תפריט עמוד

אוסטריה מגיעה לתל אביב

בסדנת תיירות שנערכה בתל אביב השתתפו 20 נציגים מאזורים שונים ברחבי אוסטריה והציגו בפני הישראלים אפשרויות מגוונות לחופשות באוסטריה

עשרים שחקנים מרכזיים מתעשיית התיירות של אוסטריה הגיעו לתל אביב במטרה לחזק את שיתוף הפעולה עם שוק הנסיעות והתיירות הישראלי. הם השתתפו בסדנת תיירות שנערכה בתל אביב מטעם המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל ובחסות חברת התעופה אוסטריאן איירליינס. הסדנה המשותפת אפשרה למשרדי נסיעות ישראלים לגלות את אוסטריה באופן מרוכז: נציגים של חברות תיירות מאוסטריה הציגו אזורי תיירות שונים, דוגמת טירול, זלצבורגלנד, אוסטריה עילית וקרינתיה.

ב-2017 נרשם שיא במספר הלינות של הישראלים באוסטריה – 623,000. מרשימה לא פחות העובדה שישראל מדורגת במקום ה-19 במספר התיירים המגיעים לאוסטריה. לאורך השנים נרשם גידול עקבי בכמות התיירים מישראל, במיוחד בחודשי הקיץ. שני שליש מהתיירים הישראלים מבקרים באוסטריה במהלך הקיץ, שליש מגיעים כדי לעסוק בספורט חורף באלפים האוסטריים או ליהנות מחופשה עירונית בווינה.

מנופי קרינתיה. אוסטריה מציעה אזורי תיירות יפהפיים, שחלקם לא מוכרים לישראלים | צילום: שאטרסטוק

מנופי קרינתיה. אוסטריה מציעה אזורי תיירות יפהפיים, שחלקם לא מוכרים לישראלים | צילום: שאטרסטוק

וינה, זלצבורג וטירול ממשיכים לככב כיעדים המועדפים על הישראלים לאורך כל השנה, אולם לצדם יש יעדים נוספים שיכולים לעניין מאוד את התייר הישראלי, דוגמת קרינתיה, סטיריה ופוראלברג. גם בתחום הסקי, אוסטריה מציעה לצד האתרים המפורסמים כמו סנט אנטון ואישגל, אתרים מצוינים ופחות מוכרים. במהלך הסדנה האזורים הללו הוצגו בפני אנשי תיירות ועיתונאים ישראלים.

הנופים המרשימים של אוסטריה וההיצע הרחב של אירועי ספורט, בהם המרתון של וינה ותחרות האיירון מן בקרינתיה, הופכים את אוסטריה ליעד אטרקטיבי לאורך כל השנה. ולישראלים יש יתרון משמעותי על תיירים ממדינות אחרות: חגי תשרי, חנוכה ופסח – תקופות פופולריות מאוד לחופשות בקרב הישראלים – נחשבות באוסטריה מחוץ לעונת התיירות, מה שמבטיח מחירים נוחים יותר ואתרים פחות צפופים.

מטוס של אוסטריאן איירליינס. 18 טיסות שבועיות בקו תל אביב - וינה

מטוס של אוסטריאן איירליינס. 18 טיסות שבועיות בקו תל אביב – וינה | צילום: Oliver Roesler

גם ההגעה לאוסטריה קלה ונוחה: חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מפעילה 18 טיסות שבועיות בקו וינה – תל אביב, ומי שטס ליעדים במערב המדינה, דוגמת אינסברוק וזלצבורג, יכול לטוס למינכן הנמצאת במרחק קצר מעבר לגבול – לופטהנזה מפעילה 14 טיסות שבועיות למינכן. כרטיס טיסה לווינה עולה החל מ-235 דולר.

אוסטריאן איירליינס נמצאת בבעלות קבוצת לופטהנזה מאז 2009, בישראל היא פועלת כבר יותר מ-50 שנה, מאז נובמבר 1963. במרץ 2018 השיקה אוסטריאן איירליינס מחלקה חדשה, Premium Economy, המספקת חווית טיסה משודרגת.

בתמונה הפותחת: נהנים בשמש באתר הסקי בקלטרנבאך, אוסטריה | צילום: schultz group
לתגובות, תוספות ותיקונים
להוספת תגובה

תגובות

האימייל לא יוצג באתר.