זהו עמוד ארכיון, התאריך עבר ואירוע זה אינו תקף עוד

ארגנטינה, צ'ילה וברזיל כולל קרנבל ומצעד המנצחות

דרך הנופים הקסומים, העיירות הציוריות נצא לסיור בדרום אמריקה, נטייל בבואנוס איירס ונשמע על ההיסטוריה העשירה של בירת ארגנטינה,
נמשיך במסענו לברלוצ'ה ולנופים עוצרים הנשימה של פארק הטרונדור והקרחון השחור.
נחצה את האנדים נבקר במפלי פטרואה, נסייר בקרנבל בבהייה. נצא לטיול גי'פים לפסלו של "ישו הגואל" ועוד המון הפתעות בדרך…

ארגנטינה, צ'ילה וברזיל כולל קרנבל ומצעד המנצחות

תכנית הסיור:

יום 1 – 20/2/19 – טיסה מת"א /ציריך/ בואנוס איירס

יום 2–21/2/19 -בואנוס איירס –(סיור עיר)

מיד עם הנחיתה בבואנוס איירס בירת ארגנטינה נצא לסיור בעיר.
נכיר את ההתיישבות בעיר מראשיתה בימי שלטון ספרד, סיור פנוראמי באוטובוס: שדרות 9 ביולי מהרחבות בעולם, האובליסק, תיאטרון קולון. נבקר בשכונת "לה בוקה", נסייר ברחוב קמינטו , נהנה ממופעי רחוב, נשמע על המהגרים האיטלקים מגנואה .נצפה ב"בית הכוכבים" . נסייר מחוץ ל"בונבוניירה"- האצטדיון של קבוצת הכדורגל "לה בוקה". כאן גדל מרדונה האגדי.
נסיעה לשכונת "פוארטו מדרו" ,שכונה מחודשת ומרהיבה שהוקמה על שטחי נמל .הליכה קצרה ל"גשר הנשים" של קלטראבה , מונומנט לזכרה של אנה פרנק. מכאן נמשיך ל"כיכר שגרירות ישראל" שפוצצה בשנת 1992 נמשיך ל"כיכר סן מרטין" מבט על "המגדל האנגלי" וה"אנדרטה לנופלים" במלחמת איי המלבינס . משם הדרך קצרה למדרחוב פלורידה. הפסקה ב"מול" פסיפיקו . משם למלון ולקבלת החדרים ומנוחה.
בערב נצא לארוחת ערב במסעדה. חזרה למלון ללינה.

יום 3 -22/2/19 ארגנטינה–בואנוס איירס- (סיור עיר)

לאחר ארוחת בוקר נמשיך את סיורנו בבואנוס איירס .נבקר ב"כיכר 25 במאי" הכיכר העתיקה בבירה. נצפה באתרים המיוחדים מסביב לכיכר ההיסטורית: נדבר על האימהות מכיכר מאי שלחמו בשלטון צבאי נוגש כדי לגלות מה עלה בגורל יקיריהן החטופים. נצפה בבית הנשיא- "הבית הוורוד". "הקבילדו" – בית העירייה העתיק. נבקר בקתדרלה שם טמונים עצמותיו של סן מרטין – משחרר חלק ממדינות דרום אמריקה מהספרדים נקווה לראות את החלפת משמר הכבוד .בקתדרלה בה כיהן האפיפיור הנוכחי נחשף לסיפור מדהים וייחודי שקשה לפגוש בכנסיה או במקום תפילה אחר.

נמשיך ל"כיכר שני הקונגרסים" נראה את בנין הקונגרס משם נסע לשכונת "אונסה" בה נמצא בנין ה"אמי"ה" שפוצץ ע"י מחבל שיעי ב-1994.בשכונה מתגוררים יהודים רבים ומחזיקים את עסקיהם.
נבקר בבית העלמין בשכונת ריקולטה . "עיר" של אחוזות קבר משפחתיים, סמל סטאטוס של עשירי העיר. נבקר במספר אחוזות קבר ונספר את סיפורו של האדם או המשפחה מאחורי המבנה או הפסל.נגיע לקברה של אוויטה פרון שהייתה נערצת על העם הארגנטינאי. אוויטה נפטרה בגיל צעיר מסרטן. נקברה בחלקה המשפחתית – דוארטה שם משפחתה הקודם טרם נישואיה לפרון .המקום מושך אליו אלפי תיירים. מעריצים ועמך שמקשטים את דלת אחוזת הקבר בפרחים ומשאלות/בקשות. חזרה למלון למנוחה.
בערב יציאה למופע טנגו ייחודי כולל ארוחת ערב. נלמד לרקוד טנגו ע"י זוג רקדנים מקצועי. שיעור בסיסי בו נלמד צעדים ראשונים של רזי הריקוד המיוחד לארגנטינה מקור הריקוד בברים ובבתי הזונות שבנמל בואנוס איירס. נוצר במאה ה-19 בהשפעת המוני המהגרים אשר הציפו את העיר באותה עת, תוך שהוא משלב מוסיקה אירופאית ומקצבים אפריקאים. בראשית דרכו נחשב כריקוד נחות, אולם כאשר הגיע לאירופה הוא אומץ ע"י החברה הגבוהה, והדבר השפיע על מעמדו בארגנטינה, שם טיפס במעלה הסולם החברתי והגיע גם לשכבות הגבוהות חזרה למלון ללינה.

