תפריט עמוד

חברת התעופה שתטוס הקיץ ל-23 יעדים באירופה

בעקבות פתיחת אירופה לישראלים חברת התעופה וויזאייר הודיעה על הפעלת קו טיסות חדש בין ישראל לעיר בארי שבדרום איטליה, וזאת בנוסף לפרסום רשימת הקווים מישראל בקיץ הקרוב, עם לא פחות מ-23 יעדים ב-11 מדינות

חברת התעופה Wizz Air פרסמה את רשימת הקווים המלאה שתפעיל מישראל במהלך הקיץ הקרוב. הרשימה כוללת 23 יעדים ב-11 במדינות שונות. בין הקווים ניתן למצוא יעדי קיץ פופולריים כמו יוון וקפריסין, יעדי טיולים במזרח אירופה כמו פולין, הונגריה ורומניה, יעדים באירופה הקלאסית כמו אנגליה, איטליה ואוסטריה ועוד. בנוסף, וויזאייר מפעילה את הקו החדש בין ישראל לאבו דאבי שבאיחוד האמירויות.

בעקבות ההודעה על פתיחת אירופה לישראלים, החברה הודיעה על השקת קו נוסף לאיטליה, אל העיר בארי השוכנת בדרום איטליה, בצדו המזרחי של המגף. הקו החדש יחל לפעול ב-3 ביולי 2021 ויכלול שתי טיסות שבועיות. זהו הקו השני של וויזאייר מישראל לאיטליה, בנוסף למילאנו. כרטיסים יעלו החל מ-139 שקלים.

בלוח טיסות הקיץ של וויזאייר מופיעות, בין השאר טיסות בין ישראל ללונדון (חמש טיסות בשבוע), וינה (חמש טיסות בשבוע), יוון (טיסות לרודוס, סנטוריני, כרתים, קורפו, מיקונוס וזקינתוס, בתדירות של טיסה עד שלוש טיסות בשבוע), לרנקה (שלוש טיסות בשבוע), ליטא (שתי טיסות בשבוע) וכן טיסות לאיטליה, פולין, הונגריה, רומניה ואבו דאבי. פרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz, ניתן להוסיף לכרטיס את שירות Wizz Flex, המאפשר לשנות את היעד ואת תאריך הטיסה מכל סיבה שהיא.

בתמונה הפותחת: העיר בארי בדרום איטליה, צילום שאטרסטוק
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.