תפריט עמוד

ארבעה משקאות שהם לא קפה שחור להכין בקמפינג

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים ביציאה אל הטבע, בקמפינג עם המשפחה או עם חברים בשטח, תחת כיפת השמיים, עם ציוד בסיסי. מזג האוויר בישראל מאפשר יציאה אל הטבע ברוב ימות השנה, ומי שמעוניין ליהנות מזריחה בשטח ומקולות בעלי החיים ממש מקרוב, צריך פשוט לצאת בלי לקחת ציוד רב מדי ולהתחבר לטבע. אין צורך לוותר על הנוחות, אבל ציוד הקמפינג והתארגנות נכונה יכולים להעניק חוויה ממכרת ומיוחדת, בעיקר אם אתם אחרי יום טיול מפרך (תוכן שיווקי)

 

בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים ביציאה אל הטבע, בקמפינג עם המשפחה או עם חברים בשטח, תחת כיפת השמיים, עם ציוד בסיסי. מזג האוויר בישראל מאפשר יציאה אל הטבע ברוב ימות השנה, ומי שמעוניין ליהנות מזריחה בשטח ומקולות בעלי החיים ממש מקרוב, צריך פשוט לצאת בלי לקחת ציוד רב מדי ולהתחבר לטבע. אין צורך לוותר על הנוחות, אבל ציוד הקמפינג והתארגנות נכונה יכולים להעניק חוויה ממכרת ומיוחדת, בעיקר אם אתם אחרי יום טיול מפרך. אז נכון שאין מזגן, ולפעמים היתושים מזמזמים סביבכם, אבל ריח הטבע המתעורר הוא הוכחה מצוינת שזה בהחלט היה שווה.

מבשלים בשטח

אחרי שמגיעים לשטח ומתארגנים, זה הזמן למנוחה ולשתיית משקה חם המבושל במקום. יש מגוון משקאות טעימים שקל להכין כשאתם מחוץ לבית, מלבד קפה שחור. אפשר להכין משקאות תה שונים שכל אחד ישמח לקבל טעימה, ואפשר לגוון ולהכין כמה סוגים. הינה כמה רעיונות למשקאות שטח מעניינים:

לשתות כמו דרום אמריקאים

כל מי שנתקל באנשים ממדינות דרום אמריקה יודע שלהם יש את המשקה הקבוע שלהם, מעין פק"ל קפה קבוע ששמו תה מאטה. המשקה הזה מורכב מעלים מיובשים של צמח ז'רבה מאטה, והוא נמצא בשימוש יום־יומי בקרב כלל האוכלוסייה המקומית. שותים אותו בכוס עם קשית, כאשר בתוך הכוס ממלאים שלושה רבעים מנפחה בעלים מיובשים של הצמח, מוסיפים מים חמים אך לא רותחים ושותים. כשהנוזלים נגמרים ממלאים עוד מים ושותים. קל מאוד לקחת את התה לשטח, להכין ולשתות בכל מקום שבו נמצאים. זהו משקה מעורר, מרענן, בעל נוגדי חמצון עוצמתיים ומרכיבים בריאותיים.

משקה תפוחים חם

הכנת סיידר חם כשאתם בשטח היא הנאה מתוקה, שמצריכה מעט מאמץ אבל הטעם מפנק ומתוק. משקה תפוחים חם של תיונים, מיץ או בישול תפוחים על הגזייה עם מקלות קינמון וסוכר חום, יעניקו ארומה ריחנית ומתוקה ללא קפאין, שגם מאפשרת לילה שקט.

תה הודי ארומטי

צ'אי מסאלה הוא תה הודי המכיל תבלינים ריחניים וחלב חם. על הגזייה בשטח אין כמו בישול מהיר של תה שחור עם תערובת ארומטית של ציפורן, הל, קינמון, ג'ינג'ר ופלפל שחור. משקה עשיר ומתוק שישאיר לכם טעם של עוד.

חליטת עשבי תיבול

חליטות צמחים הן דרך מצוינת ליהנות מטעם עדין, בריא וללא קפאין לכל המשפחה. לימונית ולואיזה הם צמחים שקל לקחת בתרמיל לשטח בכל מקום, גם כשהם מיובשים, ועם תוספת של מים רותחים המבושלים על הגזייה, הם יספקו לכם משקה לימוני, טעים ומפנק. לשבת מסביב למדורה עם כוס שאפשר למלא שוב ושוב בתה בריא ומרענן, זה בדיוק מה שצריך כדי להירגע אחרי יום טיול והליכה מפרכת, יחד עם חברה טובה ונוף של שמיים זרועי כוכבים.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.