יום 4- 23/2/19 ארגנטינה–בואנוס איירס (סיור עיר)

לאחר ארוחת בוקר טוב נצא לשייט בנהר ה"טיגרה" ע"ש היגואר שנהגו המתיישבים הראשונים לצוד במקום. העיר טיגרה נוסדה ב-1820 והיא יושבת על פיתחת הדלתא של נהר הפארנה שראשיתו ברמות המרכזיות של ברזיל והוא זורם דרומה וחוברים אליו נהרות רבים אחרים כמו פראגואי , אורוגואי. האזור, מבוך מים טבעי ובו ק"מ רבים של תעלות, ביצות ואיים. באיים בתי קיט רבים של עשירי העיר. נבקר בשוק הפירות ועבודות היד שבמקום. בעבר שימש המקום "אסם" גידול הירקות והפירות של העיר.( גשם "סוגר" את השוק!). אם יעמוד ברשותנו זמן פנוי נסייר בשכונת פלרמו, בגן הוורדים הגן האנדלוסי ועוד.
חזרה למלון להתארגנות לקראת הטיסה מחר!
ארוחת ערב במסעדה.חזרה למלון ללינה .

יום 5- 24/2/19 ארגנטינה– בואנוס איירס -ברלוצ'ה

אחרי ארוחת הבוקר נצא לטיסה מוקדמת לברלוצה. עם הנחיתה נצא לסייר בעיר ונעלה ברכבל להר הקמפנריו , – "פעמונים". לגובה 1050 מ'. נצפה על אגם נאוול וואפי-" אגם הפומה". אגם קרחוני שנוצר לאחר נסיגת קרחונים. האגם בגובה 790 מטר מעל פני הים נערוך סיור פנוראמי מסביב ל"זרועות" –בראסוס של האגם נאוול וואפי. נסייר רגלי.(בכפוף לתנאי מזג האוויר) בחורשת עצי האריאן , עץ אנדמי ייחודי .נבקר במפעל לשוקולד כולל טעימות ונסייר בכיכר סיביקו בעיר העתיקה. בערב נצא לאכול במסעדת "דון אלברטו". חזרה ללינה במלון.

יום 6 –25/2/19 ארגנטינה – בארלוצה – הר הטרונדור- בארלוצה

לאחר ארוחת הבוקר,נצא בוונים או אוטובוס מתאים לסיור עומק בהרי האנדים.מגמת פנינו "פארק הטרונדור"- "ההר הרועם". בדרכנו נחלוף לצד אגמים קרחוניים: בוטייארס, מסקרדי. נעצור בנקודות תצפית,
לעת צהריים נגיע להר הטרונדור המכוסה בקרחון עד. ההר, גבול טבעי בין ארגנטינה לצילה.נערוך סיור רגלי קצר ,נהנה מנוף קדומים:מפלים ומים זורמים.נמשיך ל"קרחון השחור" שהולך ונעלם ,נבין את התופעה ונערוך מספר תצפיות בסביבה. נחזור למרכז העיר ברלוצה
להשלמת אתרים וזמן חופשי. ארוחת ערב במסעדה. חזרה למלון ללינה,מחר חוצים את האנדים!

יום 7 – 26/2/19 ארגנטינה– ברלוצ'ה –צ'ילה פוארטו ווארס

היום נחצה את הרי האנדים מארגנטינה לצ'ילה. נשוט בקטאמרן מפוארטו פנואלו לפוארטו בלסט על אגם נאוול וואפי כשעה !משם באוטובוס לאגם פריאס (קר), שוב ספינה שחוצה את האגם. מעבר הגבול ארגנטינאי. עליה לאוטובוס שיוליך אותנו לפארק הלאומי הצ'יליאני. נפגוש את היער האנדני הלח שמושפע מגשמים מהאוקיאנוס הפסיפי. הגעה למעבר הגבול בפאוזה. שיט על אגם "טודוס לוס סנטוס" אגם שהתגלה ע"י מיסיונרים נוצריים. נצפה בהר הגעש הטרונדור שמפריד בין ארגנטינה וצ'ילה.
נבקר במפלי "פטרואה" תופעה מעניינת מבחינה גיאולוגית. נעבור לצד מספר הרי געש אוסרנו, קוביקו נשוחח על הגיאולוגיה של האזור המשפיעה על הפעילות הוולקנית במדינה והיותה של צילה אחת מהמדינות ב"טבעת האש", המקיפה את האוקיאנוס השקט.
בדרכנו לכוון פוארטו ווארס., נסע לאורך אחד האגמים הגדולים בדרום צ'ילה: אגם יאנקיווה.
ארוחת ערב במלון המשקיף על האגם. מיקומו מאפשר לנוסעים לצאת ולשוטט בעיירה הכול תלוי, נכון! במזג האוויר.

