זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

טיול גיאוגרפי: ווייטנאם וקמבודיה – בעקבות הקסם האסייתי

אנחנו מזמינים אתכם לגלות את וייטנאם בדרך הכי טובה שאנחנו מכירים – באמצעות החושים. לחזות בנופים חד פעמיים בעיניים בורקות, להאזין לצחוקם העליז של האיכרים החברותיים, ולספוג פנימה את כל הטעמים והריחות הנפלאים המאפיינים את קסמה של וייטנאם. אנחנו ביוניק וייטנאם נהנים מהמראות, הקולות והטעמים במשך שנים רבות והמון טיולים מרגשים, ועדיין נשאר לנו טעם של עוד. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לטיול בווייטנאם, ליהנות מכל הידע והאהבה שיש לנו לארץ הזאת ולהתאהב בה כמונו.

טיול גיאוגרפי: ווייטנאם וקמבודיה – בעקבות הקסם האסייתי

מיי טריפ בשיתוף עם מסע אחר

תוכנית הטיול

  • סיור בהאנוי – פגודת העמוד הבודד, מקדש הספרות ועוד.
  • ביקור בשבטי ההרים.
  • טיול באזור סאפה – מפל האהבה, מפל הכסף, וביקור בכפר קאט-קאט.
  • שייט במפרץ האלונג
  • ביקור במערת "הפלא הראשון" – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • מחילות קו-צ'י וסיור במקדש קאו דאי היפיפה
  • שייט בנהר המקונג
  • סיור במתחם מקדשי אנגקור המרהיב

פירוט המסלול

ימים 1-2: ברוכים הבאים להאנוי, בירת וייטנאם!

ניפגש בנתב"ג ונעלה על טיסה להאנוי, בירת ווייטנאם (דרך יעד ביניים). עם הנחיתה נצא לסיור בעיר היפיפייה, השוכנת לגדות הנהר האדום ונחשבת לעיר השנייה בגודלה במדינה. במהלך היום נבקר בין היתר במתחם המאוזולאום הו צי' מין, נסייר ב"פגודת העמוד הבודד", אשר צורתה כפרח הלוטוס, נתרשם ממקדש הספרות, שנבנה במאה ה-11 ושימש כאוניברסיטה הראשונה במדינה, נבקר במוזיאון האתנולוגי המציג תערוכה מרתקת המוקדשת להיסטוריה של הקבוצות האתניות בווייטנאם, נסייר בעיר העתיקה ונלמד על הארכיטקטורה הצרפתית בעיר ונבקר בשוק Dong Xuan Market הססגוני. לסיום נבקר באגם Hoan Kiem

לינה: מלון Sunway (או דומה)


יום 3:  סאפה – מפגש עם שבטי ההרים הססגוניים
הבוקר נצא בנסיעה אל עבר סאפה, עיר יפיפייה השוכנת באזור ההררי של צפון וייטנאם. עם ההגעה נצא לסיור בין הכפרים הסמוכים, לאו קאי (Lao Chai) וטה ואן (Ta Van), המהווים את מקום משכנם של קבוצות אתניות מרתקות, בני Dzay  ובני Giay, ומספקים הצצה על מנהגיהם ואורחות חייהם המיוחדים של שני השבטים הססגוניים.
לינה: U Sapa Hotels & Resorts (או דומה)

יום 4:  סאפה – מפל הכסף, מפל האהבה וביקור בכפר קאט קאט

יום זה יוקדש לטבע העוצמתי במלוא תפארתו. הבוקר נצא בנסיעה לכיוון המפלים, כאשר הנוף של הרי הואנג ליאן סון מלווה אותנו, ונעצור לתצפית על טרסות האורז המרהיבות.  עם הגיענו  נצא להליכה במסלול יפייפה, כשלצדנו זורם הנהר המוזהב, עד אשר נוכל לחזות בשני מפלים מדהימים בגודלם – מפל הכסף ומפל האהבה. בשעות הצהריים נמשיך לביקור בכפר קאט קאט, ביתם של בני שבט ההמונג השחור, הנחשב לשבט הגדול ביותר באזור סאפה. במהלך הביקור נצפה במופעי שירה וריקוד מסורתיים ונלמד על סגנון חייהם המעניין.
לינה: U Sapa Hotels & Resorts (או דומה)

יום 5: המשך הטיול בסאפה – שוק מקומי  ונסיעה להאנוי

היום נמשיך להכיר את הווי חייהם של השבטים המתגוררים באזור ונבקר בשוק שבטי מקומי, שם נוכל להתרשם ולרכוש ממרכולתם המגוונת של בני השבטים. בתום הסיור ובהתאם לזמן ולתנאי הראות נוכל גם לצפות על גבול וייטנאם-סין, שהיה סגור במשך שנים ארוכות עקב מתיחות בין המדינות. בתום הסיור נצא ברכב בנסיעה חזרה להאנוי.
לינה: מלון Sunway (או דומה)

