תפריט עמוד

ברלין היא עיר מדהימה: המטיילים ברחובות ההומים של אחת הערים התוססות ביותר באירופה יתקשו להאמין שעד לפני שנים לא רבות חומה עברה בלב העיר והפרידה את שכונותיה, ותושביה, בין מזרח למערב. כיום, ברלין היא עיר חדשנית ומלאת חיים, ואיפה שלא תטיילו, תגלו שפע של עניין בכל התחומים – אמנות, אופנה, תרבות, אוכל, מוזיקה, מועדונים ועוד ועוד. לטובת המבקרים בפעם הראשונה (או השנייה), הנה המלצות למסעדות, מלונות, בילויים וקניות:

מסעדות מומלצות

Marjellchen
מסעדה אינטימית עם אוכל ברלינאי טיפוסי. השף מתמחה במנות כמו מרק חמיצה בסגנון מזרח פרוסיה, חזה אווז מעושן בסגנון פומרניה וצלעות חזיר עם שזיפים ופירורי לחם. יש להזמין מקום מראש. המחיר סביר.
כתובת: Mommsenstrasse 9
טלפון: 49-30-8832676
אתר אינטרנט

Grill Royal
מסעדת בשרים ששוכנת על גדות נהר השפרה, ליד אי המוזיאונים, ומתמחה בסטייקים מצוינים שמלווים בתפריט יינות מגוון. המסעדה, שמעוצבת בסגנון פופ ארט, היא אחת האופנתיות בעיר, והיא מושכת סלבריטיז רבים כמו ג'ורג' קלוני ופנלופה קרוז. יקר.
כתובת: Friedrichstrasse 105b
טלפון:  49-30-28879288
אתר אינטרנט

Restaurant Vau
מסעדה מודרנית ועכשווית עם תפריט בינלאומי ועונתי. תפריט היינות מגוון וכולל יינות טובים מכל רחבי העולם. המחיר יקר.
כתובת: Jagerstrasse 54
טלפון: 49-30-2029730
אתר אינטרנט

Margaux
מסעדת 'מרגו' המעוצבת נמצאת בסמוך לשער ברדנבורג. השף מישל הופמן אחראי על התפריט היצירתי והמנות היוצאות ממטבחו טעימות ומפתיעות בכל פעם מחדש. המסעדה עטורת שבחים ותארים ואף נושאת בכוכב מישלן. יקר.
כתובת: Unter den Linden 78
טלפון: 49-30-22652611
אתר אינטרנט

SAIGON and more
מסעדה אסייתית מצוינת שמתמחה באוכל מוייטנאם ומהמדינות השכנות. המסעדה קטנה, עם אווירה נעימה ושירות קשוב. המחירים נמוכים.
כתובת: Geisbergstrasse 12
טלפון: 49-30-23626090
אתר אינטרנט

בית קפה בכיכר פוטסדאם

מלונות מומלצים

Hotel Hackescher Markt
במיקום מצוין, ברחוב שקט בשוק האקשה, נמצא מלון  Hotel Hackescher Markt המציע אירוח ברמה של ארבעה כוכבים. החדרים נעימים ומודרניים. אורחי המלון נהנים משירותי הספא של Hotel Alexander Plaza הצמוד. מתאים למי שרוצה לילה שקט ויחד עם זאת להיות במרכז העניינים.
כתובת: Grosse Prasidentenstrasse 8.

St Christopher's Berlin
אכסנייה נעימה שמציעה מבחר גדול של אפשרויות לינה – אולמות שינה, חדרים ליחידים, חדרים לזוגות וגם דירות אירוח מפנקות. הנגישות לחיי הלילה של ברלין גדולה מאוד, כמו גם לאדריכלות מצוינת, ולקהל תוסס וצעיר. בקומה הראשונה פועל הבר בלושי, שמשמש מקום מפגש פופולרי.
כתובת: Rosa-Luxemburg-Strasse 39-41
אתר אינטרנט

Q! Berlin
מלון מעוצב, עכשווי ומאוד ייחודי ברובע שרלוטנבורג במערב ברלין. כל פינה במלון תוכננה בקפידה, עם הרבה מעוף וחוש יצירתי.
כתובת: Knesebeckstrasse 67
אתר אינטרנט