יום 8 -27/2/19 צ'ילה –פוארטו ווארס – פוארטו מונט- פונטה ארנאס – פוארטו נאטאלס

אחרי ארוחת בוקר נצא לסיור בוקר קצר בשוק הדייגים בפוארטו מונט (מותנה בשעת טיסה),נספר את סיפור שוק הילידים.
נערוך תצפית על העיר ומשם לשדה התעופה לטיסה לפונטה ארנאס.
ננחת בפונטה ארנאס העיר הדרומית ביותר בצילה היושבת לצד מעבר מגלן ונצא לסיור בכיכר מגלן משם נבקר במוזיאון "הספינה ויקטוריה". עבודת שיחזור מדוקדקת של איש אחד. נגיע לעמדת תצפית על מעבר מגלן וארץ האש. נספר את סיפורו של האיש והמסע. משם נסיעה ארוכה למלון בפוארטו נאטאלס הגעה למלון לארוחת ערב ולינה.

יום 9 – 28/02/19 צ'ילה– פוארטו נאטאלס-שמורת טורס דל פאיינה

אחרי ארוחת בוקר נצא לכוון: "כיסא השטן" נבקר ב"מערת מילדון" ונסייר בפארק הלאומי "טורס דל פיינה", אחת מהשמורות היפות והייחודיות בעולם. נשוחח על התופעה הייחודית של יצירת ה"טורס" = מגדלים. נצפה באגמים בצבעי כחול – "פיינה" וטורקיז. נפגוש את החי והצומח האופייניים לאזור הקיצוני בטמפרטורה הנמוכה וברוחות העזות והקרות. הגואנקו- יונק ממשפחת הגמלים . הננדו – קרוב משפחה של היען. והקונדור שדואה מרחק מאות ק"מ מעל הפסגות שמתנשאות לגובה של כ-3000 מ' של רכס הרי האנדים.

הנסיעה בתוך הפארק נמשכת יום שלם .עוצרים במצפורי תצפית על אגמי: סרמיינטו, נורט המלוח ועוד. נתקרב למגדלים ממזרח , נקיף אותם מדרום ונמשיך את הנסיעה עד לקטע ההליכה הרגלי שלנו לאגם גריי . לתצפית על הקרחון גריי (במידה וירד גשם,או שגובה המים לא יאפשרו את החצייה, לא נעשה את המסלול הרגלי, סכנת החלקה!) ארוחת ערב במלון

יום 10- 1/3/19 צ'ילה–טורס דל פאיינה ארגנטינה-אל קלפטה

ארוחת בוקר ומיד לאחר מכן נמשיך לסייר בפארק טורס דל פאיינה נגיע ל"מפל הגדול". נערוך תצפיות מכוונים שונים על המגדלים בזמן הזריחה. נגיע לאגם השור. ולמעבר הגבול ב-"סרו קסטיגו".נחצה את הגבול לארגנטינה. נמשיך בנסיעה ארוכה דרך מרחבי פאטגוניה הארגנטינאית. נעבור בתחנת אספרנסה-תקווה, נפגוש חוות צאן אדירות מימדים .הגעה לאגם ארגנטינה שלחופיו העיר קלפטה הגעה למלון. יציאה לארוחת ערב במסעדה.

יום 11- 2/3/19 ארגנטינה–אל קלפטה

אחרי ארוחת בוקר נצא לשיט בימת ארגנטינה הימה השנייה בגודלה בפארק הלאומי הקרחוני שבפטגוניה הארגנטינאית. נעלה על קאטמראן שישיט אותנו דרך "גרון השטן" ל"ברסו גרנדה" כאן נוכל לפגוש שברי קרחונים שניתקו מקרחון אופסולה. נמשיך לקרחון ספגסיני הגבוה באזור 135 מ'!. נחשף למושגים: קרחון תלוי, קרחון נסוג. בדרכנו חזרה לקלפטה נבקר במוזיאון הקרח ש"מחבר" את שני הפארקים הקרחונים בצילה וארגנטינה ליחידה נופית אחת של הרי האנדים. כאן נוכל להבין כיצד נוצר קרחון. מה מזין קרחון ולראות את כיפת השלג המשותפת לקרחונים בדרום פטגוניה. בערב נצא לארוחת ערב במסעדה בעיירה קלפטה.

