זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול מאורגן לווייטנאם וקמבודיה

טיול מאורגן לווייטנאם וקמבודיה בקבוצה קטנה (עד 20 מטיילים) הוא טיול לחלק הנידח של אסיה..

טיול מאורגן לווייטנאם וקמבודיה

מופעל ע"י עולם נסתר

מסלול קלאסי עם תוספת של אזור המערות המיוחדות בדונג הוי

בהדרכת יובל נעמן

18 יום
יציאה: 26.11.17
חזרה: 13.12.17

קבוצה קטנה – מקסימום 20 איש
בתי מלון 4* ומעלה, חצי פנסיון
מחיר: $4,350 לאדם בחדר זוגי

טיול מאורגן לווייטנאם וקמבודיה בקבוצה קטנה (עד 20 מטיילים) הוא טיול לחלק הנידח של אסיה, שהיה קרוי "הודו-סין הצרפתית". אזור זה היה שכוח במשך שנים רבות בעודו מתמודד עם הלחימה בצרפתים, ביפנים, בסינים ובאמריקנים ולבסוף גם במלחמות אזרחים אכזריות וקטלניות ובמשטרים קומוניסטיים מדכאים. בעשרים השנים האחרונות נפתחו השערים והיום, כשהשערים פתוחים ונוצרה כבר תשתית תיירותית מפנקת, מי שרוצה לראות את וייטנאם של פעם לפני שתשתנה לעד, זה הזמן הטוב ביותר להגיע אליה, וכך גם קמבודיה שלצד פתיחות לתיירות, עדיין בתולית דיה כדי שיהיה אפשר לחוות את פשטותה ומסורתה לצד המבנים והפאר שעשו אבות אבותיהם בעיר המפוארת אנגקור. זהו טיול עומק בווייטנאם הכולל ביקור בכל אתרי 'החובה' וכן ביקור באזור המערות היפיפה בדונג הוי. נבקר בשתי מערות מיוחדות במינן ונתפעל מיופיין. בקמבודיה נבקר כמובן במקדשי אנגקור המרשימים וכן נשוט על אגם טונלה סאפ המרהיב ביופיו. בדרכנו נפגוש מקומיים, נתוודע אל אורחות חייהם, נהנה מהמטבח המענג שלהם ונכיר את המסורות והתרבות הכה שונים מהתרבות המערבית המוכרת לנו היטב.

משיאי הטיול:
סיור אוכל רחוב בהאנוי ובהוי אן כולל מפגש עם שף מקומי
מפגש עם בני שבטים מקומיים בצפון וייטנאם
שיט בספינה מפנקת במפרץ הלונג
טיול במערות ייחודיות באזור דונג הוי
ביקור במקדשי אנגקור בקמבודיה
שיט על אגם טונלה סאפ בקמבודיה

לפרטים והרשמה לחץ כאן >>

מסלול הטיול
ימים 1+2: 26/11-27/11– טיסה להאנוי
ניפגש 3 שעות לפני שעת הטיסה בטרמינל 3, בשער מספר 32 בתוך אולם הנוסעים, ליד דוכן Information. הנכם מתבקשים להודיע למדריך על הגעתכם או לחלופין להודיע על הגעה עצמאית. בשעה היעודה נמריא בדרכנו להאנוי דרך יעד ביניים. הגעה אחרי הצהריים והעברה לבית מלון.

יום 3: 28/11, יום ג' – העיר האנוי וסיור אוכל רחוב
לפנינו יום סיור בעיר המרתקת האנוי. במהלך היום נבקר במאוזולאום של הו צ'ימין, מייסד ומנהיג צפון וייטנאם ואבי האומה וייטנאמית המאוחדת, נבקר במוזיאון המלחמה, נראה את הפגודה הקטנה שבנויה על עמוד אחד בלבד ונבקר במקדש הספרות שהייה האוניברסיטה הראשונה של וייטנאם שנוסדה לפני אלף שנה. נמשיך בטיול בעיר העתיקה, בה נראה את הארכיטקטורה הצרפתית שמאפיינת את העיר, את פגודת Tran Quoc, הפגודה העתיקה בהאנוי ואת מקדש Quan Thanh. אחר הצהרים נטייל ברגל בעיר העתיקה ונשלב את הסיור עם סיור אוכל מקומי, בדרך נטעם מאכלים מקומיים ונוכל להתרשם מדרך ההכנה ומחיי היום יום של המקומיים. נמשיך לאגם Hoan Kien ולקראת 21:00 נגיע לבית המלון.