יום 6: שייט במפרץ הא לונג – אחד משבעת פלאי עולם הטבע

הבוקר נצא אל מפרץ הא לונג (Ha long Bay), השוכן בצפון וייטנאם וידוע בעיקר בזכות מראהו הייחודי, אשר גם זיכה אותו בשנת 1994 בתואר אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ובשנת 2011 בתואר הנכסף "אחד משבעת פלאי עולם הטבע". עם הגיענו למפרץ נעלה על ספינה מפוארת ונצא לשייט בן יומיים בין אלפי האיים הקטנים המשובצים במימיו ונראים כצוקים הפורצים מהמים בשלל צורות. במהלך השייט נשוט דרך מערות מרהיבות, נבקר בנקרות נסתרות ואפילו נזכה לשחות במימי המפרץ הנעימים.
פנסיון מלא ולינה: Syrena Cruises Halong (או דומה)

יום 7: המשך השייט במפרץ הא לונג ומופע תיאטרון ייחודי בהאנוי

הבוקר נתעורר לנוף המדהים של מפרץ הא לונג, ולאחר ארוחת בוקר מפנקת נצא בסירות קטנות לביקור במערת לואון (Luon Cave), הנחשבת לאחת המערות היפות ביותר במפרץ. בשעות הצהריים נפרד מהמפרץ הקסום ונצא בנסיעה חזרה אל עבר האנוי, שם נהנה ממופע תיאטרון מסורתי של בובות על המים, המשמר אומנות עממית שהייתה נהוגה בצפון וייטנאם במשך שנים רבות.
לינה: מלון Sunway (או דומה)

יום 8: סיור במערת פונג נהא ונסיעה להואה

בשעות הבוקר המוקדמות נעלה על טיסה לדונג הוי, בירת מחוז קואנג בין השוכנת בסמוך לפארק הלאומי פהונג נהא – קה באנג, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו הטומן בחובו מאות מערות המתפתלות יחד לאורך של כ-126 ק"מ. עם הנחיתה נצא לסיור המשלב הליכה ושייט במערת Phong Nah, על שמה קרוי הפארק, ונהר Son. בביקורנו במערה תוכלו להתרשם מהנטיפים המנקדים אותה בשלל צורות מהפנטות. בתום הסיור נמשיך בנסיעה לעיר הואה, השוכנת במרכז וייטנאם לגדות נהר הבושם.
לינה: Eldora Hotel (או דומה)

יום 9: הואה – הוי אן

היום נסייר בהואה, בירתה ההיסטורית של וייטנאם.  במהלך היום נבקר בעיר הסגולה והאסורה, ונסייר ברחובות שהיוו את אזורי המחייה והעבודה של קיסרי שושלת נגווין. בתום הסיור נצא אל עבר העיר הוי אן, הידועה גם בכינויה "עיר החייטים" בשל המתפרות הרבות הפזורות בה, אשר היוותה בעבר עיר מסחר מרכזית בדרום מזרח אסיה. בשעות אחה"צ המאוחרות נצא לסיור קולינרי בעיר הציורית ונטעם מהמאכלים המקומיים.
לינה:
Little Hoian Central (או דומה)

יום 10: טיול באזור דלתת המקונג

מוקדם בבוקר נסע לשדה התעופה בדאנאנג ונעלה על טיסה לסייגון לאחר הנחית היום הזה יוקדש לאזור דלתת המקונג, הטומן בחובו מבוך מרתק המורכב מנהרות, ביצות ואיים, ומהווה בית לשווקים צפים ססגוניים, פגודות קמריות מרהיבות וכפרים ציוריים המוקפים שדות אורז מוריקים. במהלך היום נבקר בגן הבונסאי המקסים בטרונוג לואונג, נשוט לשוק הצף של קאי בה ונחזה בשיטת המסחר הקולנית והשוקקת האופיינית לשוק, נסייר בשני מפעלים משפחתיים מעניינים, אחד מהם מתמחה בייצור ניירות אורז והשני מייצר עוגות העשויות מפופקורן, ונשוט אל עבר פרובינציית וין לונג. בהמשך היום נהנה ממופע מוזיקה מסורתי, שיספק לנו טעימה קטנה מהאווירה והתרבות האופייניות לאזור, ונצא לטיול רגלי באזור הכפרי של דלתת המקונג.
לינה: Iris Hotel Can Tho (או דומה)

יום 11: שייט על נהר המקונג – הו צ'י מין (סייגון)

הבוקר נצא לשייט מרתק בסירת משוטים לאורך היובלים הקטנים של נהר המקונג העצום, המתפתל לאורך 4,350 ק"מ ונחשב לשביעי באורכו ביבשת אסיה כולה. במהלך השייט נחלוף על פני השוק הצף של הכפר קאי רנג, נעצור לסיור בטחנה המתמחה בקילוף אורז ונשתתף בסדנה לייצור אטריות אורז. בתום היום המהנה נצא בנסיעה אל עבר יעדנו הבא, העיר הו צ'י מין (סייגון), הידועה בעיקר בזכות תפקידה החשוב בתקופת מלחמת וייטנאם, כמו גם בזכות המבנים הקולוניאליים המנקדים את רחובותיה.
לינה: Golden Central Hotel (או דומה)