 

יום 12- 3/3/19 ארגנטינה– אל קלפטה-בואנוס איירס

אחרי ארוחת בוקר ניסע לאורך אחת מזרועות אגם ארגנטינה:"ברסו ריקו" נבקר בקרחון פריטו מורנו, "קרחון מתקדם" נלך לאורך שבילי ה"פסרלות" ונקווה לשמוע ולראות "נפילות" של גושי קרח לאגם. נאכל ארוחת צהריים מאוחרת בקלפטה ומשם נמשיך לשדה התעופה לטיסת לילה לבואנוס איירס .

יום 13- 4/3/19 ארגנטינה–בואנוס איירס- איגואסו-ברזיל

אחרי ארוחת בוקר נצא לטיסה מוקדמת לאיגווסו , נבקר תחילה בצד הארגנטינאי של המפלים. נלך לאורך גשרים מעל מי הנהר עד "גרונו של השטן" מפל שמשאיר את האדם נפעם מול עוצמת הבריאה! נצעד לתוך היער הטרופי ונעבור לצד מפלים אדירים. נרד למפלס הנהר למקום עגינת סירות הזודיאק. נשוט בצד ארגנטינאי לראות את המפלים וכמובן "נטבול" באחד מהם! בסיום היום המרגש, נחצה את הגבול לברזיל, קליטה במלון,
בערב נצא למסעדת "רפאין" לארוחת ערב עשירה ולמופע מוזיקלי – פאנאמריקנה הכולל מוסיקה ,שירה וריקודים אותנטיים של מדינות דרום ומרכז אמריקה.

יום 14- 5/3/19 ברזיל–איגואסו-סלבדור דה בהייה

אחרי ארוחת בוקר נצא לסכר איטייפו, הסכר השני בגודלו בעולם לאחר הסכר הסיני החדש: "סכר שלושת הערוצים". הסכר שנבנה על נהר הפרנה , לו שותפים ברזיל ופרגוואי מפעיל 20 טורבינות שמייצרות 14,000 מגוואט חשמל! נערוך מספר תצפיות לאורכו ולאורך האגם רחב הידיים שיצר.
נשלים ביקור בצד ברזילאי של המפלים, מבט על האיגווסוו הארגנטינאי. נפגוש את יער הגשם המקומי, בע"ח כמו חוטמן. נהנה ממבט קרוב למפל המרשים ובמיוחד ב"גרון השטן". לאחר מכן ניסע לשדה התעופה ונטוס לסלבדור דה בהייה. לאחר ארוחת ערב במלון נצא מיד לסיור רגלי בקרנבל. הקרנבל בבהייה ייחודי, נשתדל למצוא טריבונה לתצפית קרובה,הרעש מחריש האוזניים של ה"בטריות" והקרבה לעשרות אלפי החוגגים מכניסים לקצב גם אם זה לא המקצוע והגיל!

יום 15- 6/3/19 ברזיל– סלבדור

אמרת ברזיל, אמרת סלבדור!!!
סלבדור הבירה הראשונה של ברזיל, ערש התרבות של המדינה. כאן עגנו הספינות ש"פרקו" מיליוני עבדים שחורים ממערב אפריקה שנמכרו לעבודה במטעי הסוכר, הטבק, הקקאו .
"תור הזהב" של סלבדור היה בין המאות ה-16-18 בתקופה זו הייתה העיר השנייה בחשיבותה באימפריה הפורטוגזית אחרי העיר ליסבון! והראשונה בחשיבותה בברזיל שימשה נמל מרכזי לסחר בסוכר ושער כניסה למיליוני עבדים שהובאו מאפריקה לעבוד במטעים אלה.
העיר מכונה בירת הקפוארה הברזילאית .הקרנבל בסלבדור מפורסם בזכות הצבעוניות והאוטנטיות אחרי ארוחת בוקר נפגוש אם יתאפשר את סוף הקרנבל בדרכנו להמשך הסיור בעיר. נסייר באתרי העיר התחתית והעילית. במידה והכבישים לא יסגרו עקב הקרנבל ניסע לאורך החוף הצפוני ונבקר בכנסייה מעניינת המשלבת נצרות ופגאניות- נוסו סניור דו בונפים. נשוטט ב"מרקדו"- שוק מקומי לעבודות יד שנמצא בצמוד לנמל. נעלה לגולת הכותרת של סלבדור: פלורניו הניצבת בראש מצוק , נבנתה ע"י הפורטוגזים במאה ה-18 ושמשה כמרכז מגורים ומנהלה. נסייר באתריה הייחודיים של פלוריניו כנסיית סן פרנציסקו ,סיפורו של המלך "זומבי" וגם למוזיאון ע"ש זורז אמאדו נגיע!(אם יהיה פתוח בתקופת הקרנבל) בערב נצא למופע שיחשוף אותנו לאלי הקנדובלה ולאומנויות הלחימה: הקפוארה והמקוללה !ארוחת ערב במסעדה וחזרה למלון.

