תפריט עמוד

ארקדיה במושבה: פינוקים ירושלמים

על הגבול בין המושבה הגרמנית למושבה היוונית ירושלים, בבניין היסטורי משוחזר, שוכן מלון בוטיק מקסים עם אווירה ירושלמית אותנטית

המושבה הגרמנית בירושלים היא אחד המקומות הקסומים בעיר, עם רחובות צרים ומבנים היסטוריים שמורים היטב. באחד המבנים היפים האלה, על הגבול בין המושבה הגרמנית למושבה היוונית, שוכן מלון הבוטיק ארקדיה במושבה, עם 24 חדרים מפנקים. המלון נמצא במבנה היסטורי לשימור, שנבנה לפני כמעט 100 שנה – בשנת 2003 הוא שופץ להפליא ואף זכה במקום הראשון בתחרות של עיריית ירושלים כמבנה המיוחד ביותר בקטגוריית המבנים לשימור.

כבר בכניסה למלון, כדי שנוכל להתמסר לאווירה הירושלמית האותנטית, קיבלנו מפקיד הקבלה מילון עברי-ירושלמי עם ביטויים כמו: מציצה (סוכריה על מקל), אבו יויו (לסחוב מישהו על הגב) ועוד ביטויים רבים, חלקם שגורים בפינו, גם אם לא ידענו שהם שייכים לשפה הירושלמית.


חדר במלון ארקדיה במושבה

ארוחת הבוקר מוגשת במתחם הכניסה האינטימי של המלון ובחצר ואפשר גם לקחת אותה לדרך, למי שבוחר לצאת לטיול בשעת בוקר מוקדמת. בנוסף, המלון מציע ספא, אופניים להשאלה לטיול רכיבה באזור וארוחת בין ערביים קלילה. בשבתות אפשר להצטרף לסיורים מודרכים במושבה הגרמנית והיוונית, ללא תשלום לאורחי המלון. ואם תרצו להתפנק, חבילת פינוק זוגי מציעה במחיר מיוחד לילה במלון, ארוחת בוקר, ארוחת בין ערביים וטיפול זוגי בספא. פרטים נוספים באתר האינטרנט של ארקדיה במושבה.

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.