תפריט עמוד

טיסות ישירות לאיי סיישל מנובמבר

טיסות ישירות שבועיות לאיי סיישל יחלו בנובמבר השנה על ידי אייר סיישל, עם אפשרות לטיסות המשך למאוריציוס, ליוהנסבורג בדרום אפריקה ולמומבאי

  • אייר סיישל, חברת התעופה הלאומית של איי סיישל הודיעה על תחילתו של שירות חדש המקשר בין ת"א לאיי סיישל.
  • הטיסות הישירות השבועיות יחלו מה-27 בנובמבר 2019.
  • הטיסות תופעלנה על ידי מטוס איירבוס A320neo החדש.
  • מסיישל קיימות טיסות המשך מידיות למאוריציוס ויוהנסבורג שבדרום אפריקה דרך סיישל.
  • אייר סיישל מציעה גם קונקשיינים נוחים למומבאי (ולמדגסקר בעונה).
  • הטיסה החדשה שתופעל אחת לשבוע, תצא מתל אביב בימי רביעי בערב, בעוד הטיסה החוזרת תצא מסיישל שבוע לאחר מכן. לוח הזמנים כבר מתוזמן בקפידה כדי לספק טיסות המשך אל האי מאוריציוס ובכך לאפשר למטיילים גישה לשני היעדים היפים ביותר באוקיינוס ​​ההודי.
  • הטיסה תמשך  6 שעות ו-20 דקות. המטוס כולל מחלקת עסקים בעלת 12 מושבים ומחלקת תיירים בעלת 156 מושבים. בשתי המחלקות, מערכת בידור Stream inflight, המאפשרת חיבור לוויי-פיי, הורדת סרטים ותוכניות טלוויזיה ישירות למכשירי הסלולר של הנוסעים.
  • איי סיישל ידועים כיעד מרהיב המעניק חוויה עוצמתית של חיבור לטבע, בכל הרמות האפשריות: הים הצלול, הטבע הימי השופע והיערות הטרופים. היעד נחשב לגן עדן טרופי, ויש בו אפשרויות רבות לטיולים מעבר לחופשה בחוף הים.
  • בתוך סיישל יש לאייר סיישל טיסות פנים ל-4 איים מרכזיים.
  • חשוב: לבעלי דרכון ישראלי הנוסעים לסיישל אין צורך בויזה.

צ 'ארלס ג'ונסון, סמנכ"ל מסחר של אייר סיישל: "אנו גאים כי תל אביב תהיה היעד הראשון שלנו שיופעל עם האיירבוס A320neo. בהיותנו מפעיל ה-A320neo הראשון באפריקה, אנו שמחים להציע כעת לנוסע הישראלי את הטיסה הישירה היחידה מישראל לסיישל. מטרתנו היא להגדיל את תנועת התיירות על פני האוקיינוס ​​ההודי. מכיוון שמגוון המסלולים שלנו כולל כבר את הודו ודרום אפריקה, אנו שמחים להציע יעדים פופולריים נוספים לנוסע הישראלי".

כדי לציין את תחילתו של המסלול החדש, אייר סיישל מזמינה את הנוסעים, כבר מעכשיו, לשריין מקומות בטיסה הישירה לסיישל במחיר אטרקטיבי של 799$ , ו-1100$ למאוריציוס. המבצע יערך עד ה-16 ליולי 2019. המחירים כוללים מיסים וזמינים לטיסה החל מ-27 בנובמבר 2019 ועד ה-25 במרץ 2020. התנאים וההגבלות חלים כולל תאריכי אמברגו. Terms and conditions apply including blackout dates.

את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר האינטרנט של אייר סיישל בכתובת www.airseychelles.com, באמצעות מרכז ההזמנות של טל תעופה, ה-GSA המקומי במספר הטלפון 03-7952112 או באמצעות כל סוכני הנסיעות בישראל.

איי סיישל בסרטון וידאו

חברת אייר סיישל

אייר סיישל הוקמה בשנת 1978 והחלה להפעיל טיסות למרחקים ארוכים ב -1983. חברת התעופה מציעה כיום טיסות בינלאומיות ליוהנסבורג, מאוריציוס ומומבאי. אייר סיישל מציעה גם יותר מ-350 טיסות מתוזמנות בשבוע ברחבי הארכיפלג, כולל שירותי שכר מקומי.
כחברת התעופה הלאומית של הרפובליקה של סיישל, אייר סיישל היא עמוד התווך של תעשיית התיירות של האזור כולו, וחלק ניכר מכלכלת הרפובליקה. חברת התעופה שומרת על שותפות אסטרטגית עם חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות המהווה 40% מבעלי המניות. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.airseychelles.com

לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.