יום 16- 7/3/19 ברזיל– סלבדור-ריו דה ז'אנרו

אחרי קפה מוקדם וארוחת בוקר ארוזה נצא לשדה התעופה ונטוס לריו עיר הסמבה וה"קריוקאס".לאחר הנחיתה נצא לסיור בעיר .נעלה בעזרת רכבל ל"הר הסוכר" .תחילה לראש הר האורקה השטוח יותר לגובה 224 מ' ומשם ל"פאו דה אסוכר" החרוט המצוקי בגובה 396 מ'. נערוך תצפיות מסביב: יער טיזוקה, פבלות במורדות ההרים, שדה תעופה פנימי מונח על כף היד. מפרץ גואנבארה, העיר ניטרוי ועוד. נמשיך לכוון המרקנה אצטדיון הכדורגל המפורסם בעולם שנחנך ב-1950 לקראת אליפות העולם שהתקיימה בברזיל- תצפית מבחוץ! "קיר הגרפיטי" אלמנט אומנותי מדהים בממדיו.
הגעה למלון. ארוחת ערב במסעדה.

יום 17- 8/3/19 ברזיל–ריו דה ז'אנרו (סיור עיר)

אחרי ארוחת הבוקר נבקר בריו העתיקה ,נעבור ליד ארמון המלך, ביתה של כרמן מירנדה שחקנית וזמרת ברזילאית שזכתה להכרה בינלאומית. נסייר בקתדרלה מטרופוליטה, מבנה ייחודי בצורת פירמידת פולחן! נבקר בקונפיטורה קולומבו המפורסמת שנבנתה ב-1894 בית תה שהיה מקום מפגש לאליטה המקומית כולל הנשיא ווארגס. נסייר רגלית ב"שדרות האולימפיאדה" נצפה על הנמל, הגשר לניטרוי נבקר ב"מוזיאון המחר" של קלטרווה שנחנך ב-2015 .המוזיאון לאומנות מודרנית וכיכר מוהא. נערוך סיור בשכונת איפנמה ולבלון, ונסיים לחוף קופקבנה במלון.

בערב נצא לאכול במסעדה ומשם נסע ישירות לסיור לילי ב"שוק סן קריסטובל". מקום מפגש תרבותי-אתני של תושבי העיר עם המהגרים מכפרי הצפון ששימרו את התרבות, המוסיקה והאוכל האותנטי. כאן נפגשים בני המעמד הגבוה והמשרתים בעמדת WIN-WIN!. סיפור מיוחד זה נחווה כתיירים. חזרה למלון ללינה.
**במידה ויורד גשם הסיור לשוק סן קריסטובל יבוטל .השוק סגור!

יום 18- 9/3/19- ברזיל– ריו דה ז'אנרו – (סיור עיר) – כולל מצעד המנצחות

אחרי ארוחת בוקר נצא לטיול ג'יפים נבקר בקורקבדו המתנשא לגובה 706 מ' עליו פסלו של "ישו הגואל" שנחנך ב-1931 ליובל לעצמאות ברזיל. מכאן נוכל לצפות על העיר המדהימה ושכונותיה. נמשיך לכוון פבלה רוסינה או מריה בהתאם למצב שיכתיב המקום, הפבלות הן חלק מהנוף העירוני של ריו. יצירה אנושית וארכיטקטונית מדהימה. למעלה מרבע! מתושבי העיר מתגוררים בפבלות נסייר ברחובות הפבלה נעלה לדירה למרפסת תצפית(אם יתאפשר) ונסיים בהליכה בסמטאות! נמשיך בסיור רכוב ביער טיג'וקה היער העירוני הגדול בעולם. שריד של יער הגשם האטלנטי נבקר במפל, נערוך סיור רגלי קצר ביער ונקנח בתצפית מרהיבה במצפור הסיני.
נאכל ארוחת צהריים מאוחרת חזרה למלון למנוחה .
בערב נצא ל"מצעד המנצחות". מצעד ששת הקבוצות הטובות ביותר שזכו בניקוד השופטים בקרנבל. המצעד מסתיים לפנות בוקר!

