תפריט עמוד

האיים הקסומים של טאייוואן

אנשים רבים כשחושבים על טאיוואן, חושבים על אי יפה בלב אסיה, אך למעשה מדובר בארכיפלג מרובה עם יותר מ-100 איים! בעוד שרוב אלה אינם מיושבים, הרבה מהם מומלצים מאוד לביקור, ובכל אחד מהם תוכלו למצוא טבע ייחודי, פעילויות מהנות, היסטוריה מעניינת ומאכלים מקומיים טעימים (תוכן שיווקי)

טאיפיי, ה-25 ביולי, 2021 – אנשים רבים כשחושבים על טאיוואן, חושבים על אי יפה בלב אסיה, אך למעשה מדובר בארכיפלג מרובה עם יותר מ-100 איים! בעוד שרוב אלה אינם מיושבים, הרבה מהם מומלצים מאוד לביקור, ובכל אחד מהם תוכלו למצוא טבע ייחודי, פעילויות מהנות, היסטוריה מעניינת ומאכלים מקומיים טעימים.

איי פנגהו

איי פנגהו הם אוסף של איים קטנים ממערב לאי הראשי של טאיוואן ומתואר על ידי המקומיים כ"פנינים הפזורות על ים הטורקיז". מלאים בכפרים, מקדשים, מגדלורים, חוות וחורבות מבצרים, איים אלה מוגנים מפני רוחות חורפיות על ידי חומות אלמוגים נמוכות. שלושת האיים העיקריים של פנגהו מחוברים באמצעות גשרים, המהווים מסלול נהדר להליכה, ריצה או אופניים. בין אם מתחשק לכם ספורט ימי, שיזוף או שחייה במים הצלולים, בפנגהו יש שפע של חופים מהממים. חוף שאנשוי הוא בין החופים הפופולריים לשחייה בפנגהו, ואילו בחוף איימן תוכלו ליהנות אופנועי ים ושייט בננות. בנוסף, תוכלו להצטרף לאחד מסיורי השייט באיים המרוחקים היפים, כמו גם לטיולי דייג דיונונים בלילה. בעודכם נהנים מכל הפעילויות הללו, אנו מציעים לנסות את המשקה "קרח קקטוס" העשוי מפרי סגול-אדום-מתוק ומהאוזן העסיסית של קקטוס אופונטיה אשר מהווה את במשקה הייחודי של פנגהו. אחד מהמראות היוצאות דופן בפנגהו הוא עץ הבניאן בן 200 שנה מול מקדש בואן, שהצמיח המון שורשים לאורך השנים ויצרו חופה מסיבית מעל החצר המשתרעת על פני 660 מ"ר!

האי הירוק

האי הירוק הינו אי וולקני השוכן ממזרח לעיר טאידונג שבאי המרכזי של טאיוואן וניתן להגיע אליו באמצעות מעבורת או מטוס. האי מושך מבקרים רבים בזכות יופיו הטבעי. עם כביש טבעתי מרכזי אחד, אנשים רבים המגיעים לאי מעדיפים לשכור אופניים או קטנוע כדי להקיף את האי ולצפות בנופים היפים שהוא מציע. ישנם מספר מסלולי הליכה באי, כולל מסלול אל מערת גואנין, בה יש נתיב מים תת קרקעי, ומקדש דתי המוקדש לגואנין, אלת הרחמים. בנוסף, אנו מציעים לבקר בפארק הזיכרון לטרור הלבן, אשר נפתח להנצחת אלה שנלחמו למען חירות טאיוואן וזכויות אדם ומומלץ לביקור כדי להבין טוב יותר את דרכה של טאיוואן לדמוקרטיה. אחת האטרקציות המפורסמות ביותר באי הירוק היא המעיין החם צ׳אורי, אחד מהמעיינות החמים המלוחים בעולם. המתרחצים יכולים ליהנות מנוף מדהים של האוקיאנוס השקט. מתחת למים, השוניות הצבעוניות מושכות אליהן שנורקלרים וצוללנים רבים. ואל תשכחו בעודכם מבקרים באי לנסות את ממתק הבוטנים הטעים שמיוצר על ידי המקומיים.

