תפריט עמוד

טיולי קרוואנים בישראל

תחושת החופש, הספונטניות, התנאים הנוחים והקרבה לטבע - כל אלה הם חלק ממה שמקנה הטיול בקרווואן, שמשלב את יתרונות הקמפינג יחד עם נוחות ברמת בית מלון. הנה כל הסיבות לצאת לחופשה בקרוואן, עם המלצות לחניוני קרוואנים מומלצים בישראל

טיול בקרוואן מצטייר עבור רבים מאיתנו כפנטזיית החופשה האולטימטיבית: לא צריך לדאוג להזמין מלון, להתעסק עם נסיעות או לארוז מזוודות – הבית נוסע אתכם לטיול ויש בו את כל מה שצריך, ואף יותר מזה. טיול בקרוואן מאפשר ליהנות מכל העולמות: מצד אחד, קרבה מקסימלית לטבע, כולל האפשרות לישון ממש על חוף הים או על גדת נחל. מצד שני, רמת נוחות שלא אפשרית בקמפינג, עם לינה במיטות נוחות, מטבח מאובזר ומקלחת ושירותים צמודים. עם כל היתרונות האלה, זה לא מפתיע שבארצות רבות קרוואן נגרר הוא דרך פופולרית מאוד לטיול. והבשורה המשמחת היא שגם בארץ אפשר לטייל בקרוואן, בין אם אתם רוצים לצאת למסע לאורכה של ישראל או פשוט לבלות כמה ימים ליד הים.

עוד טיולים בישראל

לטייל בסטייל

אם קרוואן נתפס בעיניכם כמקום לינה בסיסי, כדאי שתחשבו שוב. עולם הקרוואנים התפתח מאוד בשנים האחרונות, והמרחב הפנימי הפך להיות מעוצב בסטייל, מאובזר בקפידה ומתוכנן בצורה חכמה ופונקציונלית, כך שאין שום סיבה להרגיש שמתפשרים על התנאים. הקרוואנים מגיעים במגוון עיצובים ורמות אבזור, כשההיצע כולל קרוואנים יוקרתיים, עם הרבה תשומת לב לפרטים הקטנים. יש בהם מיזוג אוויר וחימום, מטבח הכולל תנור, כיור ומיקרוגל, שירותים ומקלחת עם מים חמים, מיטה זוגית ומיטות קומתיים לילדים. יש בהם גם מערכת מולטימדיה, למקרה שהילדים ישתעממו מהנופים שנשקפים מהחלונות הרבים (אל תרגישו רע, ילדים ונופים הרבה פעמים לא הולכים ביחד…). בקיצור, אתם מטיילים בדרכים בדירת פאר על גלגלים.

הקרוואן הוא מעין דירת פאר על גלגלים

הקרוואן הוא מעין דירת פאר על גלגלים | הצילום באדיבות קינן קמפינג

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את יתרונות הקרוואן ואף בוחרים לרכוש אחד כזה. זוהי דרך נהדרת לצאת לחופשה בארץ, לחרוש אותה לאורכה ולרוחבה, ולדעת שגם בחגים הכי עמוסים תמיד יהיה לכם מקום לינה איכותי, גם אם תחליטו לצאת לטיול בספונטניות של הרגע האחרון. הטיול בקרוואן תורם גם לגיבוש המשפחתי ומאפשר לכולם, הורים וילדים, ליהנות מהאינטימיות המשפחתית.

סביב הקרוואנים התפתחה תרבות שלמה, כשקבוצות של חברים או כמה משפחות יוצאות לטייל בטבע ביחד. בחניוני הקרוואנים אפשר לפגוש חברים חדשים, לבשל יחד, לשחק ולספוג את האווירה. ברחבי הארץ יש כיום עשרות חניונים המתאימים לקרוואנים, והמספר רק הולך וגדל. חלק מהחניונים בסיסיים, אחרים מציעים חיבור לחשמל, מים וביוב, ובחלקם יש שדרוגים ופינוקים נוספים.