יום 19- 10/03/19- ברזיל– ריו דה ז'אנרו – פטרופוליס – ניטרוי – ריו

לאחר ארוחת בוקר, יוצאים מהעיר ריו, חוצים שכונות לא מוכרות ואט אט במרחק לא רב מהחוף הנוף משתנה ואנו מטפסים במדרונות תלולים,המכוסים ביער גשם אטלנטי עבות-"מאטה אטלנצ'יקה" מהדרך המפותלת נשקפים נופי בראשית. הדרך נסללה בהוראת הקיסר: דום פ1894. דרו. דרך נופית זו מובילה לעיר המלכותית פטרופוליס.מכאן נמשכת הדרך עד הבירה ברזיליה שבמרכז המדינה. פטרופוליס – נוסדה ע"י דום פדרו השני קיסר ברזיל! ב-1843 כמקום משכן הקיץ של ממשלתו ואתר נופש לבית המלוכה בחודשי הקיץ החמים והמהבילים של ריו . העיר בנויה בגובה- 810 מ' מעל פני הים. מתגוררים בה כ-312,000 תושבים . הנסיעה בין רחובותיה מלמדת על האוכלוסייה האירופית שמתגוררת במקום: שדירות, גנים ומבני ציבור ובתי מגורים בסגנון גרמני. את הסיור נתחיל ב"כיכר המטוס" ע"ש סנטוס דומונט אבי התעופה הברזילאי ומחלוצי התעופה בעולם. נלך קמעה ברגל לביתו ומשם נמשיך ברחובות העיר כפי שנראו ביום היווסדה .

נעבור שרשרת של ארמונות שבנו עשירי ברזיל שהלכו בעקבות הקיסר. ארמון ריו נגרו, ארמון הנסיכה איזבל שחתמה על "מסמך הזהב" לשחרור העבדים ! ועוד. נבקר ב"ארמון המלכותי" מבנה ניאו-גותי מוקף גנים, בו התגוררו הקיסר ובני משפחתו. נסור לקתדרלה שאבן היסוד לבנייתה הונחה ע"י פדרו השני ב- 1884ובה טמונים הקיסר פדרו השני ובני משפחתו. נבקר ב"ארמון הקריסטל" שניתן לקיסר במתנה ע"י חתנו! ושינה ייעוד מחממה לגידול צמחים נדירים לאולם נשפים קיסרי! ארוחת צהריים מאוחרת בפטרופוליס או בריו.נעשה מאמץ לבקר בשוק ההיפי באיפנמה .משם נסע לשדה התעופה בדרך ארצה דרך אירופה.

יום 20- 11/3/19 אירופה – תל אביב

מאחר ויש קונקשיין של כ-6.5 שעות , יש אפשרות של יציאה לסיור קצר בבתי הקפה והחנויות היפות במרכז פרנקפורט.
תוצע לכם הסעה למרכז פרנקפורט בתוספת תשלום .
הנסיעה משדה התעופה לעיר ברכבת לוקחת 25 דקות. (המזוודות ממשיכות ישירות לארץ).

פרטי הטיסות העיקריות:

טיסת הלוך:
Swiss International Airlines LX 0253 Status: SS Class: L Airplane: 77W – BOEING 777-300ER Stop: 0

From: Wed, 20FEB TEL AVIV TLV
1605 T3
To: Wed, 20FEB ZURICH ZRH
1925

Airline REF: Duration: 04.20 Miles: 1741

AIR
Swiss International Airlines LX 8090
Operating: Edelweiss Air WK Status: SS Class: L Airplane: 343 – AIRBUS A340 Stop: 0

From: Wed, 20FEB ZURICH ZRH
2230
To: Thu, 21FEB BUENOS AIRES EZE EZE
0900

טיסת חזור:
Lufthansa LH 0501 Status: SS Class: Q Airplane: 744 – BOEING 747 Stop: 0

From: Sun, 10MAR RIO JANEIRO GIG GIG
1940 TERMINAL 2
To: Mon, 11MAR FRANKFURT FRA
1100 TERMINAL 1

Airline Duration: 11.20 Miles: 5955
AIR
Lufthansa LH 0690 Status: SS Class: Q Airplane: 321 – AIRBUS Stop: 0

From: Mon, 11MAR FRANKFURT FRA
1755 TERMINAL 1
To: Mon, 11MAR TEL AVIV TLV
2300 T3

Airline REF: Duration: 04.05 Miles: 1830

• המחיר הינו על פי מחיר טיסות הפנים ומיסי הנמל הנכונים ל-24.6.18 .המחיר הסופי יקבע ע"י חברות התעופה ובמידה ויהיו שינויים במיסי נמל, תוספת דלק והיטל בטחון ההפרש ייגבה ע"י דיזנהאוז במועד קבלת הכרטיסים.
• ייתכנו שינויים בלוח הטיסות בהתאם לחברות התעופה דבר שיכול לגרור שינוי בתכנית.
• מס' המקומות שבמחיר הזה הינו מוגבל .
• דיזנהאוז שומרת לעצמה את הזכות להתאים את המחיר לנרשמים חדשים בהתאם לזמינות השירותים המוצעים.
• המחיר הינו ללא כפל מבצעים והנחות המוצעות לארגונים .

