביב – צ'נגדו. בטיסת הבכורה הגיעה לישראל משלחת של בכירי החברה, בראשות לי גואנג, מנכ"ל סצ'ואן איירליינס, וכן יותר מ-200 תיירים ואנשי עסקים מסין. בנמל התעופה בן גוריון קיבלו את פני הבאים שר התיירות יריב לוין גדעון טהלר, הבעלים של טל תעופה, הנציגה הרשמית של סצ'ואן איירליינס בישראל.

הטיסות של סצ'ואן איירליינס יצאו מישראל פעמיים בשבוע, בימי ראשון ורביעי. משך הטיסה לצ'נגדו, בירת חבל סצו'אן שבדרום סין, ייארכו בסך הכל שמונה שעות ו-20 דקות – זהו זמן הטיסה הקצר ביותר בין ישראל לסין. הטיסות יופעלו במטוסים רחבי גוף מדגם איירבס 330A ובהמשך במטוס A350 החדיש אשר התווסף לאחרונה התווסף לצי המטוסים של החברה. הנוסעים מישראל ייהנו מטיסת המשך ללא תוספת תשלום לבייג'ינג, שנחאי, גואנגז'ו ויעדים נוספים בסין. מצ'נגדו, נמל הבית של סצ'ואן איירליינס, יש טיסות ליעדים מרכזיים באסיה ובאוסטרליה.

העיר צ'נגדו מצטיינת באווירה צעירה, חיי לילה תוססים ואוכל משובח ומציעה אפשרויות טיול רבות ומגוונות בחבל סצ'ואן היפהפה ובדרומה של סין. תשתית התיירות בעיר מפותחת ויש בה מלונות של חמישה וארבעה כוכבים לצד אכסניות זולות לתרמילאים. אחת האטרקציות המפרסמות ביותר בצ'נגדו היא מרכז הרבייה והמחקר של דובי הפנדה.

האטרקציה המפורסמת של צ'נגדו - המרכז לחקר הפנדות

האטרקציה המפורסמת של צ'נגדו – המרכז לחקר הפנדות | צילום: שאטרסטוק

לי גואנג מנכ"ל סצ'ואן איירליינס אמר עם הנחיתה של טיסת הבכורה בנתב"ג: " אנו נרגשים לחנוך קו טיסה ישיר מתל אביב. מאז שנפתחו ההזמנות אצל סוכני הנסיעות הישראלים לטיסות שלנו, אנו רואים התעניינות גוברת מהקהל הישראלי, זאת כי לראשונה ניתן להגיע ליעדים בסין בצורה מהירה, ללא טיסות עיקוף דרך בייג'ינג. בנוסף, הנוסעים הישראלים ייהנו מעתה מלוח זמנים אידאלי, מחירים אטרקטיביים ביותר לסין ולמזרח הרחוק, עם שירות מלא ובמטוסים חדשים".

חונכים את הקו החדש (מימין לשמאל): מנכ"ל סצ'ואן איירליינס לי גואנג, שר התיירות יריב לוין, שגריר סין בישראל ג׳אן יונג-סין ומנכ"ל טל תעופה גדעון טהלר

חונכים את הקו החדש (מימין לשמאל): מנכ"ל סצ'ואן איירליינס לי גואנג, שר התיירות יריב לוין, שגריר סין בישראל ג'אן יונג-סין ומנכ"ל טל תעופה גדעון טהלר

לרגל השקת הקו, החברה הודיעה על מחירים מיוחדים: כרטיס טיסה במחלקת תיירים יעלה החל מ-599 דולר, כולל מיסים, ובמחלקת עסקים כרטיס יעלה החל מ-1,404 דולר. המחירים כוללים מיסים, ארוחה חמה, מערכת בידור אישית, מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג במחלקת תיירות ושתי מזוודות במשקל 32 ק"ג במחלקת עסקים. כאמור, ניתן יהיה להזמין טיסת המשך מצ'נגדו ליעדים מרכזיים בסין ללא תוספת תשלום.

"הקו החדש יתן מענה לדרישה ההולכת וגוברת הן מצד אנשי עסקים והן מצד המטיילים לסין והמזרח הרחוק ולהידוק הקשר בין המדינות", אמר גדעון טהלר מנכ"ל טל תעופה. הוא הוסיף כי בחברה צופים שחנוכת הקו החדש תעלה באופן משמעותי את כמות התיירים שיגיעו מאסיה לישראל וכן את כמות המטיילים הישראלים בסין ובמזרח בכלל.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.