קרדיט: unterwegs/Shuterstock.com

קרדיט: unterwegs/Shuterstock.com

אי הסחלבים (Lanyu)

אי הסחלבים הוא אי וולקני נופי להפליא, הממוקם ממזרח לקצה הדרומי של טאיוואן, מרחק של כשעתיים בסירה מהאי המרכזי של טאיוואן. פנים ההר הגבוה של האי עטוי ביערות גשם עשירים. על מנת ליהנות מכל הטוב של האי, מומלץ לשכור אופניים או קטנוע ולבקר בששת הכפרים של האי, שם תתקלו בדירות אבן ועץ חצי תת-קרקעיות בסגנון ישן, המוגנות היטב מפני חום וסופות טייפון. בנוסף, מומלץ לבקר במגדלור Lanyu היושב על גבי הר ומציע נופים נהדרים של האוקיינוס, ומהווה מקום מושלם לצפייה בשקיעה. על גבי חופי האיי ​​תוכלו לראות את סירות הקאנו המסורתיות המפורסמות שהינן עבודת יד של שבט הטאו האבוריג'יני, ואם תגיעו בתקופה הנכונה תהיו עדים לפסטיבלים מסורתיים שבהם אנשי השבט מתלבשים בלבוש המסורתי שלהם ועוסקים בדיג ופעילויות אחרות. תיירים רבים מגיעים לאי גם לשנורקלינג וצלילה ולסיורי שייט בהם תוכלו לחזות בדאוניים, דגים מעופפים המהווים מקור מזון בסיסי לתושבי האי. אחד מהמאכלים המפורסמים באי הוא אורז מטוגן עם חתיכות דגים מעופפים מיובשים, ומהווה ארוחה טעימה הייחודית לאי.

קרדיט: WhitefoxChen/Shutterstock.com

קרדיט: WhitefoxChen/Shutterstock.com

ישנם עוד איים רבים שכדאי לבקר בהם מלבד האיים לעיל, שבוודאי רבים מדי כדי להספיק בטיול אחד לטאיוואן. הגבולות אמנם סגורים כעת בגלל מגפת הקורונה, אולם משרד התיירות הטאיוואני מקווה שהם יפתחו מחדש למטיילים ישראלים מחוסנים בקרוב.

על משרד התיירות הטאיוואני

משרד התיירות הטאיוואני (TTB) הוא המשרד הממשלתי הרשמי של טאיוואן (R.O.C) המופקד על מדיניות התכנון, הפיתוח והשיווק של תיירות הפנים והחוץ של טאיוואן. השוק הישראלי מנוהל על-ידי הסניף הסינגפורי של משרד התיירות הטאיוואני. הסלוגנים המלווים את שיווק טאיוואן הם "זה הזמן לטאיוואן" ו-"הלב של אסיה", כשהדוב הלאומי של טאיוואן מהווה את הסמל הראשי.

###

למידע נוסף על טאיוואן, אנא בקרו אותנו באתר הרשמי: https://eng.taiwan.net.tw או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com/Taiwan.org.il

 

פסטיבל הפנסים באיי מאטסו

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות מטייוואן

פסטיבל פנסי השמיים במחוז פינגשי, טאיוואן
פסטיבל פנסי השמיים במחוז פינגשי, טאיוואן

אחד מהמנהגים המפורסמים ביותר בטאיוואן הינו להפריח פנסים אל השמים, ואיתם תקוות ואיחולים אשר כותבים עליהם. אחד מהמקומות המפורסמים לקיים את המנהיג הוא בפסטיבל פנסי השמיים (Lanterns Festival) אשר מתקיים מידי שנה במחוז פינגשי

טייוואן – גן עדן לאוהבי אופניים
טייוואן – גן עדן לאוהבי אופניים

אחת הדרכים המיוחדות והמהנות ביותר לתור את טייוואן וליהנות מהטבע הנפלא של האי, היא באמצעות אופניים. כבר בשנות השמונים טייוואן כונתה "ממלכת האופניים", ומאז רק השתדרגה. יש בה מספר מדהים של מסלולי אופניים מתוחזקים ונוחים, חנויות מקצועיות שבהן ...

טאיוואן: האוכל הכי טעים בטייפה
טאיוואן: האוכל הכי טעים בטייפה

המטבח של טאיוואן נחשב לאחד המשובחים ביותר באסיה, וביקור בבירת האי מבהיר את הסיבה. סרטון מעורר תיאבון (וחשק לטוס לשם מיד!) על המנות הכי טעימות שמגישים בטייפה