תנאי תשלום ודמי ביטול בהתאם לטופס ההרשמה בסוף התכנית.

המחיר כולל:

• כרטיס טיסה ת"א/ציריך/בואנוס איירס ריו/פרנקפורט/ת"א

• 6 טיסות פנימיות –דיזנהאוז משתדלת להשיג טיסות טובות וישירות .במידה ולא ניתן טיסה ישירה תהיה הטיסה שתכלול בין עצירה אחת לשתיים.

• בתי מלון ברמת תיירותית מעולה של * 4 על בסיס חצי פנסיון ערב/צהריים (רק אצלינו בחלק מהערבים ארוחות במסעדות) ראה פירוט בגוף התוכנית.

• אוטובוס תיירים מפואר וממוזג לאורך המסלול ובהתאם לאזור המתוייר.

• מדריך ישראלי בעל ניסיון לאורך המסלול וגם בפעילויות הערב

• מלווה מקומי דובר אנגלית לאורך כל המסלול

• מערכת שמע אישית לכל נוסע

• תוכנית גדושה מבוקר עד ערב ללא ימים או חצאי ימים חופשיים.

• טיפים לנותני השירותים בחו"ל – מסעדות, מדריך ונהג מקומי, שירותי סבלות

• מיסים מקומיים בבתי המלון אשר ידרשו

• להלן ביקורים וכניסות הכלולים במחיר:

בואנוס איירס • מופע טנגו כולל ארוחת ערב
• שייט בנהר ה "טיגרה"
• סיור בעיר כולל :"כיכר 25 במאי", ה"בית הוורד" ,כיכר שני הקונגרסים,"ריקולטה", שכונת אונסה.

• ביקור בבית הכנסת הספרדי.
• השדרה הראשית ומקום בו הייתה שגרירות ישראל שפוצצה.
• נבקר בשוק הפירות בטיגרה
• נלמד שיעור בסיסי בריקוד הטנגו.
• ועוד הפתעות

ברילוצ'ה • עלייה ברכבל להר הקמפניירו
• ביקור במפעל שוקולד
• סיור בעיר העתיקה.
• נסיעה לפארק הטרונדור: ה"קרחון הלבן" ו"הקרחון השחור"
• שייט באגם "טודוס לוס סנטוס"
• ביקור במפלי "פטרואה" הפראיים
• שייט בקטאמרן מפוארטו פנואלו לפוארטו בלסט

פוארטו מונט • שוק הדייגים הייחודי
• תצפית בוקר המלמדת על התפתחות העיר.
• תצפית על מפעלי הסלמון במידה והדרך תהיה פתוחה.
• סיור בעיר
פונטה אראנס • תצפית למעבר מגלן
• ביקור במוזיאון "ויקטוריה"

אל קלפטה • שייט לקרחון אופסולה וקרחון ספגסיני
• ביקור במוזיאון הקרחונים
• נבקר בקרחון פריטו מורנו ,נלך לאורך שבילי ה"פסרלות"

איגווסו • ביקור בצד הארגנטינאי של המפלים
• שיט מתחת למפלים.
• ביקור בצד הברזילאי של המפלים.
• תצפית קרובה על מפל "גרון השטן".
• מופע מוסיקלי מלהיב לתרבות מרכז ודרום אמריקה.
• ביקור בסכר "אייטייפו".

סלבדור • הגעה לקרנבל
• ביקור בכנסיות ייחודיות (בונפים וסן פרנסיסקו)
• סיור במרקדו מודלו.
• ביקור במוזיאון זורז אמאדו.(אם יהיה פתוח)

• מופע קפוארה,מקוללה ואלי הקנדומבלה.

ריו דה ז'אנרו • נעלה ברכבל ל"הר הסוכר"
• ביקור בקיר הגרפיטי הייחודי
• נצפה במרקנה מבחוץ (איצטדיון הכדורגל המפורסם)
• ביקור ב"מוזיאון המחר" של קלטרבה שנחנך ב 2015.
• אם יתאפשר נערוך לילי בשוק סן קריסטובל (לעיתים בתקופת הקרנבל השוק סגור)
• טיול יום ג'יפים-ביקור בקורקבדו והגעה לפסל "ישו הגואל"
• סיור בעיר הקיסרית פטרופוליס
• ביקור במוזיאון הקיסרי בפטרופוליס
• ביקור ב"ארמון הקריסטל"
• סיור ביער הגשם האטלנטי-טיזוקה.
• סיור ותצפית בפאבלה רוסנה או מריה בהתאם לאפשרויות הביקור.
• סיור בשכונות "איפנמה, לבלון,לאפה וקופקבנה.

