תפריט עמוד
בוקר:
ארמון שונברון הוא הבחירה הטבעית, גם אם מגיעים לווינה רק ליום אחד לא כדאי להחמיץ אותו. הארמון נבנה במאה ה-18 כמשכן הקיץ של בית הבסבורג והוא מרשים מאוד גם 300 שנים לאחר מכן. הוא מוכרז כנכס תרבות עולמי של אונסק"ו וביום יפה הגנים שלו מספקים חוויה נהדרת.

ארוחת צהריים:
השילוב הכי מוצלח של אוכל וינאי מסורתי בסביבה מעניינת מוצע כיום במסעדה החדשה במוזיאון לאמנות שימושית MAK. במסעדת אוסטרייכר מגישים קלאסיקה וינאית כגולש, שניצל וכיסוני מוצרט (עם מילוי נוגט ומרציפן). השף הוא הלמוט אוסטרייכר והמחירים סבירים. המאפיין הבולט ביותר הוא מנורה ענקית שמעוצבת כבקבוק יין.
הכתובת: O"sterreicher im MAK, 1010 Vienna, Stubenring 5.

אחר הצהריים:
רובע המוזיאונים. אחד מעשרת מתחמי המוזיאונים הגדולים בעולם. יש כאן מגוון עצום שיכול לרתק כל אחד. בחורף נעשה בחצר המוזיאונים שימוש נעים: נבנים בהם מין איגלו גדולים שמשמשים כברים ומגישים בהם יין וסיידר חם.

קפה ושוקולד: גם בביקור בן יום אחד אסור לוותר על מלך השוקולד (Wiener Schokoladeko"nig). וולפגאנג לשאנץ זכה בתואר הזה בזכות. הוא מביא את השוקולד לאמנות עילאית. הכתובת: Freisingergasse 1.

ערב:
Onyx bar במלון החדש בעיר Hotel Do & Co. המלון שנפתח במאי 2006 בכיכר המרכזית סנט סטפן נחשב ללהיט החדש בעיר וכולל גם מסעדת גורמה.
הכתובת: Stephansplatz 12.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.