יום 4: 29/11, יום ד' – נסיעה לסאפה וטיול בין השבטים באזור
אחרי ארוחת הבוקר נצא לנסיעה של כחמש שעות לאורך ערוץ הנהר האדום בנוף יפה, בדרכנו לעיירה סאפה שעל גבול וייטנאם עם סין, באזור שבטי בו אנשי השבטים השונים לובשים בגדים נבדלים יפיפים. אחרי התמקמות במלון נצא לסיור רגלי מרתק לכיוון הכפר קאט-קאט, בנופים חקלאיים מרהיבים של כפרי האזור. בדרכנו נוכל לפגוש במיעוטים השונים שמרכיבים את האוכלוסייה כגון אנשי המונג-השחורים, הדזאו-האדומים וזאי, ונוכל להתרשם מסגנונות הלבוש השונים של כל מיעוט ומהצבעוניות המרשימה שלהם. נהנה ממופע מוזיקלי מסורתי ונחזור למלון.

יום 5: 30/11, יום ה' – המשך טיול בכפרים באזור סאפה
בבוקר ניסע לכיוון עיירת הגבול לאו-קאי, שם נתחיל בהליכה לא קשה לכיוון הכפר טא-ואן. לאורך הדרך נוכל לראות נופי טראסות אורז מרהיבות ותמונות אוטנטיות מחיי היום יום של התושבים באזור ושל הילדים ההולכים לבית הספר או חוזרים ממנו. הכפר הוא כפר גדול ומיושב על ידי בני שבטים שונים – כל שבט ולבושו הוא. נאכל ארוחת צהרים במסעדה מקומית ונמשיך לטייל בנוף החקלאי המדהים שנראה כמו גלויה! מכאן נשוב למלוננו בסאפה.

יום 6: 1/12, יום ו' – טיול באזור סאפה ונסיעה חזרה להאנוי
בבוקר נטייל באזורים הקרובים לעיר. נבקר בשוק מקומי, גני הסחלבים, הר הדרקון, ואחרי ארוחת צהרים במסעדה מקומית נתחיל בנסיעה חזרה להאנוי בה נלון.

יום 7: 2/12, יום ש' – אזור טאם-קוק והואה-לו
היום נחווה עוד יום נופי מרהיב. בבוקר ניסע לאזור טאם-קוק המכונה "הא-לונג ביבשה". זהו אזור עם נוף קרסטי של גבעות תלולות בלב שדות אורז. בהגיענו נשוט בבוציות בנוף הציורי עד לשביל שייקח אותנו בהליכה למערה, המשמשת כמקדש מרשים בהרים, ממנה נשקף הנוף המדהים של הגבעות והנהר – מהנופים היפים בווייטנאם! בהמשך היום נבקר בהואה-לו שהייתה אחת הבירות הקדומות של וייטנאם. נערוך במקום סיור ונשוב למלוננו בהאנוי.

יום 8: 3/12, יום א' – שיט בהלונג ביי
היום אנו בדרכנו לאחד מהאזורים הנופיים היפים בעולם. בבוקר ניסע למפרץ הלונג. זהו מפרץ בים סין, בו צומחות מהים גבעות כמעט אנכיות הזקורות לגובה רב. בהגיענו למזח נעלה על ספינה ואחרי קבלת פנים וארוחת צהרים, נצא לשייט, במהלכו נבקר בכפרי הדייגים הצפים במפרץ, במערת נטיפים, נערוך שייט עצמי בקיאקים במפרץ, והכל תוך כדי שייט בנופים המדהימים של המפרץ. ארוחת ערב ולינה על הספינה.

יום 9: 4/12, יום ב' – שיט בהלונג ביי
נתעורר על הספינה העוגנת בנוף הקסום של המפרץ. אחרי קפה של בוקר, נמשיך בשייט במפרץ, במהלכו נחלוף על פני מספר איים יפים וכפרי דייגים. נעבור לשייט קצר בסירה מקומית נהוגה על ימי מקומיים ונחזור לספינה להמשך השייט ולארוחת צהרים מפנקת. ניפרד מהמפרץ ונשוב למלוננו בהאנוי.

יום 10: 5/12, יום ג' – טיסה לדונג-הוי וטיול במערות
בבוקר נקום מוקדם, נטוס לדונג-הוי. משדה התעופה נצא לביקור במערת Phong Nha המקסימה, שם נשלב הליכה עם שייט בנהר הזורם במערה. נמשיך למערת Paradise שנתגלתה רק לאחרונה. המערה היא באורך של 31 קילומטר, והיא המערה היבשה הארוכה באסיה, שנראית ממש כמו ציור נוף יפה. לקראת הערב נמשיך בנסיעה לבירה הקיסרית הואה בה נלון.

