תפריט עמוד

הישרדות במלון פאר בקליפורניה

המיתון במלונות קליפורניה מזרז את העלאתם של פתרונות מקוריים ויצירתיים. אתר נופש יוקרתי מאפשר לאורחיו לקצץ בשירותים שהם מקבלים. התוצאה - גרסת הישרדות ב-19 דולר.

האם התעוררו אצלכם פעם חילוקי דעות משפחתיים לגבי אופיה של החופשה – כמה מבני המשפחה רצו לצאת לקמפינג קשוח בשקי שינה בעוד שהאחרים העדיפו דווקא בריכה וספא במלון מפואר. זה קורה במשפחות הכי טובות.
הנהלת מלון "ראנצ'ו ברנרדו" בדרום קליפורניה הגתה פתרון הפוך לזה של רוב המלונות. אתרי הנופש שמתמודדים עם מצוקת המיתון מוסיפים בדרך כלל שירותים, ארוחות, טיולים ופינוקים במחיר החבילה שלהם. בראנצ'ו ברנרדו מציעים בדיוק את ההיפך. מחיבלת הנופש הרגילה שלהם שעולה 219 דולר ללילה הם מציעים סדרה של קיצוצים: אפשר להוציא מן החדר את הטלוויזיה, את המגבות, השמיכות, הסדינים, ואם כבר אז אפשר להוציא גם את המיטות, השולחן, הכסאות, השטיח, נייר הטואלט, הנורות  וכל אביזר אחר. החבילה הנקייה והבסיסית ביותר שכוללת חדר עירום לחלוטין, ארבעה קירות באתר הנופש, עם נורה אחת שדולקת מטעמי בטיחות בחדר האמבטיה, אבל כוללת כמובן שימוש במתקנים, כמו הבריכה, הספא, מגרש הגולף וחדרי המשחקים, עולה רק 19 דולר. הרעיון המעט מטורף הזה זוכה עכשיו להצלחה לא קטנה.
הנופשים שרכשו חבילה כזו מגיעים עם מזרונים, שקי שינה, מגבות וכל מה שהם זקוקים לו במהלך הנופש. המחיר המינימלי מאפשר להם לחוות חופשה באתר נופש יוקרתי, גם אם החדר, בו לדבריהם הם שוהים רק את המינימום ההכרחי, אינו נראה מפנק במיוחד.
אחדים מהם אפילו העידו שילדי המשפחה מאוהבים בגרסה הזו – כך הם יכולים לטעון שיצאו לחופשת קמפינג קשוחה בעוד שהורים טובלים בג'אקוזי של אתר הספא.
יש כמובן גם כמה דרגות ביניים. אם החלטתם שאתם בכל זאת רוצים לישון על מיטה תשלמו 39 דולר. אם החלטתם להוסיף לחבילה המפנקת הזו גם נייר טואלט ומגבת תשלמו 59 דולר.
נתונים מראים שהזמנת חופשות בקליפורניה צנחה ביותר מ-20 אחוזים. מלונות רבים מתקשים להתמודד עם משבר אבל באנצ'ו ברנרדו מדווחים דווקא על הזמנות ערות. יתר מ-240 חדרים בגרסת הישרדות הבסיסית ביותר הוזמנו עד כה.
אתר האינטרנט של המלון: http://www.ranchobernardoinn.com/

קליפורניה – העמוד הראשי>>

לאן נעלמו הכוכבים?

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.