תפריט עמוד

איי סיישל נגישים מתמיד לישראלים

עם טיסות ישירות של אייר סיישל, האיים הקסומים באוקיינוס ההודי מציעים לנופשים הישראלים יעד חדש ומושך לחופשה, עם מזג אוויר נוח לאורך כל השנה, מלונות איכותיים, חופים חלומיים והרבה פעילויות ואטרקציות

מי לא חולם לבלות על אי קסום, מוקפים בנופים של ים תכלת, חופים לבנים וצמחייה טרופית ירוקה, עם מזג אוויר מושלם לאורך כל השנה? עכשיו החלום הזה קרוב מתמיד. לאחר ההכרזה על תחילת הפעילות של חברת התעופה אייר סיישל בישראל וטיסות ישירות בין שני היעדים החל מסוף נובמבר, הגיעו לתל אביב נציגים בכירים ממשרד התיירות של סיישל כדי להציג לישראלים את נפלאות האיים. במפגש עם עיתונאים השתתפו, בין השאר, מנכ"לית משרד התיירות של סיישל, שרין פרנסיס, ומנכל חברת התעופה אייר סיישל, רמקו אלטואיס.

הטיסה הישירה הופכת את גן העדן לנגיש מתמיד: 6 שעות ו-20 דקות ואתם נוחתים במאהה, הגדול באיי סיישל, שבו גם נמצאת הבירה ויקטוריה. איי סיישל הם יעד המתאים לכולם – מזוגות בחופשה רומנטית ועד משפחות עם ילדים. האיים מציעים מלונות ברמה גבוהה, בבנייה נמוכה שמשתלבת היטב בסביבה (כיוון שאסור לבנות בסיישל בניינים שעוברים את גובה צמרות העצים, הסביבה הירוקה והנופים היפים נשמרים) ושפע של פעילויות – אטרקציות משפחתיות שונות, ספורט ימי, שמורות טבע, אתרי צלילה מצוינים וחופים חלומיים. מזג האוויר באיים נשאר קבוע לאורך כל השנה, בסביבות 30 מעלות צלסיוס, כך שזהו יעד המתאים לחופשה בכל עונה.

חוף בסיישל. יעד לכל עונה, לאורך כל השנה

חוף בסיישל. יעד לכל עונה, לאורך כל השנה | צילום: שאטרסטוק

בדבריה, מנכ"לית משרד התיירות שרין פרנסיס הדגישה את החשיבות הרבה שמוקדשת לשימור הסביבה והטבע, והמאמצים אכן ניכרים היטב, כפי שתוכלו להיווכח במהלך החופשה. שני אתרים בסיישל הוכרזו כאתרי מורשת עולמית: אטול אלדברה – ארבעה איי אלמוגים המקיפים לגונה רדודה, עם האוכלוסייה הגדולה בעולם של צבי ענק יבשתיים; ושמורת הטבע ואל דה מה באי פרלין, שבה גדלים עצי דקל עם הזרע הגדול בעולם.

שרין פרנסיס, מנכ"לית משרד התיירות של סיישל, במפגש עם עיתונאים בתל אביב

שרין פרנסיס, מנכ"לית משרד התיירות של סיישל, במפגש עם עיתונאים בתל אביב

ואיך מגיעים לכל היופי הזה? רמקו אלטואיס, מנכ"ל סיישל אייר, אמר במפגש עם העיתונאים כי הטיסות הישירות מישראל יתחילו לפעול  ב-27 בנובמבר 2019, בתדירות של פעם בשבוע ויתקיימו לאורך כל חודשי השנה. כרטיס טיסה יעלה החל מ-699 דולר לטיסה הלוך ושוב בשירות מלא, כולל מזוודה של עד 30 ק"ג, הזמנת מושב וארוחה חמה.

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.