המחיר אינו כולל:

• ביטוח נסיעות בריאות ומטען – נשמח לעשות לכם דרכנו בתשלום נוסף. יש לזכור כי האחריות לרכוש פוליסת ביטוח הינה באחריות הנוסע!
• בנוסף ניתן לעשות דרכנו גם ביטוח ביטול מכל סיבה בו ההחזר 80% מגובה העסקה.

• כניסות שאינן כלולות בתוכנית לעיל-:

• כרטיס למצעד המנצחות במקומות מסומנים ביציע הכי טוב בעלות נוספת של 250 $.

• ארוחות צהריים ארוזות ב-4 מקומות בהם לא יהיה ניתן למצוא מקום או שהזמן לא מאפשר בעלות נוספת של 80 $.

• תוספת לחדר יחיד

• שדרוגים בטיסות ו/או רכישת מושב מועדף.

• שדרוג בתי המלון.

• תוספות נדרשות

• שתייה במהלך הארוחות

• ארוחות צהריים.
• טיפ למדריך הישראלי – נהוג 5-6$ לאדם ליום.

• הוצאות אישיות

• מטען יתר מעבר למותר בחברות התעופה הספציפית שתהיה באותה טיסה. פרטים בהמשך בהתאם לטיסה שתיסגר.

הערות כלליות :

• טיסה שלא בקבוצה – פיצול טיסה-שינויים בטיסה – נוסע אשר יבקש לפצל טיסה ולשנות את מועדה נוכל לעשות זאת כנגד תשלום נוסף ובהתאם לזמינות הטיסות הנדרשות אצל חברת התעופה.
• טיסות פנים: תיתכן תוספת מחיר על הטיסות הפנימיות ברגע הכרטוס.

• שינויים בתוכנית יכולים להיות עקב תנאי השטח, שינויים במועדי הטיסות, הספק הזמן, מזג אויר, החלטת המדריך וחברת דיזנהאוז.

• מס נמל והיטל דלק בטיסות הראשיות מתומחרים נכון להיום ה-24.6.18- ויתכנו שינויים בעת הכרטוס. על כך תהיה תוספת במחיר.

• תנאי תשלום ותנאי ביטול – כפי שמפורט בטופס ההרשמה.

• שדרוג בית מלון בעת השהיה – באם בעת השהיה יהיו נוסעים אשר יבקשו חדר משודרג, הם יצטרכו לשלם על זה תוספת בהתאם ובכפוף לזמינות במלון באותה עת. מי שרוצה לשדרג יצטרך לבקש את זה מראש ואנו נעשה מאמץ גדול להשיג לו את זה בהפרש מחיר הכי טוב שניתן יהיה.

• חיסונים – יש להתעדכן לגבי חיסונים הנדרשים בנסיעה ליעדים אלה בלשכות משרד הבריאות . בחיפה – 04-8619777, ו/או במרפאות מטיילים.

• ויזה – נכון לעכשיו לא נדרשת ויזה ליעדים אלה לנוסע עם דרכון ישראלי. בעלי דרכון זר מתבקשים לדווח וזה ייבדק ספציפית.

• דרכון בתוקף – יש לוודא כי הדרכון הינו בתוקף לפחות 6 חודשים ממועד היציאה. יש לוודא כי יש לפחות 3 דפים ריקים בדרכון. האחריות לכך הינה של הנוסע! בעת הרישום יש לשלוח צילום של העמוד הראשון בדרכון +הארכה באם יש.

• במקרה של ביטול ייגבו דמי הביטול המופיעים בטופס ההרשמה. עלויות הביטול מכילות התחייבות שלנו לחברות התעופה ולספקים שונים לכן אינם ניתנים לשינוי. ביטול טופס ייעשה רק לאחר קבלת הודעה בפקס או במייל ולאחר אישורו חזרה ע"י נציג דיזנהאוז. במידה נרכש כרטיס למצעד המנצחות דמי הביטול עבורו הינו 100% .

• נציין כי היעד הינו מדינות עולם שלישי ולכן יתכנו שינויים בתוכנית הטיול היומית בהתאם לתנאי השטח, מזג האוויר ואילוצים לא צפויים.

• התכנית אינה תכנית סופית ויכולים להיות בה שינויים עד למועד היציאה.

• טיסות פנים ורשימת המלונות טרם הוכנסו וימסרו בהמשך.