הקרוואן מאפשר לטייל הכי קרוב לטבע, בתנאים נוחים ובראש שקט

הקרוואן מאפשר לטייל הכי קרוב לטבע, בתנאים נוחים ובראש שקט | הצילום באדיבות קינן קמפינג

איפה לטייל?

הגליל העליון

הגליל העליון, האזור הירוק ושופע המים ביותר בישראל, מציע אינספור אפשרויות טיול בין שמורות טבע, כמו שמורת טבע תל דן או שמורת טבע נחל שניר, רפטינג ושייט קיאקים בירדן, צפייה בציפורים נודדות באגמון החולה ועוד.

חניונים מומלצים באזור:

קרוואן על הנחל

חניון קרוואן על הנחל ממוקם במיקום אידאלי במושב שאר ישוב, במרחק הליכה קצרצרה מנחל חרמון (הבניאס). האורחים יכולים לקבל מפתח לשער שיוביל אותם לפינה שקטה ומבודדת על גדת הנחל. מתחם הקרוואנים נעים ומזמין, וכולל, בנוסף לחיבור לחשמל ולמים, חניה מקורה לכל קרוואן, שבה יש גם עמדת שטיפת כלים, שולחן אוכל ועמדת מנגל. במתחם יש מדשאות רחבות, עצים מצלים, ערסלים ומשחקים לילדים.

חוות מייסטר

חוות מייסטר ממוקמת סמוך לצומת מחניים וראש פינה, והיא מציעה מגוון אפשרויות לינה, כולל חניון קרוואנים בוטיקי. במקום יש חיבור למערכת חשמל ומים, לצד הרבה אטרקציות שהופכות את השהות כאן נעימה במיוחד למשפחות – בריכה, משק חי שבו ניתן להאכיל את החיות, פינות מנגל, קטיף עצמי בעונה ופינות זולה והירגעות.

נחל שניר. הגליל העליון שופע המים הוא אזור נהדר לטיול קרוואנים

נחל שניר. הגליל העליון שופע המים הוא אזור נהדר לטיול קרוואנים | צילומים: שאטרסטוק

סובב כנרת

אזור הכנרת אידיאלי לטיול בקרוואן, ממש כשם שהוא מושלם לקמפינג. כאן תוכלו לבלות ימים ארוכים לצד המים וגם לצאת לטיולים רטובים במג'רסה ובפארק הירדן, לבקר באתרים היסטוריים וליהנות מתצפיות יפות על הכנרת, למשל ממצוק הארבל או ממצפה אופיר.

חניון מומלץ באזור:

חוף גופרה
חניון הקרוואנים בחוף גופרה הוא אחד מהמוצלחים על שפת הכנרת. לרשות הקרוואנים יש חיבור לחשמל, למים ולמערכת הביוב. החוף עצמו נקי, מסודר ושקט (אסור להפעיל פה מערכות הגברה), ויש בו מקלחות ושירותים, אזורים מוצלים, שולחנות פיקניק, פינת משחקים לילדים, טיילת ומינימרקט.

חופי הכנרת הם מקום אידאלי לחופשה בקרוואן

חופי הכנרת הם מקום אידאלי לחופשה בקרוואן

הגליל המערבי

הגליל המערבי הוא אחד מאזורי הטיול המגוונים בארץ. יש בו חופים יפהפיים, נחלים, מבצרים צלבניים המשקיפים על הנוף, דוגמת מבצר המונפור ומבצר יחיעם, ואתרי טיול ייחודיים, דוגמת מערת קשת וראש הנקרה.

חניון מומלץ באזור:

חוף בצת

חוף בצת, אחד החופים היפים בארץ, מאפשר לישון ממש על קו המים וליהנות מתנאים נוחים במיוחד. לכל קרוואן חניה פרטית עם חיבור למים וחשמל, נקודה למים אפורים, רשת צל, דשא סינתטי ועמדה לשטיפת כלים, במרבית העמדות יש ערסלים ופינות ישיבה.

