תפריט עמוד

קובנט גרדן, לונדון

לא רחוק מהסוהו של לונדון נמצא הקובנט גרדן, אזור קניות ובילוי שידוע בעיקר בזכות השוק המקורה שבו. יש פה הכל, אבל לא בזול. שבו לקפה או לבירה באחד מבתי הקפה והבארים, צפו בהופעת רחוב וספגו את האווירה (צילום ועריכה: מיקי אלקלס)

אחד ממרכזי הבילוי והקניות המרכזיים והתיירותיים של לונדון הוא הקובנט גרדן. הרובע האופנתי והמפורסם, שהיה בעבר גינת ירק הצמודה לכנסיית ווסטמינסטר, הוסב בשנות השלושים של המאה ה-17 לכיכר ציבורית, שהפכה עם הזמן למקום מפגש מועדף על סופרים שחיפשו חיי לילה. בתקופה הויקטוריאנית הוסב בשנית המקום לשוק פירות וירקות. 

רבים ודאי זוכרים אותו מהסצנה המפורסמת במחזמר גבירתי הנאווה – אז פוגש לראשונה פרופסור הנרי היגינס את אלייזה דוליטל, מוכרת הפרחים הצעירה, ומתערב עם הקולונל פיקרינג כי יצליח להפוך את הבחורה ההמונית ל"גברת" אמיתית תוך מספר חודשים. 

בשנות השמונים של המאה הקודמת שוקם ושופץ המתחם וכיום הוא דוגמה מצוינת לשימור נכון ולהצלחה מסחרית. אזור השוק המקורה, הכיכר והרחובות שסביבה, שוקקים חיים ושופעים בחנויות מעצבים ובוטיקים לבגדים ומתנות, ברים ובתי קפה אופנתיים, דוכנים לעתיקות, חפצי אמנות ומלאכת יד והופעות רחוב של ליצנים, קוסמים, פנטומימאים ומוזיקאים. 

אם אתם בעניין של קניות, מומלץ לצאת אל מחוץ לשוק המקורה, שכלל אינו מצטיין במחירי שוק, אל הרחובות הסמוכים, כמו ניל סטריט וניל'ס יארד, שם תמצאו החל מבגדי מעצבים ועד פרטי לבוש יומיומיים, כלי בית מיוחדים ומוצרי טבע. 

צילומי הווידיאו של מיקי אלקלס מזמינים אתכם להתרשם מהאווירה הייחודית של רחובות הקובנט גרדן, המקום שתמיד כיף לשוטט בו.

איך להגיע: כדי להגיע לקובנט גרדן יש לנסוע ברכבת התחתית עד לתחנת Covent Garden. 

לונדון – תיק מידע »

    האם המאמר הזה עזר לך?

    עזר מאדדי עזרלא כל כך עזרכלל לא עזר




    תגובות פייסבוק