Hotel Pension Funk
מלון-פנסיון בן 14 חדרים במרכז העיר, ברובע Kufursdtendamm, בקרבת תיאטראות, קברטים, מסעדות ותחבורה ציבורית. המבנה היפהפה שימש כמגוריה של שחקנית הסרטים האילמים אסטה נילסן בין השנים 1937-1931 ועד היום אפשר למצוא בו מחפציה האישיים.
כתובת: Fasanenstrasse 69.
אתר אינטרנט

Crowne Plaza Berlin City Centre
מלון ברמה של ארבעה כוכבים במיקום מרכזי ונוח, לא רחוק ממוקדי העניין של העיר – כיכר אלכסנדר, בניין הרייכסטאג ושער ברדנבורג. שירותי המלון כוללים שירות חדרים 24 שעות ביממה, בריכת שחייה מקורה, סאונה וספא.
כתובת: Nuernberger-Str 65
אתר אינטרנט

בר בשוק הפשפשים בפלנצאואר ברג, אחד האזורים הצבעוניים בעיר

בילויים

מגדל הטלוויזיה
ממגדל הטלוויזיה באלכסנדרפלאץ (Fernsehturm) נשקף נוף מדהים של ברלין. בערב מומלץ לשבת במסעדה שבקומה העליונה ולהשקיף על העיר המוארת.
אתר אינטרנט

פרנצלאואר ברג
רובע פרנצלאואר ברג, שהיה בעבר שכונת פועלים אפורה, הפך לאחד האזורים התוססים והצבעוניים בעיר. המקום מאכלס אמנים ויאפים, והתמלא בהתאם בגלריות, מסעדות, ברים, חנויות ייחודיות וגם שוק פשפשים. הרחוב התוסס ביותר הוא קסטניינאלה, ונעים לשוטט בו ללא מטרה ולשבת באחד מבתי הקפה הרבים הפזורים בו. בימי ראשון האזור הומה אדם ומתקיימים בו מופעי רחוב רבים.

קיטקט
שילוב של מועדון ריקודים אלקטרוני, מועדון סקס, פטיש וסאדו, ומרחב חופשי להגשמת פנטזיות. המוזיקה נעה בין טראנס לדפש מוד. מומלץ לצפות ללא צפוי: טיפוסים אקסטרווגנטיים במיוחד, פיות ופיראטים, מופעים ביזאריים, פיפ שואו, סקס על רחבת הריקודים והרבה סיפורים שתוכלו לספר אחר כך בהשתאות לדודות בארץ.
אתר אינטרנט

קומת המזון בקה.דה.ווה. כל מאכל שעולה בדעתכם | צילום: Blorg, GFDL

קניות
קה.דה.ווה
זהו בית הכלבו הוותיק בברלין, שבשש קומותיו יש מחלקות אופנה, קוסמטיקה, תכשיטים, אביזרים לבית, צעצועים ועוד. וקד המשיכה העיקרי של הכלבו הוא הקומה השישית – קומת המזון. 33,000 מוצרי המזון שנמכרים כאן מבטיחים שתוכלו למצוא כמעט כל מאכל שתעלו על דעתכם, מכל מקום בעולם. המבחר כולל 1,200 סוגי נקניקים, 1,300 סוגי גבינות, פירות וירקות אקזוטיים, 3,400 סוגי יינות, מבחר שוקולדים ומרציפנים משובחים, פטיסרי מפתה במיוחד ועוד.
כתובת: Tauentzienstraße 21-24
אתר אינטרנט

שוק הפשפשים
בברלין יש שווקי פשפשים רבים. המפורסם והוותיק מביניהם הוא השוק שפועל בשדרות 17 ביוני. כאן אפשר למצוא עתיקות, בגדים, תקליטים, ספרים, דברי אמנות ועוד. השוק פעיל בימים שבת וראשון בין השעות 17:00-11:00.

עוד על קניות בברלין בכתבה הבאה >>
לקריאה נוספת:

ברלין - האתרים שלא כדאי להחמיץ
ברלין – האתרים שלא כדאי להחמיץ
ברלין, בירת גרמניה, היא יעד תיירותי פופלרי להפליא. אז מה יש לראות בעיר? המון! משער ברדנבורג, דרך בניין הרייכסטאג ועד מוזיאון פרגמון – עשרה אתרים שאסור להחמיץ כשמבקרים בברלין


ברלין – העמוד הראשי>>


לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.