תפריט עמוד

אילת הרומנטית

למרות התדמית המשפחתית, אילת יכולה להיות יעד נפלא גם לזוגות. ממלון למבוגרים, דרך אתרי ספא מוצלחים ועד תצפית בשקיעה שצובעת את ההרים באדום - כמה המלצות לחופשה רומנטית באילת

אילת נתפסת אצל רובנו כיעד לחופשה משפחתית, וזוגות שמגיעים לחופשה בעיר עשויים להתקשות במציאת שלווה ליד הבריכה העמוסה בילדים רועשים או בחופים העמוסים בבני נוער. אבל לאילת יש גם צד אחר ורומנטי. יש בה מלונות מפנקים במיוחד, ובהם כאלה שמיועדים לזוגות בלבד, או סוויטות רומנטיות להפליא במלונות הגדולים, אתרי ספא מפנקים, טיפולי מים ושקיעות מדהימות. הצעות לחופשה רומנטית באילת, עם הרבה שקט ושלווה.

לילה רומנטי 
אחד המקומות הכי טובים לחופשה רומנטית הוא מלון הספא המצוין הרודס ויטאליס. המלון, שמהווה חלק ממתחם מלונות הרודס, מיועד לבני 18 ומעלה בלבד, מה שמבטיח לא תשמעו פה צהלות של ילדים ליד הבריכה, וזו כבר פתיחה נהדרת לחופשה זוגית. מעבר לזה, העישון במלון אסור והשימוש בטלפונים ניידים מוגבל לחדרים בלבד, מה שתורם לתחושת השקט והשלווה. במלון יש 50 חדרים בלבד, שבכולם יש מרפסת שפונה לים, ופינוקים כמו מכונת אספרסו, חלוקי רחצה וג'קוזי. ממש לאחרונה נחנכו במלון סוויטות הגשם, שחדרי הרחצה שלהן הן למעשה היכל מפנק ורחב מימדים, המעוטר בגזעי עצים ומשקיף לים סוף, שבו ג'קוזי זוגי ומקלחת גשם עם ספסל ישיבה זוגי. אם כבר תרצו לצאת מהמקלחת, זה בטח יהיה לצורך ביקור בספא, אחד מהטובים בארץ, שמהווה את אחת הסיבות המרכזיות להגיע לפה ושעליו יפורט בהמשך. מחיר האירוח כולל המון פינוקים כמו הסעות בחינם משדה התעופה, ארוחת בוקר שמוגשת עד 12:00 ותאפשר לכם להתחיל את היום בנחת וכניסה חופשית לטרקלין העסקים, שבו תיהנו ממנות בראנץ', שתייה חמה וקרה , קינוחים ונשנושים.

להשוואת מחירים והזמנה למלון זה >>



היכל הרחצה בסוויטות הגשם במלון הרודס ויטאליס

מלון אורכידאה שוכן באחד המיקומים הכי רומנטיים באילת, על צלע הר באזור החוף הדרומי של אילת, מול המצפה התת ימי והרחק מהרעש וההמולה של רצועת בתי המלון של אילת. המלון מורכב מווילות עץ שפזורות על שטח רחב ומוקפות בדקלים וצמחייה טרופית. כדי שלא תתעייפו מהטיפוס לחדרים במעלה ההר, שירות טוק טוקים יסיע אתכם לחדרים. החדרים הנחשקים והרומנטיים באמת הם למעשה וילות פאר ששוכנות בפסגת המלון ומציעות אינספור פינוקים ותצפית מדהימה על הנוף. וילות שנגרילה, למשל, מתאימות לזוגות בלבד, ובכל אחת מהן יש מרפסת שיזוף עם דק עץ שבו מזרן זוגי להשתרעות מול הנוף של מפרץ אילת וג'קוזי זוגי תחת כיפת השמיים.  גולת הכותרת של המלון היא וילה צ'ופיה, שהאירוח בה מתאים רק למי שהתקציב לא מהווה עבורו בעיה. זוהי וילה תאילנדית מפוארת ועצומת מימדים עם חלונות שנמתחים מהרצפה ועד התקרה שמאפשרים להשקיף על ים סוף מהמיטה המוגבהת. הסוויטה מוקפת בדק עץ ענקי ובו בריכת שיזוף, מיטות, שמשיות ומקלחת חיצונית. 

להשוואת מחירים והזמנה למלון זה >>


אפשרות נוספת לחופשה רגועה ושלווה היא חדרי המים במלון אגמים. כל החדרים במלון אגמים בנויים סביב הבריכה, אבל אלה שבקומת הקרקע מציעים בונוס מיוחד – ירידה למים ישירות מהדק שבמרפסת החדר. כשלא תשכשכו במים, בבריכה הכמעט פרטים, תוכלו לרבוץ במרבצי השיזוף שבמרפסת החדר, כשהדבר היחיד שיפריע את שלוותכם הוא המלצר שיגיע לפתח החדר שלכם עם חסקה שעליו מונחים מגוון משקאות ופירות העונה. האווירה במלון אגמים רגועה מאוד ושונה לחלוטין מזו האופיינית לרוב לבתי המלון באילת – על המדשאות סביב הבריכה פזורים ערסלים ונדנדות, אין צוות בידור ושאר הפעלות רועשות וגם פה ארוחת הבוקר מוגשת עד 12:00 בצהריים, כדי שתוכלו ליהנות מיקיצה טבעית ומבוקר רגוע במיוחד.