ראש הנקרה, אחד מאתרי הטבע הייחודיים בגליל המערבי

ראש הנקרה, אחד מאתרי הטבע הייחודיים בגליל המערבי

הנגב הצפוני

הנגב הצפוני הוא מאזורי הטיול המפתיעים בישראל. למרות השם, זהו אזור ירוק מאוד, עם יערות נטועים מהגדולים בארץ, פריחה עונתית נהדרת (בחורף האזור נצבע באדום עם מרבדי כלניות מרהיבים), אתרי עתיקות ואפילו אתרי מים.

חניון פארק אשכול

חניון הלילה בפארק אשכול (גן לאומי הבשור) ממוקם באחת מפינות החמד היפות בנגב הצפוני, עם מעיין שופע, בריכות שכשוך, אתר עתיקות ושפע של צל. החניון גדול ומרווח במיוחד, ואורחיו נהנים מחיבור למים ולחשמל, תאורה מלאה, ספסלים ושולחנות, פינות מנגל, תאי טעינה לסלולרי ומזנון.

לינה בקרוואן תאפשר לכם להתעורר בבוקר מול הנופים הבראשיתיים של פארק תמנע

לינה בקרוואן תאפשר לכם להתעורר בבוקר מול הנופים הבראשיתיים של פארק תמנע

הנגב והערבה

המרחבים העצומים והנופים הבראשיתיים הם חלק מסוד הקסם של החלק הדרומי של הנגב, והנסיעה בקרוואן מספקת תחושה של "רואד טריפ" אמיתי. תוכלו ליהנות מנופי המכתשים ומקניונים מדבריים ובסופה של הנסיעה – מהחופים ואתרי הצלילה של אילת.

חניון פארק תמנע

פארק תמנע מציע נופים מדבריים עוצרי נשימה עם תצורות גאולוגיות ייחודיות של עמודי אבן וקשתות, לצד ציורי סלע קדומים, אתרי עתיקות ואגם מלאכותי. הזריחות כאן הן מהיפות בארץ וזו בהחלט אחת הסיבות לבלות כאן את הלילה. הקמפינג של פארק תמנע מציע תנאים בסיסיים למדי, אבל יש חיבור למים וחשמל.

____

כתבה שיווקית, הכתבה באדיבות קינן קמפינג

טיולים בישראל – המדריך המלא

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מישראל

טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים
טעם מקומי – חופשה קולינרית בהרי ירושלים

החופשה הקולינרית "טעם מקומי" מתקיימת בסוף השבוע האחרון של כל חודש (ימי רביעי וחמישי). היא מתחילה בארוחת שף מופלאה בערב רביעי, ששמה על הבמה חומרי גלם של היצרנים המקומיים, בכל ארוחה במה ליצרן אחר, ולמחרת ממשיכה בבראנץ' עשיר ...

חוזרים לאילת: להירגע מול הים
חוזרים לאילת: להירגע מול הים

אחרי שאירחה מפונים בכמות הזהה למספר תושביה, אילת מנסה לחזור לשגרה ומייחלת לשובם של הנופשים. עם מיזם תיירותי חדש, שנקרא לוקאלס, ומקומות מושלמים להירגע, לאכול טוב ולמלא מצברים, העיר הדרומית היא המקום הנכון בימים אלו

מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון
מבוא לנדודים 64: הגברת של הטאבון

רונן רז חונה על הכרמל הגשום והסוער, ומרגיש בבית. הוא מזדהה עם הקדמונים הפרהיסטוריים שאהבו לחיות בהר ובחוף הכרמל, אשר להם שפע מכל טוב - אדמה פוריה וגשם רב שהניבו צמחי מאכל, פירות ופטריות, יערות שהזינו את האש, ...