יום 12: מחילות קו צ'י ומקדש קאו דאי

לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במחילות קו צ'י (Cu Chi Tunnels) – רשת מנהרות תת קרקעיות אשר נחפרו ע"י אנשי הויטקונג בזמן מלחמת וייטנאם ומתפתלות לאורך 200 ק"מ. המנהרות שימשו כעמדות לחימה חבויות ומוגנות וכמחסני תחמושת ומזון, ואף הוקמו בהן מבני מגורים ובתי חולים. בתום הביקור נמשיך אל מקדשי קאו דאי, שם נוכל להתוודע אל אחת הדתות המעניינות והמרתקות ביותר באזור, דת הקאודאיזם, המונה כ-8 מיליון מאמינים, משם נצא בנסיעה אל עבר שדה התעופה ונעלה על טיסה לסיאם ריפ שבקמבודיה, השוכנת בסמוך  למתחם מקדשי אנגקור המפורסם. לינה: Royal Empire (או דומה)

יום 13: מסע בג'ונגל הקמבודי העבות בעקבות מקדשי אנגקור

יום זה יוקדש לסיור במקדשי אנגקור המרהיבים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. מדובר בקומפלקס של מונומנטים דתיים עתיקים אשר הוקמו בתקופה שבין המאה ה-9 למאה ה-14 לספירה, שאין שני להם בכל יבשת אסיה. במהלך הסיור נחזה בשער הדרומי של העיר, על פסלי הענק שמעטרים אותו, ובמקדש באיון (Bayon Temple) – המורכב מ-54 מגדלים המקושטים ב-200 פנים בודהיסטיות צוחקות,  נבקר בטרסת הפילים המרהיבה, בקומפלקס המלכותי ועוד. נחתום את הסיור ב"אם כל המקדשים", מקדש אנגקור ואט (Angakor Wat) היפיפה – קומפלקס ענק המשתרע פני כ-600 דונם. בתום הסיור המרתק נפרד מקמבודיה ונצא אל עבר שדה התעופה, שם נעלה על טיסה חזרה להו צ'י מין (סייגון).
לינה: Golden Central Hotel (או דומה)

יום 14: הו צ'י מין – טיסה לישראל

יום אחרון לטיול. לאחר ארוחת בוקר אחרונה בווייטנאם ובהתאם למועדי הטיסה, נצא בנסיעה אל עבר שדה התעופה, שם נעלה על טיסה (דרך יעד ביניים) חזרה לישראל, מלאים בחוויות מרגשות וזיכרונות טובים שיישארו עמנו שנים ארוכות.

 

מחיר הטיול

מחיר לאדם בחדר (הרכב) זוגי: 3745$

תוספת לאדם בחדר יחיד: 570$

המחירים נכונים להיום ועלולים להשתנות בהתאם לזמינות המלונות ומחירי הטיסות.

המחיר כולל

  • טיסות בינלאומיות עם חברת Aeroflot כולל עצירת ביניים במוסקבה
  • 4 טיסות פנימיות
  • לינה במלונות בדרגת תיירות טובה
  • הטיול על בסיס חצי פנסיון – ארוחת בוקר וארוחת ערב
  • פנסיון מלא במהלך השייט בהא לונג ביי
  • לילה אחד בתא פרטי בספינת שייט בהא לונג ביי
  • אוטובוס ממוזג המותאם לגודל הקבוצה
  • רכבים מותאמים לנסיעה בסאפה
  • מכתב להוצאת ויזה
  • טיפים לכלל נותני השירות המקומיים
  • מדריך מנוסה ומומחה מצוות מיי טריפ

המחיר לא כולל

  • כל מה שלא צוין במחיר כולל
  • ביטוח נסיעות
  • סיורים אפשריים נוספים
  • שתיה קלה ומשקאות במהלך הארוחות
  • ויזה לכניסה כפולה לווייטנאם (50$ נכון לתאריך 01.03.18)
  • ויזה לקמבודיה במעבר הגבולות (35$ נכון לתאריך 01.03.18)
  • טיפ למדריך הישראלי
  • מיסי נמל מקומיים

הערות

  • יש לפנות למשרד הבריאות לקבלת הנחיות – בהתאם למסלול הסופי
  • יש להצטייד ב-4 תמונות פספורט לצורך הנפקת הוויזה
  • ביטול לאחר הרשמה: נא לעיין בתקנון החברה

 

למעבר מפרט הטיול המלא ולבחירת תאריכי יציאה לחצו כאן – טיול מאורגן לווייטנאם וקמבודיה