להשוואת מחירים והזמנה למלון זה >>



חדרי המים במלון אגמים מציעים ירידה לבריכה ישירות ממרפסת החדר | צילום: אסף פינצ'וק

ספא הרודס ויטאליס
מלון הרודס ויטאליס מתהדר באחד מאתרי הספא השווים ביותר בארץ, והבשורה הטובה היא שגם מי שאינו אורח המלון יכול לבלות בספא, תמורת תשלום. אחד מהיתרונות הבולטים של הספא בהרודס ויטאליס, הוא שפע המתקנים שבו, שהופכים את הבילוי בו למענג גם למי שלא מעוניין לקבל טיפול. הספא של הויטאליס משתרע על שתי קומות, שבהן תמצאו את הבריכה היפהפייה (לאורחי המלון בלבד), ששוכנת על מרפסת מוגבהת הצופה אל הים, ומחולקת לבריכה פנימית ובריכה חיצונית. סביב הבריכה- משטחי שיזוף, מיטות, חופות צל וערסלים. מלבד הבריכה יש בספא ג'קוזי גדול מקורה וג'קוזי חיצוני, סאונה רטובה וסאונה יבשה, וגולת הכותרת – בריכת מפלי מים חיצונית עם מפלי מים חמים וקרים, שניתכים על הגוף מגובה 3 מטרים ועושים טוב לגב ולשכמות. כשנמצאים מתחת למפלים אפשר לדמיין שרוחצים תחת מפל בחיק הטבע – היש רומנטי מזה?
טלפון: 03-6380000
אתר הספא


הספא במלון הרודס ויטאליס. מענג גם עבור מי שלא מעוניין לקבל טיפול

סתלבט על המים בריף הדולפינים
חווית ספא מסוג אחר מצפה למי שיבקר בריף הדולפינים. ריף הדולפינים הוא אתר מקסים בפני עצמו עם פלטפורמות עץ צפות על המים, שאפשר להשתרע בנחת על המרבצים והפופים שמונחים עליהן וליהנות מהמראה של הדולפינים החייכניים ששוחים וקופצים מסביב. מי שלא מסתפק בזה יכול לבלות במתחם הבריכות המקורה שבמקום, אשר מיועד לבני 18 ומעלה. במקום יש שלוש בריכות חמימות המוקפות בגן בוטני – בבריכה אחת מי ים, בבריכה אחרת מים רכים בטמפרטורה של 34 מעלות עם רמקולים תת מימיים שמשמיעים מוזיקה נעימה, והבריכה השלישית היא בריכת ציפה עם מינרלים ומלחים. גן עדן קטן לאוהבי המים. הבילוי בבריכות נמשך כשעתיים, והוא כולל כמה דקות של טעימת טכניקות רגיעה במים על ידי אחד מהמדריכים במקום. בין לבין, אם אתם רעבים, תוכלו להתרווח בפינות הישיבה שבמתחם ה-VIP, להקשיב למוזיקה רגועה, להשקיף על הים וליהנות מארוחות קלות, שתייה חמה וקרה, יין וקוקטיילים. אחרי שעתיים כאלה מובטח לכם לצאת רגועים מתמיד. קינוח הולם לכל התענוג הזה יכול להיות שחייה או צלילה עם דולפינים – חוויה זוגית שתזכרו לתמיד.
טלפון: 08-6300111
אתר אינטרנט


סתלבט על המים בריף הדולפינים. גן עדן קטן לאוהבי המים | צילום: רוני בלחסן 

הפלגת שקיעה בים האדום
לשייט רומנטי בשקיעה יש את התדמית הכי בנאלית שאפשר להעלות על הדעת. אבל למרות כל הקלישאות, יש בו את כל המרכיבים לחוויה רומנטית – ים, שקיעה, גלים, יין, נוף מדהים. באילת יש לא מעט חברות שמציעות שייט בשקיעה, כשבחלק מההפלגות תחלקו את היאכטה עם זוגות נוספים (מה שמוזיל משמעותית את העלויות), ובאחרות תיהנו מהפלגה פרטית – רק אתם והסקיפר. ההפלגה נמשכת לרוב שעה-שעתיים, ואם תגיעו בבגדי ים, במרבית היאכטות ישמחו לדומם מנוע כדי שתוכלו לצאת לשחייה משותפת בלב הים. לרוב אפשר לשדרג את ההפלגה במגוון תוספות רומנטיות כמו גבינות ויין, ארוחה רומנטית על הסיפון או עיסוי זוגי.

תצפית שקיעה מהר צפחות
בילוי רומנטי ממש לא חייב לעלות הרבה כסף. ולראייה – אחד הדברים הכי רומנטיים שאפשר לעשות באילת הוא דווקא חינמי לגמרי – טיול להר צפחות, רצוי לקראת השקיעה, כשהשמש צובעת את ההרים באדום. הטיול להר צפחות דורש מזג אוויר נעים, כושר בינוני וכ-3-2 שעות פנויות. תחילת הטיול בטיפוס רגלי בשביל המסומן ירוק למעלה ההר, שגובהו 278 מטרים. כשמגיעים לפסגה, נשקפת תצפית עוצרת נשימה של מפרץ אילת, עקבה ורכס הרי אדום, כשלמעשה ניתן להשקיף מפה על ארבע ארצות – ישראל, מצרים, ירדן וערב הסעודית. זהו בדיוק המקום להוציא את בקבוק היין שהבאתם אתכם ולהתענג ביחד על כל היופי הזה. אל תחכו עד שהשמש תשקע, כי הירידה למטה מחכה לכם. אל דאגה – כשתרדו למטה בשביל הירוק שמוביל לשמורת חוף אלמוג, תראו לאורך כל הדרך (שמשכה כמחצית השעה) את ים סוף וההרים שמסביב שנצבעים באדום מהפנט.

בתמונה הפותחת: שקיעה אילתית | צילום:שאטרסטוק

 

אביב בישראל - ממעוף הציפור

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.