יום 11: 6/12, יום ד' – טיול בהואה ונסיעה להוי-אן
בבירה הקיסרית של שושלת נגויאן, נצא לשייט בוקר רגוע בנהר הבושם המפורסם. נעצור בפגודת טיאן-מו היפהפיה, לביקור בעיר הקיסרית האסורה. נבקר בקבר הקיסר מין-מאנג. נמשיך בנסיעה מחוץ לעיר, למצודה המלכותית ולאתרים אחרים באזור. אחר הצהרים נעזוב את הואה בנסיעה להוי-אן דרך "הר השיש", מעבר האי-ואב – מעבר ההרים הגבוה בוייטנאם ובעיר דה-נאנג בדרכנו להוי-אן. לינה: הוי-אן.

יום 12: 7/12, יום ה' – היכרות עם הוי-אן וסיור אוכל
בבוקר נערוך סיור רגלי בעיר העתיקה המקסימה הוי-אן. נבקר בגשר היפני, בעיר העתיקה, באולם קבלת הפנים הסיני ונשוטט בין הגלריות הרבות והחייטים הרבים שעובדים בעיר אחר הצהרים. לקראת השעה 16:00 נתחיל בסיור אוכל רחוב. נטעם שלל מנות מקומיות ונלמד לעמוד על ההבדלים בין האוכל בהאנוי והוי-אן. בשעות הערב המאוחרות נשוב לבית המלון.
לינה: הוי-אן.

יום 13: 8/12, יום ו' – טיסה לקאן-תו
בבוקר ניפרד מהעיר הוי-אן ולאחר מכן העברה לשדה התעופה דה-נאנג, נטוס דרומה, לעבר הדלתא של נהר המקונג הענק, לעיר קאן-תו. עם ההגעה, נתמקם בבית המלון. אחה"צ נערוך סיור היכרות בעיר קאן-תו ובכפרים הסמוכים על גדות הנהר.
לינה: קאן-תו.

יום 14: 9/12, יום ש' – מקאן-תו להו צ'י מין סיטי (סייגון)
נתחיל את יום הטיול מוקדם בבוקר, בשעות השיא של השווקים, ונעשה סיור בסירה בשווקים הצפים של קאי-ראנג ובאזור השוק. נתחיל בשייט בסירה ונמשיך בהליכה בדרך כפרית נעימה שתקרב אותנו לשווקים ותכניס אותנו לאווירה התוססת שלהם. אחה"צ – נעזוב את הדלתא של המקונג, בדרכנו להו צ'י מין סיטי המוכרת לנו בשמה הקודם, סייגון.
לינה: הו צ'ימין סיטי.

יום 15: 10/12, יום א' – סיור בהו צ'י מין סיטי וטיסה לקמבודיה
היום נערוך סיור בעיר הגדולה בעלת המורשת המפוארת, המוכרת לנו מסרטי מלחמת וייטנאם. נעבור ברובע הסיני, בשוק מקומי, במקדש סיני בן 150 שנים ובמוזיאון המלחמה המעניין, המציג את הצד הפחות מוכר לנו ממלחמת וייטנאם. נעבור גם בארמון האיחוד ובקתדרלת נוטרדאם, במשרד הדואר המהודר ונסיים בשוק בן-תאן. בערב נעזוב את וייטנאם וניסע לשדה התעופה לטיסה לסיאם-ריפ שבקמבודיה ושם נלון.

יום 16: 11/12, יום ב' – מקדשי אנגקור
היום מצפה לנו עוד שיא ברשימת שיאי הטיול. את היום נתחיל ב-4:00 בבוקר, כדי שנוכל להספיק לראות את הזריחה מעל אנגקור-וואט. מקדש זה, שהוא אחד משבעת פלאי תבל החדשים וסמלה של קמבודיה, הוא מבנה עוצר נשימה בלב הניצב ליד עיר שבשיא תפארתה הייתה הגדולה בעולם. העיר אנגקור שדעכה מנטישתה במאה ה-16 כוסתה בעצים ואבק, ורק עם סיום המלחמות נחשפה לעולם המתפעם מיופיה. נתחיל את הסיור בקומפלקס המקדשים המרשים הכולל כאלף מקדשים, וכאן נבלה את כל היום עד הערב שבו נעלה לגבעת בקאנג, ממנה ניתן לראות את השקיעה על רקע הנוף של סיאם ריפ וסביבתה. לינה: סיאם-ריפ.

ימים 17+18: 12/12+13/12, יום ג'+ד' – אגם טונלה סאפ – חזרה הביתה
בבוקר ניסע לאגם טונלה סאפ היפה לסיור שיט בו נראה את עבודת הדייגים באזור ואת אורח החיים בכפרים הצפים. משם נמשיך לביקור במקום ייחודי של עבודות עץ, כולל סיור בסדנאות העבודה ובתום הביקור ניסע לשדה התעופה לטיסה שתיקח אותנו עמוסי חוויות ורשמים הביתה.

לפרטים והרשמה לחץ כאן >>